Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Järvinen pilkkaa lentokoneessa

Vierailija
06.07.2017 |

vieressään istuvaa naista. https://www.seiska.fi/Uutiset/Tietokirjailija-Petteri-Jarvinen-kuvasi-n…

Raukkamainen ja lapsellinen teko.

Kommentit (366)

Vierailija
321/366 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Järvisellä joku fetissi rehevämpien naisten salakuvaamiseen?

Häneltä löytyi monia aikaisempia samankaltaisia postauksia, joten jollain tavoin hän lienee fiksautunut asiaan... Kunnostaan ainakin jollain tavoin ylläpitävä keski-ikäinen mies, joka määrittää paikkansa maailmassa, minäkuvansa, muistuttamalla aina välillä itselleen, että noin lihava en ainakaan ole.

Samalla virnistelee asialle kuin keskenkasvuinen poika.

Outoa. Tai jotain. Sanokaa te.

Höpö höpä sun jutuilles. Ymmärrän täysin Petteriä, olen ollut kymmeniä kertoja samassa tilanteessa ja voin todeta että silloin kun huono säkä käy ja tulee tuollainen plösö virtahepo viereen, oli se sitten mies tai nainen, niin kyllä se vähintäänkin pilaa matkatunnelman (jos on vain lyhyt matka), mutta pidemmällä matkalla käytännön ongelmaksi muuttuu se että kyseisen suohirviön yli ei pääse helposti häntä häiritsemättä tarpeille tai jaloittelemaan kun on pitkä lento. Jaloittelun merkityksen ymmärrät jos olet pitkiä lentoja lentänyt. Kyse ei ole pelkästään mukavuuden halusta jaloitella vaan taustalla on todellinen tarve ehkäistä mahdollisia laskeumien tukoksia ja niistä aiheutuvia vaaratekijöitä.

Noin voisin minäkin sanoa, jos tuo olisi ainoa lihavan ihmisen kuva, jonka Järvinen on postannut. Mutta kun kaveri on pitänyt tapanaan julkaista kaupungillakin ottamiaan kuvia huomattavan ylipainoisista, tilanteissa, joissa nämä eivät ole olleet mitenkään hänen tiellään, jotain muutakin siinä on oltava... Outoa tuollainen fiksautuminen ylipainoon.

Vierailija
322/366 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan isokin ihminen, joka on kuitenkin huomaavainen, pystyy pysymään omalla puolellaan lentokoneen istuinta. Sen sijaan moukkamainen kukkakeppi voi hyvinkin tunkea kyynärpäitään kylkiluihisi koko matkan ajan.

Kyllä ne Petterin ongelmat taitavat juontaa juurensa jostain muualta kuin oikeasta epämukavuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto jos joku lihava tunkisi lentokoneessa mun puolelle, niin tekisin ihan samanlaisen päivityksen. Minulla ei ole mitään minua ei-häiritseviä lihavia vastaan, mutta jos matkantekoani haitataan, niin miksi sitä ei saa sanoa?

Hyvä se on sen läskinkin tietää, että ärsyttää. Ja kiitos, minä tiedän, että ärsytän sinua tällä kommentillani.

Vierailija
324/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli sitäpaitsi vielä kiltti postaus, kun ei ollut suoria sanoja. Tajuaisi se nainen nyt häiritsevänsä! Mitä se siinä kuvittelee matkustavansa niin ettei häiritse?

Vierailija
325/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä luen otsikon kerta toisensa jälkeen siten että järvinen piikkaa lentokoneessa. Sitten mielikuva järvisestä raksahaalareissa päristämällä sellaisella paineilmapiikkauskoneella betonimöhkälettä kappaleiksi jossain koneen askartelutilassa.

Vierailija
326/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se on tän petterin vaimo.

Vierailija
327/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri voisi päivystää kameran kanssa sairaalan ovella. Sieltä saisi paljon matskua eri tavoin sairaista ihmisistä julkaistavaksi. Mielenterveysyksikön luotakin löytyy erikoisen näköisiä ihmisiä, joiden kanssa Petsku voisi ottaa näitä kivoja selfiksii.

Leimaat Petterin kanssamatkustajan samaan kastiin sairaiden ja mielenvikaisten kanssa. Sinä mesoat törkeyksiä ja Petterin pitäisi pyytää anteeksi? Huh huh.

Sairaalloisssa lihavuudessa on kyse jonkinlaisesta sairaudesta. Siksikin tuo Petskun ulostulo oli ala-arvoinen ja loukkaava.

Vierailija
328/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Petteri ollut liikalihava lapsuudessa tai hävennyt oman äitinsä ylipainoa? Ehkä enemmänkin vain niin heikko itsetunto, ettei oikein koe olevansa mitään?  Paitsi laihempi kuin joku toinen. 

Jotenkin tää on samaa kuin ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita vieraiden ihmisten seksuaalisesta suuntauksesta.  Mitä nää toisten ihmisten asiat, ulkomuodot tai suuntaukset liikuttavat muita? Tässäkohdin sitä suvaitsevaisuutta tarvittaisiin!

Vierailija
329/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Viereen tulee henkilö, joka on niin leveä, ettei hän mahdu omaan istuimeensa, vaan osa tulee minun puolelleni. Otin sitten selfien meistä ja kommentoin, että tulee pitkä matka. En tajunnut, että siinä mitään kohua aiheuttavaa voisi olla. Sehän on pohjimmiltaan selfie, vaikka vähän nyt näkyy naapuria, Järvinen sanoo.

Naapuri näkyy kuvassa kyllä aika paljon?

– Näkyy, kun se on niin iso."

Tämä oli se viimeinen niitti, sylettää niin paljon ettei mitään rajaa. Hirveät peruskouluflasbackit, miten voi vanha mies olla noin tajuttoman törkeä, ajattelematon, röyhkeä ja ennen kaikkea ylimielinen! Olisi ollut edes oikeasti pahoillaan, mutta ei. Selityksetkin kuitataan vaan naureskellen ja yhä vieruskaveria syytellen ja osoitellen. Tuo "näkyy kun se on niin iso" oli ihan täydellinen rimanalitus. Katso Petteri itse tuota sun kuvaa! Ihan vahingossako nainen tuli kuvaan noin paljon, sitä ei voinut mitenkään välttää???! Et olisi mitenkään pystynyt ottamaan kuvaa vähän enemmän omasta naamastasi? Ihan täydellistä koulukiusaamiskamaa, juuri samanlaista kuulin ALA-ASTEELLA niiden pahimpien riitapukarien suusta. Vastenmielistä.

Kaiken huippu on se, että sen varjolla, että ylipaino on ongelma ja epäterveellistä, saa käyttäytyä kuinka kusipäisesti lystää. Voi vähän naureskella läskeille ja sitten kuitata asian virne suupielissään että "no kun lihavuus on suuri terveysongelma Amerikassa." What the f... Tuo ei liity mitenkään asiaan. Ei niin yhtään mitenkään. Tuo on pelkkää kiusaamista ja ilkeyttä, ei todellakaan ihmisten terveydestä huolehtimista.

Ajatukset saa olla mitä vaan, ja se on ihan ok, että jotakuta harmittaa istua lihavan vieressä. Salakuvien julkaisu ja julkinen naureskelu on vaan jotain sellaista, minkä kenen tahansa normaalin, aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää olevan väärin.

Kyllä, meni tunteisiin. Kyllä, olen myös lihava. Sori siitä.

Luojan kiitos ei ottanut kuvaa enemmän omasta naamastaan. Tuo pieni siivukin on jo aika hirveä.

Järvinen teki väärin. Mutta itse kyllä katselen mieluummin lihavaa ihmistä kuin Järvisen naamaa. Että silleen mulle ei tullut tästä vahinkoa.

Vierailija
330/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä samat asiat olleet jo siinä toisessa ketjussa?

– henkilön kasvoja ei näy kuvassa

– ei tiedetä onko hän itse tästä loukkaantunut vai ottaako huumorilla

– jenkeissä läskivitsit ovat koomikkojen vakiomatskua

– anteeksipyyntö ei auttanut Teri Niittiäkään mitenkään

Uudet jankkaukset eivät muuta tätä miltään osin.

Vierailija
331/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Järvisen luennolla, ja voin sanoa, että senkään perusteella tyypistä ei jäänyt kovin skarppia vaikutelmaa. Mikä sen ilmiön nimi olikaan, kun tyhmä ihminen ei tiedä olevansa tyhmä? 

tyhmyys?

"Tyhmyys ihmisen tyhmentää."

Vierailija
332/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Järvinen yrittää saada lihavat naiset ärsyyntymään, sillä hänen salainen fantasiansa on joutua lihavan naisen päälle istumaksi.

Eikö joku voisi hoitaa tuota asiaa heti kun Järvinen on taas Suomessa, niin päästäisiin yhdessä eteenpäin tästä?

Vierailija
333/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häneltä löytyi monia aikaisempia samankaltaisia postauksia, joten jollain tavoin hän lienee fiksautunut asiaan... Kunnostaan ainakin jollain tavoin ylläpitävä keski-ikäinen mies, joka määrittää paikkansa maailmassa, minäkuvansa, muistuttamalla aina välillä itselleen, että noin lihava en ainakaan ole.

En minä ainakaan ole mitään aiempia vastaavia kuvia löytänyt. Liekö poistanut?

Vierailija
334/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te Petterin sheimaajat ja anteeksipyynnön jankkaajat hakeutukaa hoitoon, teillä ei ole selvästikään kaikki muumit laaksossa, mutta yrittäisitte nyt edes päästä asian yli. 

Aivan turhanpäiväinen jankkaaminen ei tee oloanne lopultakaan yhtään paremmaksi, vaan päin vastoin se lisää pahaa oloanne entisestään.

Vierailija
335/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On poistanut, sen verran järkeä hänellä on. Löytyy kyllä vieläkin netistä, isommalti edes etsimättä.

Vierailija
336/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te Petterin sheimaajat ja anteeksipyynnön jankkaajat hakeutukaa hoitoon, teillä ei ole selvästikään kaikki muumit laaksossa, mutta yrittäisitte nyt edes päästä asian yli. 

Aivan turhanpäiväinen jankkaaminen ei tee oloanne lopultakaan yhtään paremmaksi, vaan päin vastoin se lisää pahaa oloanne entisestään.

Kyllä tämä muutamassa päivässä jää joka tapauksessa taakse.

Vierailija
337/366 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän niitä löytyy Järvisen twitteristä edelleenkin. On poistettu, mutta kommentoijat ovat lisänneet niitä ketjuun.

Vierailija
339/366 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

Hei Petteri menepäs nyt ja mieti, mitä oikein tuli tehtyä. Kun vielä mainostat itseäsi netiketti- ja some-asiantuntijana. Sheimasit kyllä ihan itse itsesi.

Vierailija
340/366 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10155585626378530&set=p.101555856…

Tässä linkki

Pj luki näköjään ketjua ja poisti nuokin kuvat. Tieto asiasta ei kuitenkaan koskaan poistu, Pj, meillä norsuilla kun on elefantin muisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän