Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espritin uudet farkut haisee - edes pesu ei auta! :(

Vierailija
05.07.2017 |

Mitä ihmettä! Tällaista en muista koskaan aiemmin itselleni tapahtuneen.

Ostin pari viikkoa sitten Espritin tummansiniset stretch-farkut jotka pesu toisensa jälkeen haisevat aivan järkyttävältä! Sellaiselta oksennuksen ja ulosteen sekoitukselta, erityisen voimakkaan hajukohdan olen haistelemalla löytänyt vyötärökaistaleelta, siis sieltä missä vyölenkit sijaitsevat.

Onko tämä kuinka tyypillistä? Mistä tämä oikein voi johtua? Pesu ei ainakaan auta ollenkaan. Pikemminkin tuntuu että haju vain pahenee aina pesujen jälkeen. Varmaan pitäisi pestä farkut tosi kuumissa asteissa, mutta tämänhän pesuohje visusti kieltää ja sittenhän tumma väri haalistuisi.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee reklamaatio.

Vierailija
2/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melko tyypillistä stretchvaatteille...

Johtunee kankaaseen käytetyistä väri- ja käsittelyaineista? Itse kokeilisin vielä kunnon pesua extrahuuhteluilla. Jos ei sekään auta, tekisin valituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi sama juttu keväällä KappAhlin farkkujen kanssa. Ostin farkut myymälästä, mutta jotenkin en siellä sitä hajua huomannut, kotona vasta.

Otin yhteyttä kauppaan, ei mitään apua. Ja koska olin jo mennyt pesemään farkut kerran, en voinut palauttaakaan.  Googlailin neuvoja ja kaikenlaista kokeilin. Pesin mahdollisimman kuumassa, pakastin farkut, tuuletin vuorokauden ulkona. Ja ei, haju oli ja pysyi. Jätin farkut varaston hyllylle kun en enää keksinyt mitä niiden kanssa olisi tehnyt. Ja nyt kesällä kun muistin ne, niin nyt haju on enää tuskin havaittava. Eli muutaman kuukauden jälkeen niitä voisi siis käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi