Millä perusteella teidän henkivakuutushakemuksenne on hylätty?
En sitten saanut henkivakuutusta, koska olen sairastanut työuupumuksen. Olen järkyttynyt. Tein 8-10h työpäiviä fyysisesti raskaassa työssä ilman mahdollisuutta ruoka- tai vessataukoihin. En vähättele yhtään tilaani, sain jopa rytmihäiriöitä, MUTTA vaihdoin alaa, eikä minulla ole pienintäkään ongelmaa jaksamisen kanssa (daa, saan jopa syödä työpäivän aikana ja vettäkin uskaltaa juoda koska vessaankin pääsee.)
Mites muut? Millä perusteella on tullut hylsy? Emme saaneet aikoinaan lainalle takaisinmaksuturvaa, koska mieheltä oli otettu sydänfilmi työterveydessä. Uskaltaako tässä enää kohta missään tutkimuksissa käydä ja hoidattaa itseään?
Kommentit (2)
On tämä menny ihan pelleilyksi. Minultakin eväsivät koska tarvitsen säännöllistä lääkitystä narkolepsiaan. Tai niin siinä päätöksessä oli. Ilmeisesti lääkitsemättömänä olisi vakuutusyhtiön mielestä parempi! Valita ihmeessä!
Mä sain henkivakuutuksen korotetulla maksulla vaikka mulla on vaikeahoitoinen astma, useita vaikeita allergioita (joihin liittyy ihan todellinen kuoleman riski) ja olin sen 5 vuoden seurantajaksolla ollut kolme kertaa raskaana sekä saanut kaksi keskenmenoa plus sairastanut kaksi sairaalahoitoa vaativaa keuhkokuumetta... Pohjolasta sain.
Lainan takaisinmaksuturvaa ei meille myönnetty mun sairaushistorian takia mutta tuo henkivakuutus myönnettiin, vieläpä korotetulla korvaussummalla.