klo 19:41 | 6.7.2017
Kylpyläyö jossa shampanjaillallinen. Olisiko hyvä? Tuohon lisäksi joku itsetehty "rakastan sinua, koska..."-juttu. Mitä mieltä?
Kylpyläyö jossa shampanjaillallinen. Olisiko hyvä? Tuohon lisäksi joku itsetehty "rakastan sinua, koska..."-juttu. Mitä mieltä?
Ladataan...
Mikä on huomenlahja? Mutta ihana idea❤❤️
Saippuasarjoissa tällaiset pelleilyt.
Huomenlahja annetaan häiden jälkeisenä aamuna. Perinteisesti mies antaa sen vaimolleen mutta mä haluan antaa myös!
Ap
Ehkä mieluummin jotain pelkästään miehelle. Esim kello tvs, mistä mies tykkääkin
Se on vanhaan hyvään aikaan ollut vaimon turva leskeksi jäämisen varalle. Naisella kun ei ole ollut avio-oikeutta, saati että leski olisi perinyt jotain, niin aviomies on antanut häiden jälkeisenä aamuna hyvinkin huomattavan huomenlahjan tuoreelle vaimolleen, joka on saanut lahjan omakseen vain jos on jäänyt leskeksi.
Minä ostin huippukellon, tiesin, että ilahtuu. Olen sen jälkeen muistanut uudella arvokkaalla kellolla, kun olen hyväksi katsonut.
Hänen hyvää kellomakuaan ihaillaan työpaikallaan. Esimiehensäkin on kateellinen.
Oon miettiny pääni puhki, en keksi mitään mitä ei jo olisi. Yhteisestä ajasta nauttii todella paljon ja kylpylöistä. Koruja tai kelloa ei käytä, tuoksuja on jne. En vaan keksi :)
Ap
Musta kuulostaa hyvältä. Annoin itse miehelle ekana vuosipäivänä purkin, jossa oli 365 lappua syistä miksi rakastan. Tykkäsi kovasti, säästi purkin ja lueskelee niitä uudestaan välillä :)
Minä myös ostin ja ostan edelleen miehelleni kelloja/älykelloja. Vaatteensa ostaa itse, pukeutuu näyttävästi ja laadukkaasti. Muita koruja ei tykkää käyttää kuin paksua kultaista vihkisormustaan, jonka teetimme, kuten minunkin sormukseni. Kellot on mukava "koru" nelikymppiselle ja kelloilla voi viestittää montaa asiaa, myös asemaa, kun ovat tarpeeksi laadukkaita. Ja niissä säilyy arvo, ovat myös pienimuotoinen sijoitus.
Minä annoin lahjaksi itseni.
No sitten se on hyvä lahja, josta miehesi varmasti tykkää. Ajatusta on mukana ja sinä tunnet miehesi parhaiten, joten hyvä idea, mene sillä.
Minä tuoreena aviomiehenä voisin ilahtua eniten kaasosta. Olisi vielä parempi, jos tuore vaimokin liittyisi mukaan huomenlahjaan.
Kylpylät on surkeita.