Meheni piereskelee nukkuessaan!!
Miten olette ratkaisseet kyseisen ongelman? Mies ei itse myönnä mitään.
Kommentit (32)
Niin muuten piereskelet sinäkin, et vain ole sitä itse huomannut. Kaikki niin tekevät.
Mies pidättää päivisin. Opetelkaa piereskelemään vapautuneemmin, niin ei tarvii nukkuessa päästellä.
Minun mieheni piereskelee ihan valveillaankin! Onneksi ei ole meillä ongelma, koska niin minäkin. Jos kotona ei saa rauhassa piereskellä, niin missä sitten? Ei se ole terveellistäkään pidätellä. Ulkomaailmassa ollaan sitten nätisti ja siivosti, ja piereskellään vessassa tai kulman takana kun kukaan ei huomaa.
Piereskelemme molemmat mieheni kanssa, tosin mies enemmän. Ja juuri siksi, ettemme piereskele päivisin. En näe mitään ongelmaa, hyvin normaalia sanoisin. :D Typerää olisi kommentoida ja nolata toista.
Minkä ongelman? Kertoisitko meille tarkemmin, mikä miehen öisessä piereskelyssä on ongelmallista?
No en varmasti! Osaan käyttäytyä ja tehdä tarpeeni pytylle. #aikuinen
Sulla on hyvin asiat. Miehesi nukkuu ja sinä voit hänen tietämättään nautiskella hänen pieruistaan.
Apteekista saa rela-tabseja.
Ja tietty iltapalat syödään viimeistään 2h ennen nukkumaanmenoa, niin ruoka ehtii sulaa ja kaasut voi kaasuttaa ennen petiä.
Mieheni ei suostu syömään muuta kuin lihaa. Olen ehdottanut hänelle mm. vihannesten ja kasvistenkin syömistä mutta hän ei voi sietää niitä. =(
Meillä molemmat piereskellään kotona hyvin vapautuneesti. Ihan normaalia se on. Mies varsinkin herättyään. Hyvät naurut siitä saadaan :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset piereskelee myös.
Käytännön esimerkki:
Tapailin naista ja yhden kerran kun olin hänen luonaan sohvalla niin että hän oli sylissäni ja niin että peppu oli naamani edessä. Nainen nukahti ja vähän ajan kuluttua kuulin ja haistoin hänen pierunsa.
Nainen oli sylissäsi ylösalaisin? Pää alaspäin ja peppu naamasi kohdalla? Aika erikoinen asento olla sylissä ja vieläpä nukahtaa.
Ota tyyny ja laita naaman eteen. Loppuu piereskely. Piereskely on synneistä pahin, ja pahinta epäkunnioitusta mitä parisuhteessa voi puolisolleen tehdä.
Tohtori kirjoitti:
Minkä ongelman? Kertoisitko meille tarkemmin, mikä miehen öisessä piereskelyssä on ongelmallista?
No se ääni JA SE HAJU TIETENKIN! Siis daaaaaaaa! Pierut eivät kuulu makuuhuoneeseen, vaan suihkuun tai metsään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nuku öisin vaan kuuntelet miehesi pieruja.
No kun minä en saa unta kun vituttaa että heti kun nukahdan, mies alkaa piereskellä about joka kymmenes minuutti. Vituttaa että joutuu niitä kaasuja hengittelemään.
No todennäköisesti piereskelet itsekin.