Meheni piereskelee nukkuessaan!!
Miten olette ratkaisseet kyseisen ongelman? Mies ei itse myönnä mitään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nauhoita ne pierut. Pakkohan sen on myöntää.
Kiitos hyvästä vinkistä! :) Olisipa itse pitänyt hoksata...
Eikös siitä ollut joku tutkimuskin, että pierun hengittely on terveellistä? Anna kaasutella vaan!
Mikään ei tuota kokonaan lopeta (kyllä meilläkin kumpikin pieree unissaan silloin tällöin :D), mutta miehellä tuo väheni radikaalisti laktoosittoman ruokavalion myötä. Loppui myös se vatsakipujen valittelu nukkumaan mennessä.;) Kaasuja oli oikeasti ennen tuota laktoosittomiin siirtymistä ihan ongelmaksi asti. Tuskin oli miehelläkään kiva olo...
Minä vaan itse olen muutaman kerran oikeasti säikähtänyt ihan kunnolla miehen pieraistessa unissaan. Siis niin, että olen melkein kiljaissut.:D Se ääni keskellä hiljaisuutta joskus vaan pääsee yllättämään, jos itse on vielä hereillä.
Ikinä en pääse kuulemaan mieheni pieremistä unissaan. :( Itse sen sijaan herään ja pelästyin omiani, jos yhdessä nukutaan, Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en pääse kuulemaan mieheni pieremistä unissaan. :( Itse sen sijaan herään ja pelästyin omiani, jos yhdessä nukutaan, Huoh!
Vai nukutteko ollenkaan yhdessä, vai meneekö aika pelkkään irstaaseen seksiin?? Hyhhyh!
Mun mielestä on kuvottavaa ja käsittämätöntä tollanen myrkkykaasujen päästely unissaan (tai valveilla). Sanoppas sille ukolles, että lopettaa makkaroiden ja muiden lihamössöjen mussuttamisen ja kokeilee vegaanista TAI EDES demivege-ruokavaliota. Terveen täyskasvuisen ihmisen kroppa ei kehitä myrkkykaasuja, jotka omalta osaltaan saastuttavat meidän maapallon JO hyvin haurastunutta ekosysteemiä ja ilmastoa.
Ollaan ukon kanssa oltu vegejä nyt kuudetta vuotta (vähän meni taivutteluun aikaa ;)), ja myrkkykaasuista ei oo tietoakaan. :)
Pierasin viimeksi yläasteen jumppatunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei suostu syömään muuta kuin lihaa. Olen ehdottanut hänelle mm. vihannesten ja kasvistenkin syömistä mutta hän ei voi sietää niitä. =(
Tämä, huh huh miten nauran edelleen. Jotenkin niin vilpittömästi kuvasit primitiivisen miehen luonnetta. Mutta kyllähän sitä nyt hitto soikoon pitää edes vähän kasviksia syödä miehenkin. Toivottavasti miehesi sentään sietää hedelmiä.
Miehesi syö jotain jota maha ei osaa käsitellä. Epäilen ensimmäisenä maitoa. Alkakaa juomaan täysrasvaista homogenoimatonta maitoa. Laktoositonkin käy, mutta se on lääke MAITOTEHTAIDEN tekemään tautiin laktoosi-intoleranssiin. Käsitelty maito ei sovi katos kaikille. Viljat vähemmälle ja leipä pois. Makaroonit veke. Ihmistä ei ole tehty syömään viljoja. Maha on kokoajan pienessä tuhelehdustilassa viljan takia koska maha ei osaa käsitellä viljan proteiineja. Sitten kun joillakin loppuu toleranssi kokonaan viljaan saadaan keliakia.
jeppe5467 kirjoitti:
Miehesi syö jotain jota maha ei osaa käsitellä. Epäilen ensimmäisenä maitoa. Alkakaa juomaan täysrasvaista homogenoimatonta maitoa. Laktoositonkin käy, mutta se on lääke MAITOTEHTAIDEN tekemään tautiin laktoosi-intoleranssiin. Käsitelty maito ei sovi katos kaikille. Viljat vähemmälle ja leipä pois. Makaroonit veke. Ihmistä ei ole tehty syömään viljoja. Maha on kokoajan pienessä tuhelehdustilassa viljan takia koska maha ei osaa käsitellä viljan proteiineja. Sitten kun joillakin loppuu toleranssi kokonaan viljaan saadaan keliakia.
voisin lisätä että olen entinen yöpiereskelijä. Huone haisi ihan kauhealle aina aamuisin. Nykyisin ei tarvi piereskellä ollenkaan. Piereskely on aina epänormaali tila eli terve ihminen ei piere ollenkaan. Kakka tulee kerran päivässä aamulla heräämisen jälkeen, ja se pölähtää pönttöön niin etten edes huomaa. Koskaan en ole kärsinyt ummetuksesta. Kuidusta pitää pitää huoli silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei suostu syömään muuta kuin lihaa. Olen ehdottanut hänelle mm. vihannesten ja kasvistenkin syömistä mutta hän ei voi sietää niitä. =(
Tämä, huh huh miten nauran edelleen. Jotenkin niin vilpittömästi kuvasit primitiivisen miehen luonnetta. Mutta kyllähän sitä nyt hitto soikoon pitää edes vähän kasviksia syödä miehenkin. Toivottavasti miehesi sentään sietää hedelmiä.
Valitettavasti mieheni ei syö käytännössä mitään ei-eläinperäisiä tuotteita. =( Hän ei myöskään uskalla maistaa uusia ruokia. Lisäksi hän syö valtavia määriä ja onkin erittäin ylipainoinen.
Kerran otin rangaistuksena tyynyt pois mieheltäni mutta silloin se sika rupesi kuorsaamaan. Kuristin vihaisena kerran miestäni kitarankielellä mutta hän meinasi kuolla.