Petteri Järvinen pilkkaa lentokoneessa
vieressään istuvaa naista. https://www.seiska.fi/Uutiset/Tietokirjailija-Petteri-Jarvinen-kuvasi-n…
Raukkamainen ja lapsellinen teko.
Kommentit (366)
Nolottaa eniten se, etteivät tällaiset petterit tajua olevansa itse olemassa ilman itsensä ylentämistä verrattuna muihin ihmisiin. Siitähän tässäkin kuvassa oli kyse. Katsokaa, en ole tuollainen.
Täysin sama ilmiö kuin esim. koulukiusaamisessa, kykenen tuntemaan paremmuutta, kun saan toisen tuntemaan huonommuutta.
Tästä on ihmisyys ja rakkaus lähimmäisiä kohtaan kaukana. Mutta eihän ne kovin kovassa kurssissa olekaan nykyisin ainakaan somemaailmassa. Kunhan itse olen jotain. Tai ainakin näytän hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Petteri itse täällä parantamassa imagoaan?
Onhan tuo nyt täysin itsestään selvää, mitä tuolla kuvalla ja kommentilla tarkoitettiin.
Petterin olisi heti pitänyt pyytää anteeksi.
Mitä sen olisi pitänyt pyytää anteeksi?
Että vieressä on läski joka vie 1.5 paikkaa?
Petterikö sen on lihottanut?
Pannaan vaan kaikki silmät kiinni. Ei ole ylipainoisia, ei ole puolta miljoonaa 2 tyypin diabeetikkoa, ei ole ylimääräisiä kustannuksia sairaanhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan it-alan ammattilainen arvosta tyyppiä erityisemmin. On enemmänkin sellainen itsestäänselvyyksiä for dummies lateleva tyyppi.
Eikös olekin hyvä, jos joku näkee vaivaa vääntääkseen rautalankaa meille typeryksille.
Te ammattilaiset voitte vääntää sitä munkkilatinaanne ihan keskenänne. Petterillekin on ollut tilausta.
En ole ammattilainen (Enkä ylipainoinen). Tyyppi on vähän ajastaan jäljellä ja hänelle on jäänyt päälle it-alalle tyypillinen ylimielisyys. Ihmiset osaavat jo enemmän kuin nämä luulevat, toisaalta ammattilaisten asioita ei tavisten edes tarvitse osata, riittää kun hommat toimii. En minä autostanikaan tiedä kuin perustoiminnot, en osaa korjata moottoria eikä autonasentajat naura, kun en osaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen vaimonsa julkisuudessa? Onko hänellä vaimoa? Miksi häntä harmittaa vain naisten lihavuus?
Onko tää sama jamppa joka oli aikanaan naimisissa politikko Arja Alhon kanssa? Arja joutui eroamaan ministeripestistä jonkin suhmuroinnin vuoksi, muistelen tän tyypin liittyneen siihen jotenkin. Ainakin on ollut syytettynä Jippii-Groupin sekoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Petteri voisi päivystää kameran kanssa sairaalan ovella. Sieltä saisi paljon matskua eri tavoin sairaista ihmisistä julkaistavaksi. Mielenterveysyksikön luotakin löytyy erikoisen näköisiä ihmisiä, joiden kanssa Petsku voisi ottaa näitä kivoja selfiksii.
Leimaat Petterin kanssamatkustajan samaan kastiin sairaiden ja mielenvikaisten kanssa. Sinä mesoat törkeyksiä ja Petterin pitäisi pyytää anteeksi? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt täysin itsestään selvää, mitä tuolla kuvalla ja kommentilla tarkoitettiin.
Pannaan vaan kaikki silmät kiinni. Ei ole ylipainoisia, ei ole puolta miljoonaa 2 tyypin diabeetikkoa, ei ole ylimääräisiä kustannuksia sairaanhoitoon.
No vaikka sitä, että julkaisi kuvan tuntemattomasta ihmisestä.
Vai olisko sulle ok, että susta julkaistaisi kuva ilman lupaa? Vaikka nukkumassa viereisellä penkillä kuola suupielestä valuen.
Otsikolla tulee pitkä lentomatka. Ja se olis sun mielestä ihan että aijaa, se nyt otti musta kuvan ja laittoi sen nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen vaimonsa julkisuudessa? Onko hänellä vaimoa? Miksi häntä harmittaa vain naisten lihavuus?
Onko tää sama jamppa joka oli aikanaan naimisissa politikko Arja Alhon kanssa? Arja joutui eroamaan ministeripestistä jonkin suhmuroinnin vuoksi, muistelen tän tyypin liittyneen siihen jotenkin. Ainakin on ollut syytettynä Jippii-Groupin sekoilusta.
Ei ole sama Petteri, Arja Alhon ex-mies Petteri Väänänen oli karismaattinen toimittaja eikä tällainen sovinistisika.
Jippii Groupin hallituksessa istunut Petteri Järvinen oli muiden johtoon kuuluneiden henkilöiden ohella keväällä 2007 syytettynä Jippiin talousrikoksista, joista syyttäjä oli vaatinut ehdotonta vankeustuomiota.[4] Käräjäoikeus vapautti vuonna 2007 internetyhtiön ex-johtajat kaikista syytteistä.[5] 28. toukokuuta 2009 Helsingin hovioikeus tuomitsi Petteri Järvisen 120 päiväsakkoon (noin 10 000 euroa) tiedottamisrikoksesta.[6] Lisäksi hän kertoi joutuneensa maksamaan noin 150 000 euroa oikeudenkäyntikuluja.[7] Korkeimman oikeuden päätöksen myötä tuomio kuitenkin kumottiin joulukuussa 2012.
Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain kuvassa sattuu olemaan ylipainoinen henkilö, pitäisikö sitä häneltä aina pyytää anteeksi? Eikö juuri se olisi pilkkaa ylipainoisen kustannuksella?
Petteri on 55-vuotiaana muinaisjäänne vanhoilta ajoilta, kikkelikorttien, naisten takapuolelle taputtelun ja alkoholinhuuruisten liikelounaiden aikakaudelta.
Pitkäämpä nuo tullimuodollisuudet jenkeissä kestää kun aikoi itse FBssä kommentoida kunhan pääsee tullista läpi. 13 tuntia jo kaveri tullissa ollut. Enpä taida itse jenkkeihin mennä. Kyllähän petterin sanaan ny voi luottaa eikö vain. Jos on luvannut niin varmasti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliskohan hänen kannattanut tehdä aiheesta postaus faktoihin perustuen? Tai vaikka aloittaa luentosarja aiheesta? Olis varmaan saanut paremman vastaanoton kuin tämä omaan nilkkaan ampuminen julkaisemalla kuvan vieraasta ihmisestä ivallisen tekstin kanssa, ottamatta esiin faktoja ja kysymättä naiselta lupaa esiintyä hänen läskikampanjansa mannekiinina.
Vierailija kirjoitti:
Petteri on 55-vuotiaana muinaisjäänne vanhoilta ajoilta, kikkelikorttien, naisten takapuolelle taputtelun ja alkoholinhuuruisten liikelounaiden aikakaudelta.
Pidän yli viisikymppisistä miehistä, heillä on usein todella hyvät käytöstavat mutta tuollaiset Petterit ovat juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan it-alan ammattilainen arvosta tyyppiä erityisemmin. On enemmänkin sellainen itsestäänselvyyksiä for dummies lateleva tyyppi.
Eikös olekin hyvä, jos joku näkee vaivaa vääntääkseen rautalankaa meille typeryksille.
Te ammattilaiset voitte vääntää sitä munkkilatinaanne ihan keskenänne. Petterillekin on ollut tilausta.
En ole ammattilainen (Enkä ylipainoinen). Tyyppi on vähän ajastaan jäljellä ja hänelle on jäänyt päälle it-alalle tyypillinen ylimielisyys. Ihmiset osaavat jo enemmän kuin nämä luulevat, toisaalta ammattilaisten asioita ei tavisten edes tarvitse osata, riittää kun hommat toimii. En minä autostanikaan tiedä kuin perustoiminnot, en osaa korjata moottoria eikä autonasentajat naura, kun en osaa.
Minä kyllä tarvitsen juuri sellaisia kirjoja, joita hän kirjoittaa. Olen tietsikka-asioissa todella alkeissa edelleen. Toki jotkut asiat osaan hyvin, mutta mulle on tärkeää, että kirjassa on kaikki asiat selitetty, kuin en osaisi mitään, jolloin se mun ei-osaamakin asia tulee selväksi.
Olen Di (valmistunut 2001) En opinnoissani tai työssäni tosiaankaan ole oppinut tietsikan käyttöä kunnolla. Tarvitsen ihan alkeitakin
Vierailija kirjoitti:
No idioottimainen teko kuvata, mutta oisin mäkin varmaan tutuille nurissut.
Just. MISTÄ sä olisit niille nurissut? Lihavasta kanssamatkustajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliskohan hänen kannattanut tehdä aiheesta postaus faktoihin perustuen? Tai vaikka aloittaa luentosarja aiheesta? Olis varmaan saanut paremman vastaanoton kuin tämä omaan nilkkaan ampuminen julkaisemalla kuvan vieraasta ihmisestä ivallisen tekstin kanssa, ottamatta esiin faktoja ja kysymättä naiselta lupaa esiintyä hänen läskikampanjansa mannekiinina.
Minulle oli uutta että Petteri on laajentanut uraansa myös lääketieteen puolelle. Onnittelut Petteri uudesta urasta. Hienoa että mies kehittää itseään eikä jämähdä 90-luvun tietokoneaiheisiin tietokirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäämpä nuo tullimuodollisuudet jenkeissä kestää kun aikoi itse FBssä kommentoida kunhan pääsee tullista läpi. 13 tuntia jo kaveri tullissa ollut. Enpä taida itse jenkkeihin mennä. Kyllähän petterin sanaan ny voi luottaa eikö vain. Jos on luvannut niin varmasti pitää.
Onko Petteri jenkeissä työmatkalla? Suomeksi paasaa jenkkien ylipainoepidemiasta mutta ehkä alkoholin haihduttua ajatukset kirkastuivat ja tuli ajatelleeksi mitä vaikutuksia asialla on jos asia leviää jenkeissä julkisuuteen. Siellä voisi nousta oikea paskamyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli uutta että Petteri on laajentanut uraansa myös lääketieteen puolelle. Onnittelut Petteri uudesta urasta. Hienoa että mies kehittää itseään eikä jämähdä 90-luvun tietokoneaiheisiin tietokirjoihin.
Ihan yhtä pätevä hän on lääketieteestä kirjoittamaan kuin tietotekniikastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys, ketä saa pilkata ja miksi?
Saanko pilkata Järvistä koska hän mielestäni on vastenmielinen moukka? Saanko vaatia koneessa, ettei minun tarvitse istua elähtäneen keski-ikäisen, itseään täynnä olevan ruman miehen vieressä. Voinko ottaa tilanteessa selfien, niin että minusta näkyy vähän, ja koko moukka. Voinko julkaista selfien kolmella pisteellä?
Saanko pilkata epämuodosteuneena syntynyttä? Kehitysvammaista, lyhytkasvuista, pitkää, pahalta haisevaa, maalaismoukkaa, kuppia, lasta, laihaa, anorektikkoja?
Mihin vedät rajan, oi jumalana esiintyvä?
Jos ylipaino poistuu pilkkaamalla, niin tehkäämme toki niin. Mutta kysymys kuuluu, poistuuko?!