Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oot kotona istumassa koneella vaikka muut ovat iltaa viettämässä terasseilla, festareilla jne?

Vierailija
01.07.2017 |

Ei ole elämää?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla tissille nukahtanut vauva sylissä. Festarit ja terassit kyllä kiinnostaisi, mutta tulihan niitä nähtyä nuorempana. Ei tässä kuitenkaan varaa olisi. Ehkä ensi kesänä.

N24

Vierailija
82/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just yövuoron jälkeen unilta. Ei tässä paljon terassille lähdetä, kun edessä vielä monta yövuoroa. Itseasiassa oon päivävuorossa seuraavan kerran 17.7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan viitsi lähteä minnekkään ylihinnoilteltuun, huonotarjontaiseen Suomessa järjestettyyn festariin, jonka kruunaa vielä sateinen ja kylmä sää sekä kuppaavat ötökät. Sen sijaan festarit Euroopassa ja Jenkeissä ovat jo jotain aivan muuta.

Vierailija
84/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen, ujo ja rumahko nuori nainen. En kehtaa mennä mihinkään julkisille paikoille missä on paljon ihmisiä, koska pelkään muiden ihmisten ilkeyttä ja pahantahtoisuutta. Mitä minä siellä tekisin, kun ei minulla ole yhtäkään ystävää? Istua möllöttäisin yksinäni, ja tarkkailisin muita, kauniimpia ihmisiä joilla on kavereita, ja jotka pitävät hauskaa keskenään. Ei kuulosta kovin kivalta ajatukselta. Mieluummin jään kotiin nörtteilemään tietokoneelleni, ja keitän itselleni kupin teetä.

Vierailija
85/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kännääminen kiinnosta. Festarit ei juurikaan kiinnosta vaan pitäisi olla juuri joku tietty bändi esiintymässä ei montaa muuta. Seuraa kyllä kaipaisin, mutta sen saaminen voi olla vaikeaa.  Kylmä kesä ärsyttää, kun on yksi hellepäivä ja tänäänkin odotin paistetta, mutta pilvistä on. Äkkilähtöjä koitin katsoa, mutta pelkään ettei siitäkään tule mitään, kun rahaa on niukasti ja on vaikeaa yksin kokemattomana matkailijana lähteä. Olisi kiva päästä jonkun toisen kanssa reissuun sillä pelkään, että en kestä yksin. Koko matka menisi vain muiden kadehtimisiin, kun heille olisi seuraa. Aika negatiiviset tunnelmat on ja ei sitä kunnon elämää ole myönnän.

Vierailija
86/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelin festareita ja muita kissanristiäisiä 20 vuotta, ei enää jaksa. Olen 49v.

Ihanaa, kun ei tarvi lähteä mihinkään :). Mökillä miehen kanssa, ei lapsia. Hyvä sää oli täällä Pirkanmaalla, kotona Helsingissä oli kai tuulinen ja sateinen viikonloppu.

Mulla on hyvä elämä :).

Vierailija
87/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista syistäni, ei tartte sulle selitellä. 

Vierailija
88/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella otan aurinkoa, luen välillä kirjaa välillä näpytän kännykällä tekstareita eri puolille. Yksin kotona.

Vierailija
89/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei viitsi, koska nuo kaikki ovat kuitenkin sosiaalisia tapahtumia. Matkailla voin yksinkin, siinä ei ongelmaa.

Vierailija
90/94 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole miljoona muutakin asiaa mitä voi tehdä kuin käydä terdeillä ja festareilla? Onko suurimmalla osalla ihmisistä tosiaan niin huono mielikuvitus, että mitään muuta ajanvietettä ei keksitä? Miksi sellaisia ihmisiä kutsutaan tylsäksi, jotka eivät ryyppäämisestä välitä? Eikä se nimenomaan kerro tylsästä luonteesta, että tarvitsee alkoholia pitääkseen hauskaa. Eikö se kerro tylsästä luonteesta, että ei keksi mitään muuta ajanvietettä kuin terasseilla notkuminen? :D

Vierailija
91/94 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sekoillut liikaa ja nyt iloinen ja huoleton elämä on osaltani ohitse. Käperryn luolaani, kunnes keksin mihin luostariin muutan asumaan loppuelämäni ajaksi.

Vierailija
92/94 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaihtoiehdot ja mielikuvitus vähissä, jos kesäinen illanvietto on festarit ja terassit ja muunlainen illanvietto on nyhjäämistä tai elämätöntä elämää. 

Vierailija
93/94 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lammas enkä tunne mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
94/94 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä hetkellä kotona. Mutta festareista tai muista massatapahtumista en oikein tykkää. Itselle en tuollaista kaipaa. Veneilemään ollaan kohta porukalla lähdössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan