Voiko yli 4-kymppisenä löytää vielä uuden miehen?
Olen eronnut jo vuosia sitten lasteni isästä. Nyt lapset ovat jo teinejä ja on alkanut tuntua että haluaisin itselleni uuden miehen. Mistä hitosta niitä hyviä löytää? Ikää itsellä 41v. Deittipalstat joskus testattu huonolla menestyksellä.
Kommentit (32)
En ole löytänyt ketään sen jälkeen kun erosin 26-vuotiaana :( Yksi läheltä piti -tilanne oli vuosi sitten mutta ei hän ilmeisestikään kiinnostunut minusta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin hyvän miehen netistä sinun ikäisenä yh:na. Rauhallinen, luotettava ja fiksu. Ei mitään bilehileitä kumpikaan, siksi netti.
No en oikein ole bilehile minäkään, mutta en vaan jaksa sitä nettideittailua. Joskus tätä kokeillut, mutta ei ollu mun juttu. Ne tapaamiset voi olla aika kiusallisia.
ap
Oot liian vanha. Pelkkää ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin hyvän miehen netistä sinun ikäisenä yh:na. Rauhallinen, luotettava ja fiksu. Ei mitään bilehileitä kumpikaan, siksi netti.
No en oikein ole bilehile minäkään, mutta en vaan jaksa sitä nettideittailua. Joskus tätä kokeillut, mutta ei ollu mun juttu. Ne tapaamiset voi olla aika kiusallisia.
ap
Todella sääli, että nettideittailua jotenkin karsastetaan. Mikä sen parempi paikka kumppanin löytämiseen niille, jotka eivät käy baareissa ja joilla työkin vie aikaa.
Itse ainakin löysin yli 45-vuotiaana, ihan etsimättä mistään tindereistä, tuolta "reissun päältä" yhteisen kaverin kautta. Kun pitää itsensä suht kondiksessa ulkoisesti, eikä "tanttaannu" ja tosikoidu niin miksei löytäisi? Tämän ikäisillä varmaan plussaa sekin ettei ole useinkaan enää ainakaan ihan pieniä lapsia, saattavat olla jo maailmallakin. Itse lapseton, kuten myös tämä tapaamani samanikäinen mies. Nyt kumpikin ekassa avioliitossamme.
Uskomatonta, mutta totta löysin keskustelusaitilta miehen pari vuotta sitten. Poikamies ja muutenkin ok, jotenkin vain ihmettelin tilannetta, mutta kai ei vain sopivaa ollut löytynyt aiemmin. Nyt pari vuotta suhteessa ja hyvin menee, että kyllä tällaisille reilusti yli nelikymppisillekin on paikkansa, kun vain jaksaa etsiä..tai sitten ei etsi, kuten minä.
Et löydä. 40v miehet ovat 20v perään. 50 miehet 30v perään ja 60 jo ikäloppuja ja 30v miehet liian nuoria sulle.
M43,jolla 23v nainen
Liikkeelle kotosalta! Tätä minä olen noudattanut nyt tämän kesän. Erosin viime talvena.
Onhan sitä kiva käydä tapahtumissa ja tavata uusia ihmisiä. Mutta mun talous ei kestä tätä.
Piknikillä voi joo alkuun käydä, mutta kaikki maksaa. Pienistä puroista syntyy iso virta.
Kun on vuosia ollut yksin, niin sitä ei oikein osaa edes katsoa "sillä silmällä". Pitää alkaa tarkemmin katsoa ympärilleen.
Sääliksi käy tuollaiset nelikymppiset miehet jotka katsovat itseään puolta nuorempia. Näitä tuntuu olevan ja sitten ihmetellään kun ne nuoret tytöt lemppaavatkin ne vanhat ukot pihalle alkuinnostuksen jälkeen..... No itsellä olis hakusessa aikuinen mies, ei mitään kollia eikä sellaista joka kuvittelee nelikymppisenä olevansa joka kakskymppisen unelma :D
ap
Ehkä joku eronnut löytyy jostain. Olen sitä mieltä ettei naisella ei saa olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku eronnut löytyy jostain. Olen sitä mieltä ettei naisella ei saa olla lapsia.
Voi se eronnutkin olla, ei se ihmisestä huonompaa tee. Itse eronneena ymmärrän tämän.
ap