Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kylpyläyö jossa shampanjaillallinen. Olisiko hyvä? Tuohon lisäksi joku itsetehty "rakastan sinua, koska..."-juttu. Mitä mieltä?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on huomenlahja? Mutta ihana idea❤❤️

Huomenlahja annetaan häiden jälkeisenä aamuna. Perinteisesti mies antaa sen vaimolleen mutta mä haluan antaa myös!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin on. Tuore aviopari antaa toisilleen rakkauslahjat vihkimistä seuraavana päivänä = huomenlahjat.

Vierailija

Ehkä mieluummin jotain pelkästään miehelle. Esim kello tvs, mistä mies tykkääkin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhaan hyvään aikaan ollut vaimon turva leskeksi jäämisen varalle. Naisella kun ei ole ollut avio-oikeutta, saati että leski olisi perinyt jotain, niin aviomies on antanut häiden jälkeisenä aamuna hyvinkin huomattavan huomenlahjan tuoreelle vaimolleen, joka on saanut lahjan omakseen vain jos on jäänyt leskeksi.

Vierailija

Minä ostin huippukellon, tiesin, että ilahtuu. Olen sen jälkeen muistanut uudella arvokkaalla kellolla, kun olen hyväksi katsonut.
Hänen hyvää kellomakuaan ihaillaan työpaikallaan. Esimiehensäkin on kateellinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä mieluummin jotain pelkästään miehelle. Esim kello tvs, mistä mies tykkääkin

Oon miettiny pääni puhki, en keksi mitään mitä ei jo olisi. Yhteisestä ajasta nauttii todella paljon ja kylpylöistä. Koruja tai kelloa ei käytä, tuoksuja on jne. En vaan keksi :)

Ap

Vierailija

Musta kuulostaa hyvältä. Annoin itse miehelle ekana vuosipäivänä purkin, jossa oli 365 lappua syistä miksi rakastan. Tykkäsi kovasti, säästi purkin ja lueskelee niitä uudestaan välillä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ostin huippukellon, tiesin, että ilahtuu. Olen sen jälkeen muistanut uudella arvokkaalla kellolla, kun olen hyväksi katsonut.
Hänen hyvää kellomakuaan ihaillaan työpaikallaan. Esimiehensäkin on kateellinen.

Minä myös ostin ja ostan edelleen miehelleni kelloja/älykelloja. Vaatteensa ostaa itse, pukeutuu näyttävästi ja laadukkaasti. Muita koruja ei tykkää käyttää kuin paksua kultaista vihkisormustaan, jonka teetimme, kuten minunkin sormukseni. Kellot on mukava "koru" nelikymppiselle ja kelloilla voi viestittää montaa asiaa, myös asemaa, kun ovat tarpeeksi laadukkaita. Ja niissä säilyy arvo, ovat myös pienimuotoinen sijoitus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny pääni puhki, en keksi mitään mitä ei jo olisi. Yhteisestä ajasta nauttii todella paljon ja kylpylöistä. Koruja tai kelloa ei käytä, tuoksuja on jne. En vaan keksi :)

Ap

No sitten se on hyvä lahja, josta miehesi varmasti tykkää. Ajatusta on mukana ja sinä tunnet miehesi parhaiten, joten hyvä idea, mene sillä.

Vierailija

Minä tuoreena aviomiehenä voisin ilahtua eniten kaasosta. Olisi vielä parempi, jos tuore vaimokin liittyisi mukaan huomenlahjaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kylpyläyö jossa shampanjaillallinen. Olisiko hyvä? Tuohon lisäksi joku itsetehty "rakastan sinua, koska..."-juttu. Mitä mieltä?

Kylpylät on surkeita.