Miksi oot kotona istumassa koneella vaikka muut ovat iltaa viettämässä terasseilla, festareilla jne?
Kommentit (94)
Miksi lähteä merta edemmäs kalaan?
Oon töissä viikon vielä. 17 v Opiskelijana tienasin kuukaudesta 1500 euroa.
Heinäkuussa sitten matkustellaan rikkaana.
Ei ole ystäviä, eikä kumppanikaan halua lähteä kanssani minnekään. Yksin ei huvita.
Provinssissa ensin ajattelin käydä mutta kotona on mukavampaa.
Ei kiinnosta ryyppääminen yhtään eikä jaksa riekkua missään yöelämässä enää. Kotona 2v lapsi myös. Muutenkin, ulkona tuulee liikaa enkä nauti tossa säässä hengailla ulkona hytisemässä.
Kotona on ihanaa..lämmintä ja kohta alan syömään jotain herkkuja. N.klo 24 nukkumaan :)
Aamulla töihin klo 6.20, joten nukkumaan täytyy mennä.
No alaikäistä ei voi ottaa mukaan eikä jättää yksin kotiin.
Ei ole elämää tosiaan. Ei ole ollut niin pitkään aikaan, että on jo vaikeaa lähteä ihmisten ilmoille. Just tänään huomasin miten pahaksi kierre on päässyt. Tähän ei liity päihteitä, rahattomuus kylläkin. Pidän tätä palstaa arvossa. Kukaan ei arvaisi, että tämä pitää minua jopa hengissä.
Vierailija kirjoitti:
No mies lähti festareille kun saa oman ammattiliittonsa kautta halpoja lippuja, mulla ei oo varaa eikä lastenvahteja joten se oon mä joka on sit kotona lasten kanssa
Miksi alistut tollaseen? Sulla on vain YKSI elämä.
Festarit ei kiinnosta ja terassilla olin eilen.
Olen mieluummin lasteni kanssa kuin missään muualla. Pelkkä ajatus että olisin jossain terassilla tai festareilla "elämää elämässä koska muutkin ovat" oksettaa.
Ei ole ystäviä, ei kauheasti rahaakaan, ryyppääminen ei kiinnosta. Siksi säästin ja huomenna lento hemmetin kauas täältä kylmyyden keskeltä. Takaisin en enää tule. :)
(Ja kohta tulee taas tekstiä "hyvä ei tuu ikävä, päästään tollasista eroon blaablaa blaa) Joten eläkää sitten keskenänne umpikieroon kasvaneet. xD
Ei ole elämää minullakaan.
Eikä ole kaveria, jonka kanssa mennä. Joo, olen käynyt monena kesänä mieheni kanssa. Mies on tuppisuu kun ottaa kaljaa ja kukaan ei koskaan tule juttelemaan kenekään ulkopuolisen kanssa täällä päin.
Ei ole liiemmin yimääräristä rahaakaan.
Tulin 14h työvuorosta, ei vaan jaksa.
Rv 38+2. Mies on festareilla, minä en todellakaan halunnut lähteä kännisten sekaan tönittäväksi.. Maissilapset tv:stä ja jäätelöä, on paljon parempi vaihtoehto!! :)
Ollaan ulkomailla, palattiin vähän aikaa sitten hotelliin. Siemailen tässä vielä lasin viiniä ja luen Suomen kuulumisia.
Lasten, sekä lapsen kaverin kanssa kotona :) eikä sitä rapulassa viitsisi töihin mennä huomenna :)