Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI PAHOINVOINTIA

30.03.2006 |

Mulla alku raskaus vasta menossa mutta pahoinvoinnilta olen välttynyt lähes kokoneen, onneksi kai.. olen vain kuullut et kun pahoinvointia ei ole niin melko varmasti saan pojan,ja kun olen salaa toivonut tyttöä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sit ruveta suunnottelemaan et jos se poika on niin nimiä.. ei ole ollut sellaisia jotka olis iskenyt minuun juuri sillä lailla et juuri sen nimen haluan pojalle. mut jos poika tulee niin olen päättänyt ettei se ole mikään perinteinen jussi tai pekka. onko sinulla lapsia vai oletko kuin pitkällä odottamisessa.

Vierailija
2/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tosiaankaan pahoinvoinnin tai sen puuttumisen perusteella voi päätellä kumpi on tulossa. Kun odotin esikoista (poikaa) oksensin 5kk yötä päivää. Mulla oli " tyttömaha" ja " poikapahoinvointi" ei noihin uskomuksiin tosiaankaan kannattais luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 poikaa ja jokaisesta on ollut pahoinvointia, joistakin enemmän ja ja joistakin vähemmän,mutta on siis ollut.Alkanut rv 6-> ja loppunut viimeistään rv 16...Nyt (ehkä)tyttö tulossa ja pahoinvointia on edelleenkin, mutta lievempänä kuin yhdessäkään muussa raskaudessa..

Vierailija
4/4 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksien tuloksina kotona pyörii tyttö ja poika.

Nyt kolmatta odottaessa oli alku kolmannes melkein pelkkää yökkimistä ja tuntui että voin pahoin noiden kahden ensimmäisenkin edestä!

Ennen tätä raskautta luulin jo kuuluvani niihin onnellisiin joille ei tule pahoinvointia ollenkaan! ...Kolmas kerta se toden sanoo... =)