Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset syövät niin epäterveellisesti?

Vierailija
05.07.2017 |

En kyllä ihmettelee,että lihavuus on nykyaikana lisääntynyt ja katselee,mitä ihmiset ostelevat kaupasta.
Oon tässä muutaman kerran oikeen pistänyt merkille ihmisten ostoksia..makeita jugurtteja,pastaa,karkkia ,vanukkaita,virvoitusjuomia,jäätelöä,valmisruokia ym. Epäterveellistä. Missä ne kaikki vihannekset on hedelmät? Mun puolesta ihmiset saa syödä,vaikka ittensä 400kg jos haluaa. Se ei oo mun asia,mutta ärsyttää,kun sitten valitetaan ja itketään ku sairastutaan diabetekseen ym. Sairauksiin. En ihmettele. Jos ihminen omalla toiminnallaan aiheuttaa itselleen vapaaehtoisesti sairauksia ,kun vetää kaikkea roskaa,niin ei kyllä heru myötätuntoa.
Ku kaupungillakin nuoria naisia,niin todella surullinen näky. Vatsa roikkuu ja selluliittijalat näkyy lyhyissä shortseissa. Joo,tiedän,että selluliittiä voi olla laihoillakin ja se voi olla perinnöllistä kin,mutta noin 80%väitän,että johtuu ihan niistä ruokailu tavoista+tietenkin liikkumattomuus. Herkkua voi silloin tällöin syödä,mutta jos se kuuluu jokapäiväiseen elämään,niin on hyvin surullista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet ne on sullakin.

Anna ihmisten syödä mitä tahtovat, ei se ole sun ongelmas.

Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
2/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä täällä ketju pystyyn, jossa kehut ottaneesi itseäsi niskasta kiinni ja aloittaneesi terveelliset elintavat. Jo on lannistajia vino pino lällättämässä, että vituiks menee. Todistettu on.

Lopeta sinäkin tyhmien kysely ja pidä huoli vaan omista ruokailutottumuksistasi.

Kiitos ja kumarrus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvikset kuuluvat terveelliseen ruokaan tietenkin, mutta kuuluu siihen paljon muutakin. Ei kyllä noita sinun mainitsemia.

Minä taas ihmettelen juuri sitä, kun puhutaan terveellisestä ravinnosta, mainitaan vain kasvikset.

Vierailija
4/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmisillä ole varaa perinteisiin harrastuksiin, syöminen on se viimeinen mihin laitetaan rahat sitten kun muuhun ei pysty, pitäiskö vaan maata lattialla se loppuelämä?

Vierailija
5/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta ei yhtään haittaa, niin ihan vähäsen ihmettelen, miksi aiheesta piti pitkä avautuminen tehdä.

Vierailija
6/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mielestänne on ihan OK,että lapsetkin vetävät roskaa päivittäin? Kyllä se nyt vaan kuuluu ,varsinkin kun lapset on päiväkoti-iässä ylipainoisia. Se ei ole hyväksi terveydelle,vaan on itsekästä toimintaa vanhemmilta. En ole AP,mutta tämä nyt on vaan fakta.

Vierailija
7/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

ei ihmisillä ole varaa perinteisiin harrastuksiin, syöminen on se viimeinen mihin laitetaan rahat sitten kun muuhun ei pysty, pitäiskö vaan maata lattialla se loppuelämä?

Mitä pyöräily tai päivittäiset kävelylenkit maksavat? Pyöriä saa kirpputorilta ja kävelyyn et tarvitse,kuin sen,että otat itseäsi niskasta kiinni ja lähteä ulos. Jo on erikoinen ajattelumaailma sulla.

Vierailija
8/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse herkkuja ja roskaruokaa, mutta myös ns. terveellistä kotiruokaa. Paljon edellämainittuja. Olen hoikka ja treenaan syömiseni vastapainoksi.

Koska ruoka on parasta tässä maailmassa, seksin oheen. Elämme vain kerran, joten miksi kärvistellä ja stressata? Nauttikaa ja löysätkää nutturaanne, arvon arvostelijattaret.

Vierailija
9/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäppä täällä ketju pystyyn, jossa kehut ottaneesi itseäsi niskasta kiinni ja aloittaneesi terveelliset elintavat. Jo on lannistajia vino pino lällättämässä, että vituiks menee. Todistettu on.

Lopeta sinäkin tyhmien kysely ja pidä huoli vaan omista ruokailutottumuksistasi.

Kiitos ja kumarrus.

Kyllä se nyt vain kiinnostaa ketä vain,kun lapset ovat jo päiväkoti-iässä ylipainoisia. Niin pidänkin ja se näkyy myös painossa ja terveydessä. Minun ruokailutottumukset eivät koostu pelkästään roskasta. Roskaa voi syödä,mutta ei kilokaupalla.

Vierailija
10/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helppoa. Kaikki ei osaa tai halua laittaa ruokaansa itse.

Minä laitan ruokaa, usein se on terveellistäkin, mutta tunnustan että syön aivan liikaa sokeria. Koska se vaan on hyvää.

Vierailija
11/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa pastassa on? Ennen se oli ihan normiruokaa.

Vierailija
12/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön itse herkkuja ja roskaruokaa, mutta myös ns. terveellistä kotiruokaa. Paljon edellämainittuja. Olen hoikka ja treenaan syömiseni vastapainoksi.

Koska ruoka on parasta tässä maailmassa, seksin oheen. Elämme vain kerran, joten miksi kärvistellä ja stressata? Nauttikaa ja löysätkää nutturaanne, arvon arvostelijattaret.

Jos et vieläkään kyennyt ymmärtämään asiaa,niin pointti oli pelkkien herkkujen ostamisessa. Missä vaiheessa mainitsi,että niitä ei saa ollenkaan syödä. Jos ostoskärryt on pullollaan herkkuja,niin on aika kurkistaa peiliin.

Vierailija
13/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mielestänne on ihan OK,että lapsetkin vetävät roskaa päivittäin? Kyllä se nyt vaan kuuluu ,varsinkin kun lapset on päiväkoti-iässä ylipainoisia. Se ei ole hyväksi terveydelle,vaan on itsekästä toimintaa vanhemmilta. En ole AP,mutta tämä nyt on vaan fakta.

Uskon, että lapsia syötetään epäterveellisellä ruualla paljolti siksi, ettei ymmärretä mikä se hyvä ravinto on. Suosituksethan on sitä, että einekset ovat jopa kotiruokaa terveellisempää, luonnolliset rasvat ovat pahoja rasvoja, mutta keinorasvat hyviä. Kevyt-tuotteet ja rasvattomat maitotuotteet ovat sellaisia, joita pitäisi syödä. Oikea liha on saatanasta. Ym, ym. Jos sitten syö näiden ohjeiden mukaan, ravinnonsaanti jää heikoksi. Tämä puute sitten täytetään kaikella välipalasonnalla.

Vierailija
14/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska epäterveellinen ruoka on hyvää?

Koska epäterveellinen ruoka on halpaa?

Koska ovat koukussa sokeriherkkuihin?

Koska eivät usko, että mikään sairaus iskisi omalle kohdalle?

Koska ovat niin nuoria, että luulevat olevansa kuolemattomia?

Koska eivät muuten vaan ole kiinnostuneita terveysasioista?

Koska ovat liian väsyneitä/stressaantuneita/masentuneita tms. välittääkseen?

Jne

jne

jne

Eiköhän sitä löydy aika lista erilaisia syitä eikä ne ole kaikilla samat.

Vierailija
15/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus.

Kyllä se nyt vain kiinnostaa ketä vain,kun lapset ovat jo päiväkoti-iässä ylipainoisia. Niin pidänkin ja se näkyy myös painossa ja terveydessä. Minun ruokailutottumukset eivät koostu pelkästään roskasta. Roskaa voi syödä,mutta ei kilokaupalla.

Mutta se on turhaa näiden latistajien takia. Paras on vaan pitää suu supussa.

Oikeestiko oot sitä mieltä että mun syömiset kuuluu sulle? Voi elämän kevät.

Vierailija
16/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön epäterveellisesti, koska roskaruoka on hyvää ja helppoa. Terveysasiat ei kiinnosta pätkääkään, tarkoitus on elää makeasti mutta lyhyesti.

Vierailija
17/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vieläkään kyennyt ymmärtämään asiaa,niin pointti oli pelkkien herkkujen ostamisessa. Missä vaiheessa mainitsi,että niitä ei saa ollenkaan syödä. Jos ostoskärryt on pullollaan herkkuja,niin on aika kurkistaa peiliin.

Lapsuuteni koostui herkuista. Ei sillä, että vanhempani niitä olisivat aina minulle ostaneet vaan ostin niitä itse/söin muualla. Olen silti aina ollut hoikka.

En siltikään näe ongelmaa asiassa, neiti pikkumainen.

Vierailija
18/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus.

Mutta se on turhaa näiden latistajien takia. Paras on vaan pitää suu supussa.

Oikeestiko oot sitä mieltä että mun syömiset kuuluu sulle? Voi elämän kevät.

Kyllä se nyt vaan kuuluu muillekin ,kun on ylipainoisia lapsia. Kyllähän päiväkodissa puututaan asiaan,kun nähdäön ,että lapsi on ylipainoinen eikä jaksa tehdä mitään. Mene kasvamaan siitä,ehkä jossain vaiheessa ymmärrät,että elämässä on muutakin tekemistä,kuin omaan napaan tuijottaminen

Vierailija
19/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteni koostui herkuista. Ei sillä, että vanhempani niitä olisivat aina minulle ostaneet vaan ostin niitä itse/söin muualla. Olen silti aina ollut hoikka.

En siltikään näe ongelmaa asiassa, neiti pikkumainen.

Hoikkuus ei takaa terveyttä.

Vierailija
20/33 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellinen ruoka maistuu paremmalta, ja tuo nopeamman tyydytyksen kuin pitkäaikainen terveellinen syöminen, joka tuo terveen ja kuuman kropan.

Vaatii itsekuria kulkea läpi kauppojen massiivisten karkki-, sipsi-, jäätelö-, maito-, juusto- (siis wtf miettikää että juustohyllyt on usein vielä maitotuotehyllyjen lisäksi!), ym. hyllyjen ohi. Pitäisi jatkuvasti blokata ne ärsykkeet, joita tulee jostakin hyvänmakuisiksi tiedetyistä tuotteista. Suuri osa ihmisistä ei siihen kykene, joten epäterveellisten tuotteiden määrä kasvaa kysynnän kasvaessa, ja kysyntä kasvaa tarjonnan myötä. Oikeasti kiinnittäkää huomiota siihen kuinka paljon tilaa kaupoista menee oikeasti puhtaasti epäterveellisiin ruokiin!

Syön itse pääosin terveellisesti, mutta se vaati varsinkin alussa uskomatonta ponnistelua. Ja edelleenkin joskus jos eksyn kauppaan väsyneenä, ärsyyntyneenä tai nälkäisenä.