Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin päässyt töihin

Työkokeilu
25.01.2023 |

Työhaastattelussa olin ja siinä oli kaksi haastattelijaa. Kertoivat yrityksestä ja että pulaa on työntekijöistä. Tarjosivat 3 kuukautta ensiksi palkatonta harjoittelua firman eduilla ja antoivat ymmärtää että sen jälkeen saisi palkkatyön. Minä sanoin että olen monessa harjoittelussa ollut ja aina on luvattu sen jälkeen että saa palkkatöitä mutta en ole saanut. Joten jos teillä on pulaa työtekijöistä niin minut saa vain palkkaamalla. Minä olen jo harjoitellut tarpeeksi. Närkästyivät siinä ja kysyivät enkö halua työtä joten sanoin että en sitten vissiin halua jos ette halua maksaa siitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty!

Vierailija
2/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko siis työtön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämähän on sitä pulaa justiinsa.. :D

Vierailija
4/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömän kannattaa vaan teeskennellä työssäkäyvää ja kiireistä ettei tuu hyväksikäytetty olo

Vierailija
5/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö, höööööööö

Vierailija
6/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. En minäkään palkatta ala työtä tekemään.

Vierailija
7/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!!! Juuri näin pitääkin tehdä!

Vierailija
8/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonrakentajana olen ollut firmoissa harjoitteluissa. Sitten kun näyttää että osaa niin sitten ne potkii pihalle ettei tarvii palkata ja maksaa palkkaa ja ne vaan ottaa uuden harjoittelijan. Sanovat vaan ettei firma just nyt palkkaa ketään ja seuraavalla viikolla siellä on uusia hajrjoittelijoita. Niin minulle on käynyt monta kertaa.

Vierailija
9/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puutetta siis vain palkattomasta työntekijästä. Niin tyypillistä nykyaikana. Järkyttävä asenne yrityksillä nykyään.

Vierailija
10/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein virheen kerran ja olin monta kertaa samassa firmassa harjoittelussa. Uskoin että saan palkkatyön mutta en saanut. Olen saakelin tyhmä ja se kaduttaa vieläkin.

Vierailija
11/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäis osata tehdä noin! Kiitos!

Tulen palkkatöihin ja aloitan vaikka heti.

Vierailija
12/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä osannut sanoa ihan oikeat sanat!  Hyvä!!

Vierailija
13/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kieltäydyit. Jos haluavat harjoittelijan, niin voivat ottaa harjoittelijapalkalla töihin ensin. Tai tavallisella työsopimuksella, jossa koeaika. Ilman kirjallista sopimusta ei ole mitään takuuta, että olisit saanut sieltä töitä ilmaisen harjoittelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi