MIES ELÄÄ MUN SIIVELLÄ EN JAKSA ENÄÄ!!!!!
Perkele kun ketuttaa. Käyn kaksissa töissä nyt kesällä (kaupan kassa + laitossiivooja) ja mies lilluu kotona ku mikäki silli ja valittaa "no en löytäny töitä" kun mä istun aamusta iltaan kaupan kassalla ja siivoamassa. ja vielä työmatkat päälle. joo tiedän, valitan turhasta varmaan, mutta oikeesti tekis mieli erota ku toinen tuhlaa samalla ku koitan ite saada vuokran maksettua.
mitä teen, jätänkö sen vaan? ei oo edes ikinä asunut yksin, muutti äidiltään heti tänne. kuitenkin rakastan häntä vielä, mutta mikä voi olla syynä kun on jo vuoden työttömänä istunut
että voi olla niin vaikeaa. ja molemmat ollaan 21
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kuitenkin oltu yhdessä amiksesta asti, eli n 5v. en kuitenkaan ymmärrä mitä hänen päässään oikeen liikkuu ku olen suoraan kysynyt että rakastatko mua edes enää, että voit kyllä mennä jos et.. kuitenkin ostaa lahjoja ja muistaa vuosipäivät... oisko sit joku masennus tai joku. no joka tapauksessa menee hermoille, eikä suostu muuttamaan takaisin äidilleen, eikä miehellä ole varaa omaan vuokrayksiöön tms.
vaikea hahmottaa käyttääkö se oikeesti mua hyväkseen niin kauan kuin voi ja onko siellä edes niitä tunteita jäljellä.. :/
Ap
Miten niin vaikeaa hahmottaa? 1: käyttää hyväkseen 2: ei rakasta.
Senkun etsit uuden kämpän ja irtisanot vuokrasopparin omalta osaltasi.
Rohkeasti yhteys asianajajaasi, ap.
Eroa siitä. En ymmärrä miksi naiset elättää miehiä. Itse olen tyytyväinen sinkkuna. Ei ole tommosia murheita. Maksan vain omat ja lapsen kulut. Hyvin pärjätään. Olen töissä. Kyllä tuon aloituksen luettuani taas iloitsen miten hyvin asiat on. PS nahkanuijan takia en miestä pitäis. Kepukoita saa kaupasta.
Siipi? Eikö linnuilla ole siipi. Vai talon siipi.
Jätä se sika. Johonkin hesburgergeriin yms pääsisi tosta vaan jos HALUAISI.
Vierailija wrote:
Eroa siitä. En ymmärrä miksi naiset elättää miehiä. Itse olen tyytyväinen sinkkuna. Ei ole tommosia murheita. Maksan vain omat ja lapsen kulut. Hyvin pärjätään. Olen töissä. Kyllä tuon aloituksen luettuani taas iloitsen miten hyvin asiat on. PS nahkanuijan takia en miestä pitäis. Kepukoita saa kaupasta.
6 vuotta vanha ketju.
Se on jännä, kun väitetään, että naiset Loisivat miesten lompakolla, kun minusta tuntuu siltä, että yleisempää on se, että mies maksattaa yhteiset menot kokonaan naisystävällä.
Se, että on lyhytaikaisesti (Huom!) työttömänä, ei ole se ongelma. Ongelma on, jos ei osaa/halua tehdä kotitöitä, kun on suoraan äidin helmoista muuttanut ap:n kanssa yhteen, tai se, että ap joutuu maksamaan kokonaan toisen elämisen, kun toinen ei osallistu kustannuksiin käytännössä ollenkaan.
Eikö mies voisi mennä töihin samaan ruokakauppaan kuin AP? Nyt on kuitenkin työvoimapula, niin töitä saa helposti.
Silloin on parasta kun kumpikin elää kummankin siivellä.
Christiiina wrote:
Se on jännä, kun väitetään, että naiset Loisivat miesten lompakolla, kun minusta tuntuu siltä, että yleisempää on se, että mies maksattaa yhteiset menot kokonaan naisystävällä.
Ei tossa kyllä mitään jännittävää ole.
Toivottavasti AP tulisi takaisin ja vastaisi, että miten kävi
Miksi se kumppani täytyy olla? Kysyisin sinuna itseltäni 🩷🩷🩷
Christiiina wrote:
Eikö mies voisi mennä töihin samaan ruokakauppaan kuin AP? Nyt on kuitenkin työvoimapula, niin töitä saa helposti.
Tämä tapahtui jo 6 vuotta sitten. Tai ehkä aloittaja on tosiaan antanut äijän siipeillä edelleen kaikki nämä vuodet ja tuo neuvo tulee viimein hyvinkin tarpeeseen.
Ennen vanhaan miehen velvollisuus oli elättää perhe. Nykyään miehet taitaa olla niitä ylimääräisiä lapsia,joita naiset elättää. Otan osaa,jos ette älyä erota..
Tarkistapa oma kaksinaismoraalisi ennen kuin haukut muita:
- mies joka asuu naisen asunnossa maksamatta vuokraa ja elelee naisen palkalla on sinusta uhri.
- nainen joka hoitaa miehensä lapset ja kodin "loisii".