Vierailija

Tuli mieleeni toisesta minipillerikeskustelusta ja raskauden pelosta.

Olin kovassa ripulissa lauantaina. Ripuli meni ennen minipillerin ottoa ohitse. Kun otin illalla pillerin, en ripuloinut sen jälkeen. Pakkausohjeessa lukee:
"Jos sinulla on ruoansulatuselimistöön liittyviä vaivoja (kuten oksentelua, vaikeaa ripulia)
Jos oksennat, jos sinulla on vaikeaa ripulia, tai jos käytät lääkehiiltä 3-4 tunnin kuluessa tabletin ottamisesta, tulee käyttää kondomia 7 päivän ajan"

Täällä toiselle vastaajalle, joka asiaa mietti, sanottiin, että päivällä ollut ripuli voi heikentää pillerin imeytymistä, vaikkei sen jälkeen kävisi isolla hädällä tuohon 3-4 tuntiin. Minä olin aikaisemmin tulkinnut, että jos tabletti tuon 3-4 tuntia sisällä pysyy, niin vaikuttaa, vaikka yrjöäisi tai ripuloisi 5 tunnin päästä koko yön.

Joka tapauksessa ajattelin pelata varman päälle ja käyttää kondomia, sillä minulla ei ole minipillereiden takia kuukautisia, joten en tiedä, milloin ovulaatio olisi (tosin pillereiden pitäisi estää ovulaatio).
No, nähtiin tänään poikaystävän kanssa, pantiin kondomilla. Syötiin, jonka jälkeen tuli erittäin sponttaani tillanne, emmekä heti muistaneet, että pitäisi käyttää kumia. Poikaystävä ehti panna minua ehkä 4-5 minuuttia paljaalla. Ei siis lauennut.

Nyt mietin, että saatoinko tulla raskaaksi kuitenkin? Touhutippoja oli varmasti liikkeellä tms.

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos ei ole ovulaatiota (ei kuukautisia), luottaisin pilleriin. Itselläni täysin sama tilanne!

Vierailija

Maailmassa olisi aika monta vauvaa lisää, jos jokainen ripuli toisi lapsen. Varsinkin, jos mies ei laukea sisään. Teinit panevat ilman kumia&pilleriä keskeytetyllä yhdynnällä eivätkä tule raskaaksi, joten tuskin sinä viiden minsan kumitta ajelulla paksuksi tulet, kun äijä ei lauennut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.