Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oot kotona istumassa koneella vaikka muut ovat iltaa viettämässä terasseilla, festareilla jne?

Vierailija
01.07.2017 |

Ei ole elämää?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lomalla tuu tehtyä kummempia viikonloppuna. Arkipäivätkin täynnä kaikkea juhlaa.

Vierailija
22/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana ja mulla on muutenki parempaakin tekemistä ku hillua baareissa. Esim. tultiin just kotiin miehen kans, käytiin pienen erämaajärven rannalla paistamassa makkaraa ja vaahtokarkkeja. Ihmeellinen ajatus että jos ei viikonloppusin oo jossain bilettämässä niin ei oo elämää 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisilläni raskaana enkä jaksa lyllertää missään tapahtumissa. Parivuotias lapsi nukkuu huoneessaan ja mies katselee telkkaa. Lähdetään kohta nukkumaan. Koskaan ei tiedä mitä seur yö tuo tullessaan niin kannattaa nukkua mahd paljon.

Vierailija
24/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kykyä tutustua ihmisiin, vanhempani pitivät siitä huolen. Siksi olen aina yksin kotona. En ole tyytyväinen tilanteeseen ja luulen itse asiassa olevani ekstrovertti.

Vierailija
25/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5 v rajoittaa omia menoja kummasti. Tasan yksi hoitaja on jota vaivaan pari kertaa vuodessa lapsen hoidolla.

Vierailija
26/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menen aamuvuoroon hoitamaan sairaita.

Vierailija
27/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muut?

Ainakin mun lapsi nukkuu huoneessaan ja mieskin kotona. Suurin osa naapureistakin näyttää olevan kotona.

Vierailija
28/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsen kanssa. Viikon päästä olen festareilla.

Vierailija
29/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeä, en istu koneella vaan makaan sohvalla ja näpytän kännykällä.. Taustalla pyörii leffa

Vierailija
30/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotona, vaan mökilläni.

En ole koneella, käytän kännykkää.

Kiitos minulla on elämä. Olen koko päivän laatoittanut terassin lattiaa, juuri tulin saunasta.

Ensi viikolla käyn kaksillakin festareilla.

Vierailija
31/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni vauva. Välillä vähän harmittaa, mutta on tässä iässä jo ehditty iltoja viettää jos jonkinmoisis. On tämä kotona istuminen ihan ok, on noin ihana, terve lapsi, ja oma perhe.

Vierailija
32/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut suuresta määrästä festareita juuri sitä jonne olisin lähtenyt. Eilen otettiin muutamat työkavereiden kanssa loman alkamisen kunniaksi ja se riitti.

Voisiko "koko kansa" olla festareilla nyt?

Vierailija
33/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla töitä.

Vierailija
34/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen jotenkin olevani vastuussa lapsistani, vanhin täytti juuri 2v enkä oikein uskalla vielä jättää nuorempia sisaruksia esikoisen vastuulle. Mieluummin mä kotona olen kuin itikoiden syöttinä ostamassa ylihinnoiteltua hanakaljaa jossain terassilla, jos lapset ovat huono tekosyy tähänkin kysymykseen.

Vierailija
35/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli ois tehnyt. Äijä on istunut koko päivän koneella, vaikka lapsille olisi ollu hoitaja ja kuskikin pääsisi. Ei vaan pääse pelimaailmastaan irti. Enkä viitsi jättää tuolle lapsia hoidettavaksi, on juonut jokusen oluen. Tähän meni minun festarini, taas..

Vierailija
36/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku on elämä :) On perhe, mies, kavereita joita oon nähnyt tässä muutenkin. Tänään olen hoitanut puutarhaa, käyttänyt lapset uimassa ja nyt loikoilen miehen kanssa sängyssä. Ole sinä "kaikkien kanssa" jossain :)

Vierailija
37/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kotona, toinen mahassa ja huomenna vielä töitä. Eiköhän siinä ole muutamakin hyvä syy olla kotona.

Vierailija
38/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyttären kanssa kotona (nukkuu jo) ja vaimo lähti naisteniltaan. M29 ja latino

Vierailija
39/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt festareilla vaikken ole mikään nyhverö. Ja ikää 34v. Nyt perheellinen. En edes nuorena ollut niistä kiinnostunut.

Vierailija
40/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun muutenkin aina kotona koneella. Ei ne festarit jaksa enää innostaa, nuorena mentiin. Ihan sama missä muut ovat, ei ole minulta pois. "Hauskanpito" ei ole minusta enää hauskaa. Hyvä kirja ja iso mukillinen teetä mieluummin kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän