Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savonlinnassa leviää tuhkarokko

Vierailija
05.07.2017 |

Kiitos vain, kaikki rokotuskriittiset hörhöt!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä useampi on sanonut, että vaarassa ovat vain rokottamattomat. Eikö tuhkarokkorokotteen saa vasta 1-vuotiaana? Vauvoja tietysti suojaavat äidin vasta-aineet, mutta ei koko vauvavuotta eikä korvikeruokittuja.

Vierailija
62/79 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hetki sitten tuli tieto, että Savonlinnassa leviää myös rokotuskriittinen psykoosi vanhempien tajutessa antaneensa lapsilleen kuolemantuomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri hetki sitten tuli tieto, että Savonlinnassa leviää myös rokotuskriittinen psykoosi vanhempien tajutessa antaneensa lapsilleen kuolemantuomion.

Kauheeta! Kuulin ihan saman. Onneksi en asu sielä.

Vierailija
64/79 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla ketään niitä haihattelijoita jotka ovat jättäneet lapsensa rokottamatta ja samalla asettaneet paitsi omat lapsensa hengenvaaraan, myös meidän muiden lapset aina alttiiksi sairauksille jotka oli jo saatu pois Suomesta? Haluaisin kuulla nyt perustelut rokottamattomuudelle. Miltä tuntuu kun huomaatkin että lapsesi on oikeasti sinun lääketieteenvastaisen haihattelu vuoksi vaarassa?

Mihin ihmeen hengenvaaraan? jos lapsesi on rokotettu, hän on suojassa taudeilta eikä sillä ole mitään merkitystä,onko naapurin lapsia rokotettu vai ei.

Onko sinun lapsesi rokotettu nykyisin yhtä tarttuvinta sairautta eli tuberkuloosia vastaan? Tauti on tappava ja tautitapauksia on vuodessa satoja.

Julkinen terveydenhuolto ei halua rokottaa tuberkuloosia vastaan. Lässyttävät vain jotain. Miksi näin?

Mä olen käsittänyt, että tuberkuloosirokote aiheuttaa tavallisia rokotteita enemmän haittaa, ja siitä on siksi luovuttu? Paitsi riskitapauksissa (matkustelee paljon tjms) sen voi saada. Suomessa ei juurikaan esiinny tuberkuloosia.

Suomessa ei juuri esiinny tuhkarokkoakaan ja silti rokotetaan, joten tuo ei ole loogista. Maassamme on vuosittain noin 300 tuberkuloositapausta ja tauti on hoitamattomana tappava toisin kuin tuhkarokko. On aika lailla kummallista huudella tuhkarokkorokotusten pakollisuuden perään kun samaan aikaan yksi maailman tappavimpia sairauksia saa kaikessa rauhassa jäädä vaille estoa.

Tuberkuloosirokote ei ole kovin tehokas. Se auttaa muistaakseni vain johonkin yhteen tautimuotoon. Vauvana annettu rokote tehoaa muutaman vuoden vain

Vierailija
65/79 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis mökki varattuna viikoksi Savonlinnasta, lähtö sunnuntaina. Meidät on kaikki rokotettu perinpohjin. Oon ehkä vähän hysteerinen, mutta myönnän että nyt hirvittävää lähteä.

Vierailija
66/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Kaikki nyt Tampereella sairastuneet oli rokotettu! Kuinkas tehokas tuo rokote edes on...

Vierailija
67/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kaks tapausta nyt tuhkarokkoon sairastunutta ja molemma oli rokotettu! Apua, mulla on oikeesti nyt  paniikki. Meidän isompi on rokotettu, pientä ei vielä. Mitä tästä tulee ja miksi ja miten voi rokotettu sairastua? Mä oon luullut, että rokote suojaa, eikö se suojaakaan? Oon kuullut, että moni sairastuneista onkin rokotettu, mitä ihmettä, eihän ole totta? Sanokaa, että ei! Mä kuolen tähän pelkoon!! Entä jos on lapsena rokotettu, onko suoja elinikäinen? Onko kaikki aikuiset varmasti immuuneja tuhkarokolle rokotuksen kautta? Tai siis pitäiskö olla? Mä oon ihan sekaisin!!! 

Vierailija
68/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuinen sairastua yhtä hyvin tuhkarokkoon kuin lapsi? Monikohan ennen tuhkarokotusten aloittamista syntynyt on rokotettu? Ja onko tauti yhtä vaarallinen aikuiselle kuin lapselle? Itse olen tuhkarokon sairastanut, mutta mies ei tiedä. Eli ihan mahdollista, että ei ole rokotettu. Voiko hän siis nyt sairastua tuhkarokkoon ja myös levittää tautia eteenpäin? Kiitos tiedosta jos joku oikeasti tietää. 

Vierailija
69/79 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Missä nyton ne jotka huutaa rokottamisen puolesta? Ja kuinka rokottamattomat vaarantaa muiden terveyden! Kaikki ei ole niin mustavalkoista kun on opetettu... Ottakaa itse selvää asioista ja tutkikaa, älkääkä vaan toistako "vaihtoehtoista totuutta" ! Senkin LAMPAAT! Viisastukaa!

Vierailija
70/79 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä videossa on hyvää asiaa rokotuksista ja niiden tehosta. Luennoitsijana lääkäri joka on oikeasti perehtynyt rokotetutkimuksiin ja niiden tuloksiin.

Varsinki kohdasta 58min alkaa mielenkiintoinen osio...

Vierailija
71/79 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen video luennolta jossa kohdassa 57:40 käsitellään sairauskuolemien vähentymistä ja rokotteiden aloitusvuotta. Tämä varsinkin on silmätavaava video...

Vierailija
72/79 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme jänniä aikoja Tässä uutisessa kerrotaan että rokotetun ja sairastuneen epäillään tartuttaneen tuhkarokko eteenpäin.

http://yle.fi/uutiset/3-9758876

Tulokset on todennäköisesti jo saatu perjantaina mutta miksei niitä ole julkistettu? Hmm... Tulisiko siitä paniikki jos rokotuksista  huolimatta ihmiset sairastuu ja vieläpä levittää tautia eteenpäin... Mites se menikään, se laumasuoja?

Vierailija
73/79 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondrikoita netin täydeltä. Soittakaa 112. Hakekaa rokote pieruun.

Vierailija
74/79 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkään ei aiheesta uutisoida. Nyt he vaan toivoo että ihmiset unohtaa koko asian. Sitten jonkunajan päästä pyörähtää käyntiin rokotuskampanja jossa lietsotaan paniikkia tuosta tuhkarokosta ja kunka kaikkien olisi hyvä ottaa tehostepiikki siihen.

Vierailija
75/79 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bää bää.

Vierailija
76/79 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erityisasiantuntija Mia Kontion mukaan kuntien rekistereistä löytää tiedot rokotteesta tai vaihtoehtoisesti omasta rokotuskortista, jos sellainen on tallessa. ...

Hänen mukaansa tuhkarokko on pääasiassa suhteellisen lievä tauti, mutta vaara piilee siinä, että rokon jälkitaudit ovat vakavia.

– Aikuinen sairastaa taudin kovemmin kuin lapsi, sanoo Kontio."

lähde: http://yle.fi/uutiset/3-9753952

Vierailija
77/79 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kaikki rokotteet ei suojaa ihan 100% ja joillain ihmisillä immuunipuolustus on heikentynyt tai terveys niin heikko, että ei olla voitu rokottaa. Siksi hyväkuntoiset lapset joiden vanhemmat huvikseen antaa sairastua tauteihin levittää niitä myös niihin suuressa varassa oleviin ihmisiin, joilla ei ole valinnanvaraa.

Luonnonvalinta?

Vierailija
78/79 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme jänniä aikoja Tässä uutisessa kerrotaan että rokotetun ja sairastuneen epäillään tartuttaneen tuhkarokko eteenpäin.

http://yle.fi/uutiset/3-9758876

Tulokset on todennäköisesti jo saatu perjantaina mutta miksei niitä ole julkistettu? Hmm... Tulisiko siitä paniikki jos rokotuksista  huolimatta ihmiset sairastuu ja vieläpä levittää tautia eteenpäin... Mites se menikään, se laumasuoja?

Jaa, eikö nää tulokset oo vielkään julkisuuessa?

Vierailija
79/79 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain, kaikki rokotuskriittiset hörhöt!

Ruotsi ilmiö leviää suomeen

Eilen nurmijävessä hyökättiin poliisien kimpuun ja kivitettiin heitä

"Kiitos" monikultuurisuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi