Vierailija

Uuden alkoholiverotuksen myötä?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei, koska en ole koskaan käynyt siellä halvan alkoholin takia eikä tapana ole roudata sitä kassikaupalla kotiin.

Vierailija

Vuoteen 2020 asti korottuu hinnat aikalailla.
Sitten vielä matkan hinta päälle. Joten en matkusta. Boikotoin.
Kotiviinit siis poreilemaan.

Vierailija

Ei. En juo alkoholia kuin juhlissa ja silloinkin vähän. Puolisokaan ei kauheasti juo.

Vierailija

Ei. Voi jopa lisääntyä, kun ei tartte enää katella laivalla örveltäviä suomijuoppoja.

Vierailija

Olen viimeksi käynyt Tallinnassa joskus kymmenen vuotta sitten lasten kanssa. Joten ei voi matkailu sinne suuntaan tästä enää paljonkaan vähetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Voi jopa lisääntyä, kun ei tartte enää katella laivalla örveltäviä suomijuoppoja.

Aivan juuri noin! En ole ikinä tuonut Tallinnasta muuta kuin vaatteita..

Vierailija

Olen 25-vuotias ja kerran 5 vuoden sisään ostin laivalta yhden lavan siideria, jonka loppujen lopuksi melkein kokonaan joi joku muu.

En myöskään Virossa ollessani juo, lähinnä syön.

Eli ei.

Vierailija

Käyn 2 - 3 kertaa vuodessa. Lähinnä ostamassa Karnaluksista käsityötarvikkeita ja apteekissa. Samalla tulee joskus ostettua hyvää virolaista rahkajuustoa. Viinapuolelta ostan Vanatallin-pullon,Saarenmaan Votkaa pullon ja konjakkiputelin. Hinnat ovat joka tapauksessa edullisempia kuin Suomessa. Mies laittoi pullonkorkin lopullisesti kiinni, maksa alkoi temppuilemaan eikä sitten piiputtelukaan enää innosta ilman sitä olutta. Eli vähissä ovat alkoholiostokset.

Vierailija

No kaikki muut hinnat siellä ovatkin jo aiemmin nousseet eli on jo vähentynyt.Tämä ehkä viimeinen naula arkkuun.No kauneus palvelut on vielä halpoja.

Vierailija

Ei vähene. Olen käynyt neljä kertaa Virossa ja yhtenä kertana ostin muutaman lonkerolaatikon. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat