Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jos olet parisuhteessa ja mies kysyy kumppaniesi määrää, kerrotko totuuden?

Vierailija
03.07.2017 |

Miehenä ehdottamasti haluan tietää tuoreen surustelukumppanin "luvun".
Luku kertoo paljon. Mm. tutkimusten mukaan mitä isompi luku naisella on, sen helpommin avioliitto johtaa eroon.

Myös naisessa iso luku kertoo huonosta moraalista ja itsekunnioituksen puutteesta. Miehellä eri säännöt, koska mies kataa saaliin ja nainen on saalis, joka kaadetaan.

Nainen, jos olet parisuhteessa ja mies kysyy kumppaniesi määrää, kerrotko totuuden?

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä ei määritä mua millään lailla, en siis koe tarpeelliseksi sitä kertoa kenellekään. Toisaalta silloin saattaisin luvun kertoakin, jos asiaa kysytään multa puhtaasta mielenkiinnosta eikä moraaliarvojeni määrittämisestä sisälläni käyneiden penisten määrän perusteella. Onneksi mun miehet eivät ole tavanneet olla ap:n kaltaisia tuomitsevia sovinisteja. Mun suhteilla on muutakin sisältöä kuin kaivella entisiä ja menneitä. N24

Vierailija
42/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla luku on maltillinen 18, vaikka ikää on jo 28. Ja tasan kerran olen ollut yhdenillanjutussa mukana. Satuin vaan vähän vahingossa polttariporukan reitille.

Herranen aika. Vai maltilliset 18? Mun täytynee ryömiä takaisin sinne 1800-luvulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle parikymppisinä seksikumppanien määrästä puhuttiin sekä poikakaverien että omien ystävien kanssa. Oltiin epävarmoja ja vertailtiin; jokainen varmasti pohti, mikä on liikaa, mikä liian vähän? Kaikenlaisia listojakin tehtiin.

Aikuisena ei ole tulut asia enää kenenkään kanssa puheeksi. Tapailuvaiheessa en varmaankaan vastaisi kysymykseen, koska

1) se on liian töksähtävä ja intiimi. Jos aihe tulisi luontevasti puheeksi, voisihan tuon kertoakin mutta tungetteleviin uteluihin en vastaisi.

2) se saisi kysyjän vaikuttamaan epävarmalta, lapselliselta ja sovinistiselta.

3) en muistaisi oikeaa määrää, koska sinkkuajoista on 20 vuotta aikaa.

Vierailija
44/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luku on maltillinen 18, vaikka ikää on jo 28. Ja tasan kerran olen ollut yhdenillanjutussa mukana. Satuin vaan vähän vahingossa polttariporukan reitille.

Herranen aika. Vai maltilliset 18? Mun täytynee ryömiä takaisin sinne 1800-luvulle...

Teeppä niin..

Vierailija
45/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että jotkut ovat valmiita tuomitsemaan aiemmassa suhteessa pettäneen noin vain pettäjäksi nykyisessäkin suhteessa. Olen kyllä aikoinaan pettänyt exääni, mutta eipä tulisi pieneen mieleenkään tehdä sitä nykyisessä suhteessani.  :o

Vierailija
46/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, mutta en mistään ylevistä syistä vaan siksi että mitä *tun väliä?

Vierailija
47/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeppä niin..

Satuitko ihan lukemaan ja ymmärtämään tuon tekstin? 

Ymmärtäisin paremmin, jos olisi rehellisiä kertapanoja enemmän.

Vierailija
48/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on ollut 17 parisuhdetta? 

Vierailija
49/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on ollut 17 parisuhdetta? 

Okei, ei siis mene perille. Siis tuolla tyypillä on ollut 17 "parsuhdetta". Kuvaa en sulle valitettavasti pysty piirtämään.

Vierailija
50/51 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin jos joku olisi sen kysynyt, eipä ole kukan sitä tietoa kaivannut:) nyt 4 v yhdessä ja mennään naimisiin elokuussa.

Vierailija
51/51 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi