Petteri Järvinen pilkkaa lentokoneessa
vieressään istuvaa naista. https://www.seiska.fi/Uutiset/Tietokirjailija-Petteri-Jarvinen-kuvasi-n…
Raukkamainen ja lapsellinen teko.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ovat kadonneet internetistä kaikki Petteri Järvisen kootut sanomiset?
Onko hän onnistunut sensuroimaan ja poistamaan ne netistä sillä siellä oli paljon juttuja joita hän nykyään häpeäisi.Miksi nostit esiin kuusi vuotta vanhan aloituksen?
Täsät on tullut nykyään aivan tapa täällä nostella jopa yli 10 vuotta vanhoja aloituksia, onko kirjoittajat kaikonneet vai mikähän on syynä?
Tai sitten ihmiset etsivät googlella jotakin asiaa ja yksi hakutuloksista on tämän foorumin ketju johon sitten jatkaa keskustelua? Normaaleille ihmisille ei ole mitään merkitystä sillä onko ketju 5 vuotta tai 5 minuuttia vanha. Internet ei vain toimi niin, että keskusteluketju vanhenee eikä sitä voi enää käyttää.
Mitä järkeä on muka keskustella enää että mitä joku on sanonut vuosia sitten?
Kaikki asiat eivät ole aikarajoitteisia kuten sinun seuraamasi salkkareiden juonipaljastukset.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuorsausongelma kyseessä?
Petteri itse kertoi lehdessä, että kyseessä oli vieressä istuvan naisen isokoko eikä suinkaan mikään kuorsaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuorsausongelma kyseessä?
Petteri itse kertoi lehdessä, että kyseessä oli vieressä istuvan naisen isokoko eikä suinkaan mikään kuorsaus.
Hauska huomata miten Petteri fani mammat alapeukuttavat faktaa :-D
Lukekaa itse lisää https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201707062200250748
Kummallista, että tällä palstalla puollustellaan Petteriä vaikka haukkui teidänlaisia ihmisiä. En voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että tällä palstalla puollustellaan Petteriä vaikka haukkui teidänlaisia ihmisiä. En voi ymmärtää.
Minä en ainakaan puolustele häntä yhtään! Ällöttää tuollainen käytös.
Mitä järkeä on muka keskustella enää että mitä joku on sanonut vuosia sitten?