Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä normaalit (=ei alkoholistit) ihmiset tekevät elämässään!?

Vierailija
06.07.2017 |

Olen raitistumaan pyrkivä alkoholisti. Nyt on tullut oltua muutama päivä selvänä, ja tiukkaa tekee jo, koska ei ole kertakaikkiaan mitään tekemistä!! En käy töissä enkä koulussa, ei ole lapsia eikä koiraa (kissa löytyy). Sairauksia ja kremppaa sen verran, ettei lenkillekään noin vain lähdetä.

Eli mitä pirua te ihmiset selvänä teette, ja miten jaksatte elämää? Itse en keksi mitään muuta kuin maata ja olla facessa ym. ja lukea kirjoja/lehtiä. Se on hyvin turhauttavaa, kun päivät pitkät vaan makaa tekemättä mitään.

Turhautuminen purkautuu sitten ahdistuksena, joka taas johtaa siihen, että kiukuttelen miehelle ja/tai saan hallitsemattomia itku/paniikkikohtauksia. Tätäkö tämä raitis elämä on?

Ja anmattiapua haettu; saan tarvittaessa lääkkeet alkoholittomuutta tukemaan, ja voin käydä jauhamassa sontaa silloin tällöin hoitajan kanssa (ei auta mitään).

Eli kertokaa hyvät ihmiset, mitä mä voisin lapsettomana ja koirattomana, paniikkihäiriöisenä ja monisairaana tehdä elämälläni? Vai onko mun kohtaloni tosiaan juoda itseni hengiltä alle kolmikymppisenä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppu on paljon parempi päihde, kuin alkoholi. Koita tutustua paikallisiin kasvattajiin ja koittakaa jakaa yhdessä sama harrastus.

Vierailija
62/63 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyn kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se onkin kun mikään ei tunnu selvänä miltään. Kärsin myös sosiaalisten tilanteiden kammosta, joten ihmisten tapaaminen ja ylipäätänsä töissäkäyminen ei suju. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä