Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄKKIÄ!! miten sanotaan enkuksi,et

Vierailija
30.03.2006 |

I can ________

selvitä keskustelusta englannin kielellä???

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

I have fair conversational skills in English?

emmäävaantiärä, mun keskustelutaitoni on puuttelliset kaikilla kielillä :D

Vierailija
2/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua sujuvasti englantia,ymmärrän täydellisesti luetun,mutta tuo kirjoituspuoli on vähän heikkoa

ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osaan puhua sujuvasti englantia,ymmärrän täydellisesti luetun,mutta tuo kirjoituspuoli on vähän heikkoa

ao

Siis eihän se kirjoittaminen nyt niin paljon poikkea puhutusta kielestä; sanojen oikeinkirjoituksessa voi tietty joskus olla jotain vähän ovelampaa.

Vierailija
4/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luen ranskaa hyvin sujuvasti, kirjoitan sitä auttavasti, mutta puhun tuskin ollenkaan.

Vierailija
5/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ao

Vierailija
6/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis eihän se kirjoittaminen nyt niin paljon poikkea puhutusta kielestä; sanojen oikeinkirjoituksessa voi tietty joskus olla jotain vähän ovelampaa.

Vierailija
7/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kielioppi tökkää niin pahasti :((

Vierailija
8/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse luen ranskaa hyvin sujuvasti, kirjoitan sitä auttavasti, mutta puhun tuskin ollenkaan.

Vierailija
9/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä,jos et todella tiennyt sitä. ÄLYPÄÄ.

Vierailija
10/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aktiivinen kielitaito on aina parempi kuin passiivinen. Eli ranskassa minulla on tosi iso passiivinen sanavarasto ja hyvä kielioppitaju: ymmärrän kyllä kirjoitetun ja aika hyvin puhuttuakin. Mutta aktiivisen kielitaidon laita on toisin - en muista, mitä asiat ovat " ranskaksi" enkä varsinkaan muista mihin järjestykseen niitä sanoja piti pykätä ja minkä sukuisia ne ovat ja miten ne kirjoitetaan.

t. ranskanpuolikielinen :)

Vierailija
11/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

and even difficult for native speakers. But I don' t understand if one knows the " words" how would it be so difficult either to guess/find out the correct spelling by " error and trial" or find a way-around-expression.

Vierailija
12/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun tuokin mitä kysyin,tiesin kyllä täysin miten se lausutaan,hain juuri nro.6 antamaa vastausta kysymykseeni,eli sitä pyörittelin päässäni,mutta se miten se kirjoitetaan ei vaan mulle valaistunut.

Olisin toki voinut vaihtaa sen tosiaan muuhun vaihtoehtoon,englannin kielessä niitä riittää,voihan tuonkin sanoa useammalla tavalla,mutta halusin sanoa sen juuri noin kuin nro6 sen minulle auttoikin.

Kiitos kaikille avusta.

t. ap

Vierailija
13/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelö ja kauemmin maisteltuna täysin sekapäinen.

Vierailija
14/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, käyttää tekstinkäsittelyohjelmassaan spelling checkiä, niin tulee sanat kirjoitettua oikein.