Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa pliiis vinkkejä tähän kamalaan yökötykseen!!

Vierailija
31.03.2006 |

Toka lapsi tulossa ja kamala etova olo alkoi maanantaina. Mikään ei auta. En oksenna, mut sekin varmaan auttais, kun ympäri vuorokauden oksettaa. Esikoisen odotusaikana syöminen auttoi ja se, et piti verensokerin tasaisena, nyt syöminen vaan lisää huonoa oloa. Syön terveellisesti ja säännöllisesti, juon riittävästi, mut ei auta. Syön sitä multitabs 2+. Ruokaa en pysty laittamaan (mies saa hoitaa sen homman), kun yökkäilen jatkuvasti. Meinaan oksentaa, kun syötän lastani. Jo ajatus siitä saa yökkäyksen aikaan. Raskausviikkoja vasta 7 ja hirvittää, kuin kauan tää jatkuu. Yölläkin kun herään, oksettaa, aamulla ensimmäisenä yököttää, enkä pysty nukkua riittävästi..huoh! En halua vielä kertoa raskaudesta, kun haluan eka tietää, et ei vaan oo tuulimuna tms, mut tätä menoa pian monet huomaa, kun oon niin pahoinvoiva. Vois tietty olla pahemmin, et oksentelisin sitten koko ajan, mut tääkin on kamalaa. Koko ajan tosi huono ja heikko olo. Onko jotain, mitä voisi vielä kokeilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä papumuhennos oli ainoa joka mulla auttoi. Mieluusti jäkaappikylmää ja sellaista jossa on eri papuja mixattuna...

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minuutiksikaan helpottanu ennenku loppu ku seinään! Mulla autto mehujäätelöt ja hedelmät. Koita myös jotain raikasta limukkaa, vaikka ananas lightia (joko yököttää ;)

Aamulla ekana vaikka näkkäri ennenku nouset sängystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on oikeen huono olo niin se tarkottaa sitä että on paljon niitä raskaushormoneja tms elimistössä ja keskenmenon riski on pienempi! En tiiä pitääkö paikkansa..

Vierailija
4/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.ap :-)

Vierailija
5/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuivat korput ilman päällysteitä, niitä pystyin pureskelemaan.

Voi, muistan hyvin miten karseaa se oli, voimia sulle, kaikki sympatiat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä