Miksi miehet luulevat että voivat lähteä kävelemään ja että äiti ottaa lapset?
Kommentit (44)
Ei se ole luulo vaan tilastollinen todennäköisyys.
Miksi naiset luulevat, että voivat uhkailla miestä parisuhteessa lasten viemisellä erossa? Mistä tuollainen luulo tulee?
Tuskimpa äiti lapsia heitteille jättää.
Miksi luulet, että ihan kaikki miehet näin luulevat? Uliuuu.
No kyllähän mies voi noin tehdä. Lähtee vain, ei ota lapsia. Eiköhän äiti silloin ota?
Kysypä tätä asiaa oikeista osoitteista, sosiaalitantoilta ja tuomioistuimista.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän mies voi noin tehdä. Lähtee vain, ei ota lapsia. Eiköhän äiti silloin ota?
Voihan se äiti otaakin mutta huolehtiiko hän lapsista?
Koska naiset usein tappelevat erossa lapsistaan.
Naiset niitä ipanoita haluaa. Hoitakoot myös.
Mä ainakin ilmoitin miehelle että jos ero tulee niin musta tulee viikonloppuäiti.
Kyl ne sun on, mää näin kun teit ne. Tuli ulos susta....
Samalla tavalla kuin naiset luulevat, että voivat lähteä kävelemään ja ottaa lapset.
Oma kokemus: mies halusi lapsia, jossain vaiheessa lähti kävelemään, yllättyi siitä, että pitää silti osallistua lasten elatukseen. Ehkä on olemassa vähemmän nuijia miehiä, toivon kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se äiti otaakin mutta huolehtiiko hän lapsista?
No kyllä normaali äiti huolehtii lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ilmoitin miehelle että jos ero tulee niin musta tulee viikonloppuäiti.
Niin minäkin ilmoitin, ja näin myös tapahtui kun ero tuli. Päivääkään en ole katunut! Viikonloppuäitiys sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, jos joskus tulisi lapsi, ja ero, niin kyllä se mies saisi sen lapsen ottaa..
T. ei-lapsirakas nainen
Miksi ihmeessä tekisit lapsia jos kerran et ole lapsirakas?
Varmaan siksi, että useimmiten tuo todella onnistuu. Äiti suostuu ja jopa haluaa pitää lapset itsellään. En mäkään suostuisi luopumaan lapsistani, jos mieheni jättäisi minut. Olkoonkin nykyajan "tasa-arvoista" ajattelua vastaan, mutta mä en kykene hylkäämään lapsiani vain, koska mies ottaisi mua päähän ja koska en haluaisi hänen pääsevän "pälkähästä". Kai tämä on tällaista naisen heikkoutta. Vaikea ymmärtää, miten joku voi vaan jättää lapsensa, sukupuolesta riippumatta.
Huvittavaa miten naiset ovat niin totisia asiassaan. AV-mammat kaikki + lapsettomat naiset ovat jotenkin niin naurettavan lapsellisia kiihkossaan :DD
Samaa mieltä, jos joskus tulisi lapsi, ja ero, niin kyllä se mies saisi sen lapsen ottaa..
T. ei-lapsirakas nainen