Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajoaako alle 30 neliön kämpässä pakostikin pää?

Vierailija
08.12.2024 |

Millaista on?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a en ole ikinä asunut noi pienessä kämpässä.

Vierailija
2/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa, sieltä pääsee aina välillä poiskin.

Vierailija
4/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi käytössä noin 70 neliötä, mutta touhuan koko ajan kymmenen neliön alueella. Tuossa olisi minulle puolet liikaa.

Vierailija
5/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 60 vuotta sitten noissa asui perheitä. Minun äiti ja isä kahden lapsen kanssa, kun minä ilmoitin tulosta, saivat kolmion 

Vierailija
6/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni alku jotenkin hyvin tai se pari vuotta. Kämppä oli vielä tyhjä. Sitten alkoi kerääntyä tavaraa ja tarvitsin tilaa esim maalauskamppeille ja muulle. Alkoi ahdistaa. Sitten tuntuu kun katselet niitä samoja seiniä vuosia niin alkaa ahdistaa myös. Isommasta asunnosta pääsee esim välillä toiseen huoneeseen. Yksiössä oot koko ajan siinä samassa tilassa. En osaa paremmin selittää. mutta olen ahdistukseen taipuvainen ja masennnusta niin voi johtua siitäkin. 

Vierailija
7/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksin 230m2 ja pää hajoo.

Vierailija
8/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni alku jotenkin hyvin tai se pari vuotta. Kämppä oli vielä tyhjä. Sitten alkoi kerääntyä tavaraa ja tarvitsin tilaa esim maalauskamppeille ja muulle. Alkoi ahdistaa. Sitten tuntuu kun katselet niitä samoja seiniä vuosia niin alkaa ahdistaa myös. Isommasta asunnosta pääsee esim välillä toiseen huoneeseen. Yksiössä oot koko ajan siinä samassa tilassa. En osaa paremmin selittää. mutta olen ahdistukseen taipuvainen ja masennnusta niin voi johtua siitäkin. 

Toinen on että siellä ei voi oikein muuttaa huonekalujen järjestystäkään kun mitään järkevää paikkaa ei niille ollut. Jääkaappi oli olkkarin puolella joka vei turhaa tilaa. Ainoa millä saa hetkellisesti muutosta sitten tekstiilin vaihdot.

Vierailija
9/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa. Tavaraa vain ei saa olla liikaa. Itse ajattelen että pieni koti jatkuu kaupungille: kaduille, kahviloihin, puistoihin, merenrantaan.

Vierailija
10/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelijana asuin 28m2 yksiössä onnellisena omasta rauhastani.

Vierailija
11/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavara sinne itsestään keräänny, sinä sen sinne kuljetat.

Vierailija
12/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tilaa tarvitsisin. Suurimman osan ajasta jota kotona olen istun nojatuolissa telkan edessä.

Vierailija
13/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI hajoa. Useimmissa asunnoissa on ulko-ovi, josta pääsee ulos vaikka haukkaamaan raitista ilmaa

Vierailija
14/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pohjaratkaisusta ja paljonko on tavaraa. Jos ei omista kuin about patjan niin varmaan ihan ok

Vierailija
15/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan! Minulla on (ollut) kuuppa sekaisin ihan muista syistä, ja tällainen pieni pesäkolo puolestaan rauhoittaa. Tuntuu turvalliselta, kun yhdellä vilkaisulla näkee kodin joka nurkan.

Vierailija
16/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan! Minulla on (ollut) kuuppa sekaisin ihan muista syistä, ja tällainen pieni pesäkolo puolestaan rauhoittaa. Tuntuu turvalliselta, kun yhdellä vilkaisulla näkee kodin joka nurkan.

Tuo on yksi plussa, mutta kauanko olet asunut siellä? mulla alkoi ahdistaa vasta vuosien jälkeen.

Vierailija
17/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi käytössä noin 70 neliötä, mutta touhuan koko ajan kymmenen neliön alueella. Tuossa olisi minulle puolet liikaa.

MInullakin on reilu 70 neliöinen asunto ja en tokikaan kokoajan ole joka paikassa, mutta että heti ei ole umpikuja vastassa kun liikkuu, on minulle tärkeää. Yksineläjäkin tarvitsee muutakin kuin seinät ja katon.  En ymmärrä näitä kitisijöitä jotka esim. valittaa kuinka 70 neliötäkin on liikaa 2 ihmiselle. Pitääkö sitä kokoajan istua nenät vastakkain samassa huoneessa. 

Vierailija
18/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin hajoaisi.

Vierailija
19/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi plussa, mutta kauanko olet asunut siellä? mulla alkoi ahdistaa vasta vuosien jälkeen.

Kesästä 2017, eikä ole aikomustakaan muuttaa - elleivät sitten jatka vuokran nostamista niin, ettei joskus ole tähän enää varaa/järkeä maksaa niin paljoa.

Vierailija
20/45 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajoa.Pienemmissäkin asutaan.Suomessa vaan isojen autojen perään. Italiassa ja Ranskassa todella pieniä asuntoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi