Petteri Järvinen pilkkaa lentokoneessa
vieressään istuvaa naista. https://www.seiska.fi/Uutiset/Tietokirjailija-Petteri-Jarvinen-kuvasi-n…
Raukkamainen ja lapsellinen teko.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pilkkaa kuvassa oli? Totesi vain , että edessä on pitkä lento. Ja niinhän se onkin, Amterdamista Etelä-afrikkaan.
Ei mitään.
Huonolla itsetunnolla ja isolla mahalla varustetut AV-mammat vain pahoittavat mielensä, koska eivät osaa tulkita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheeta tos on? Tietääkseni lentokone on julkinen tila, jossa saa kuvata.
Ja kanssaihmisten pilkkaaminen on muutenkin ihan fiksua toimintaa. Antaa pilkkaajasta todella älykkään kuvan.
Tällä palstalla ei mitään muuta tehdäkkään kuin haukuta muita ihmisiä.
It-alan ammattilainen ei siis käsitä, mistä someraivo syntyy.
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pitkä lento jos mahdollinen juttukaveri vain nukkuu ja nukkuu.
(mistä te tiedätte mitä hän on kuvatessaan miettinyt)
Ai niin, mutta tehän syyllistytte lihavien pilkkaamiseen jo sillä, että oletatte automaattisesti että kuva liittyisi kohteen painoon.
Hyi teitä.
Voi että olet fiksu! 🤔
Tietysti olen ja siihen liittyy myös se etten juuri koskaan ole lauman kanssa samaa mieltä.
Ja silloinkin kun olen samaa mieltä, olen sitä yleensä muista syistä kuin se lauma.
Asioissa on eri puolia ja jos kaikki vain hihkuvat sen yhden hysteriaa aiheuttavan asian puolesta, jäävät kaikki ne muut mahdollisuudet huomiotta.
Ja oikeasti on niin, että jos ensimmäiseksi tulee tuosta kuvasta mieleen että siinä on paksuudesta kyse, niin silloin on paljastanut piilosyrjivänsä ihmisiä.
Minä tässä nyt mitään laumaa huomaa, kuten sinä, huomaan ihmisiä, jotka ovat asiasta jotain mieltä.
Jos heistä silmissäsi muodostuu lauma, olet kyllä avoimesti syrjimässä ja tuomitsemassa ja saivartelemassa itseäsi ylempään asemaan.
Järvinen olisi voinut julkaista pärstästään kuvan ja todeta että monen tunnin lento on edessä. Ei siihen vaadita epäedullisen kuvan julkaisua vieruskaverista.
Tyhmä ja tunteeton tekee niin, ja toinen samanlainen puolustaa tekoa. Saivartelemalla!
Että älä nyt viitsi piilosyrjiä laumaa.
Järvisen face päivityksestä kommentoitua:
"Varmasti on ollut pitkäntuntuinen matka tuolla naisella istua täysiverisen sian vieressä. Eikös eläinrahti pitäisi kulkea ruumassa, kuka tuon on edes ihmisten sekaan päästänyt? Olis pysynyt lätissään vaan."
Noinkin tuon epäilemättä voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, mutta tehän syyllistytte lihavien pilkkaamiseen jo sillä, että oletatte automaattisesti että kuva liittyisi kohteen painoon.
Hyi teitä.
Voi että olet fiksu! 🤔
Tietysti olen ja siihen liittyy myös se etten juuri koskaan ole lauman kanssa samaa mieltä.
Ja silloinkin kun olen samaa mieltä, olen sitä yleensä muista syistä kuin se lauma.
Asioissa on eri puolia ja jos kaikki vain hihkuvat sen yhden hysteriaa aiheuttavan asian puolesta, jäävät kaikki ne muut mahdollisuudet huomiotta.
Ja oikeasti on niin, että jos ensimmäiseksi tulee tuosta kuvasta mieleen että siinä on paksuudesta kyse, niin silloin on paljastanut piilosyrjivänsä ihmisiä.
Minä tässä nyt mitään laumaa huomaa, kuten sinä, huomaan ihmisiä, jotka ovat asiasta jotain mieltä.
Jos heistä silmissäsi muodostuu lauma, olet kyllä avoimesti syrjimässä ja tuomitsemassa ja saivartelemassa itseäsi ylempään asemaan.
Järvinen olisi voinut julkaista pärstästään kuvan ja todeta että monen tunnin lento on edessä. Ei siihen vaadita epäedullisen kuvan julkaisua vieruskaverista.
Tyhmä ja tunteeton tekee niin, ja toinen samanlainen puolustaa tekoa. Saivartelemalla!
Että älä nyt viitsi piilosyrjiä laumaa.
Kannattaa huomata että lauman väitetään olevan olemassa: "törkeä Facebook-päivitys aiheutti someraivon!"
Hienoa että huomaat tuomitsemisella hankittavan ylempää asemaa. Lauma toimii juuri tuolla tavalla ja todistaa paheksunnallaan omaa erinomaisuuttaan ja lähinnä juuri itselleen.
Saivartelu on näppärä työkalu sokeiden pisteiden etsinnässä.
;)
Vierailija kirjoitti:
It-alan ammattilainen ei siis käsitä, mistä someraivo syntyy.
Petteri Järvinen on tyypillinen insinööri, tunneäly puuttuu. Ei sinänsä yllätä tämä päivitys, tyyppi on aina ollut hieman outo.
Petteri on mukava mies, vaikka se onkin jumittunut menneisyyden juttuihin kuten oikeistoon ja widowsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi teitä.
Voi että olet fiksu! 🤔
Että älä nyt viitsi piilosyrjiä laumaa.Kannattaa huomata että lauman väitetään olevan olemassa: "törkeä Facebook-päivitys aiheutti someraivon!"
Hienoa että huomaat tuomitsemisella hankittavan ylempää asemaa. Lauma toimii juuri tuolla tavalla ja todistaa paheksunnallaan omaa erinomaisuuttaan ja lähinnä juuri itselleen.
;)
Saivarrella, puuttua pieniin, keskustelun kannalta epäolennaisiin asioihin.
Jos ei fiksu, kannattaa saivarrella.
Ai feministit vetäneet taas herneen nenään?
On kyllä röyhkeää julkaista kuva randomista.
Naama olisi pitänyt mustata IMO.
Mutta kyllä tuon kokoista ihmistä jo hiukan ihmettelisi itse kukin.
Jaa, että wt-porukkaa tämäkin mies. Olisiko tullut otettua pari drinksua ennen lentoa, vai miten tämä on selitettävissä? Vai onko yksinkertaisesti näin tyhmä?
Ja tulee jotenkin ällö olo siitä, että kuvassa on lihava eli "ruma" nainen. Olisiko halunnut jonkun kauniin naisen viereensä ja sitten olisi ollut "lyhyt matka"? Mitä hittoa kellekään edes kuuluu vaikka vieressä istuisi kaksipäinen matkustaja? Ei siellä olla viereen istahtavia suomalaisjuntteja viihdyttämässä eikä silmänilona, s*tana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi teitä.
Voi että olet fiksu! 🤔
Että älä nyt viitsi piilosyrjiä laumaa.Kannattaa huomata että lauman väitetään olevan olemassa: "törkeä Facebook-päivitys aiheutti someraivon!"
;)
Saivarrella, puuttua pieniin, keskustelun kannalta epäolennaisiin asioihin.
Jos ei fiksu, kannattaa saivarrella.
Määrittele miten tunnistat ja rajaat epäolennaisen?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että wt-porukkaa tämäkin mies. Olisiko tullut otettua pari drinksua ennen lentoa, vai miten tämä on selitettävissä? Vai onko yksinkertaisesti näin tyhmä?
Ja tulee jotenkin ällö olo siitä, että kuvassa on lihava eli "ruma" nainen. Olisiko halunnut jonkun kauniin naisen viereensä ja sitten olisi ollut "lyhyt matka"? Mitä hittoa kellekään edes kuuluu vaikka vieressä istuisi kaksipäinen matkustaja? Ei siellä olla viereen istahtavia suomalaisjuntteja viihdyttämässä eikä silmänilona, s*tana!
No höpö, Petteri on aika homahtavan oloinen joten tuskin on kyse naisen kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan it-alan ammattilainen arvosta tyyppiä erityisemmin. On enemmänkin sellainen itsestäänselvyyksiä for dummies lateleva tyyppi.
Eikös olekin hyvä, jos joku näkee vaivaa vääntääkseen rautalankaa meille typeryksille.
Te ammattilaiset voitte vääntää sitä munkkilatinaanne ihan keskenänne. Petterillekin on ollut tilausta.
Käsitin kyllä tuon postauksen niin että tulee pitkä lento kun vierustoveri nukkuu: siis ei juttukaveria. Miten tuo postaus mitenkään liittyy jonkun lihavuuden pilkkaamiseen, ei mitenkään, paitsi jos asian käsittää niin ettei pääse edes vessaan ..
Vierailija kirjoitti:
Käsitin kyllä tuon postauksen niin että tulee pitkä lento kun vierustoveri nukkuu: siis ei juttukaveria. Miten tuo postaus mitenkään liittyy jonkun lihavuuden pilkkaamiseen, ei mitenkään, paitsi jos asian käsittää niin ettei pääse edes vessaan ..
Osoitit juuri, ettei sinulla ole piilosyrjintäominaisuutta, sillä piilosyrjijät huomaavat ensimmäiseksi ihmisen painon, eivätkä sen jälkeen huomaakaan enää mitään muuta.
Järvinen on ihan jees. Yksi virhepostaus (oli sen motiivi mikä hyvänsä) ei muuta asiaa. Pahempana pidän hänen loputonta kiinnostustaan kaikenlaisiin turhiin härpäkkeisiin, kuten aktiivisuusrannekkeisiin tai sykemittareihin. Tietoturvan kannalta niistä voi kirjoittaa, mutta miksi hän itse käyttää niitä? Toinen paha juttu mutta toisaalta "takaisin katsomista" on se, että hän usein ottaa kuvan yleisöstään, jolle on luennoimassa. Itse jättäisin sen tekemättä, jos luennoin tietoturvasta ja tietosuojastakin. Vaikka onhan se hyvä demonstroida tyhmille edellä mainittujen merkitystä, jos nyt joku sattuisi tajuamaan.
Itsekin pidän lentoa Euroopasta Yhdysvaltoihin pitkänä.