Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oot kotona istumassa koneella vaikka muut ovat iltaa viettämässä terasseilla, festareilla jne?

Vierailija
01.07.2017 |

Ei ole elämää?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole elämää tosiaan. Ei ole ollut niin pitkään aikaan, että on jo vaikeaa lähteä ihmisten ilmoille. Just tänään huomasin miten pahaksi kierre on päässyt. Tähän ei liity päihteitä, rahattomuus kylläkin. Pidän tätä palstaa arvossa. Kukaan ei arvaisi, että tämä pitää minua jopa hengissä.

Samat sanat

Vierailija
62/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole ystäviä joiden kanssa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien mukaan aika moni siis olisi festareilla tai muissa menoissa, jos ei olisi esim. työvuoroa, perhettä tai jotain muuta syytä pitämässä paikoillaan.

Vierailija
64/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin en ole tietokoneella vaan puhelimella... 😏

Pakkohan lapsia on jonkun vahdittava kun mies on treffeillä uuden tyttöystävän kanssa.

Vierailija
65/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen hauskanpidon pitää olla yöllä ja kännissä?

Olin päivällä terassilla, jossa nautin ystävien seurasta, hyvästä ruuasta ja muutamasta alkoholijuomasta. Tämän jälkeen osallistuin erääseen tapahtumaan.

Mut eeeeiii, tämä ei ole "elämää", koska se hauska ja elämä on vain ja ainoastaan sitä, että pitää olla kännissä yöllä ja vielä enemmän "elämää" on se, mitä enemmän saat kännisiä ördääjiä ympärillesi ja mitä myöhempään yöllä tämä tapahtuu juominen tapahtuu, esim. festareilla, umpikännissä puskassa tuntemattoman kanssa hässiminen, tietysti ilman suojavarusteita, se se vasta on elämää!

YOLO!

Sitten kun jos pitää tosi maksimaalista "elämää", niin kuolee.

Vierailija
66/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Tinder-naista kämpilleni.

Vierailija
67/94 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään jonka kanssa mennä. Yksin ei ole kiva olla siellä missä muut ovat kavereiden tai kumppanin kanssa. En osaa tutustua ihmisiin.

68/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole elämää?

Päin vastoin. Elämäni on täällä. Ei tarvi etsiä sitä jostain muualta.

Vierailija
69/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tyttösten kesken touhuttu. Aamupäivällä lähdettiin stadiin ja Pride kulkueeseen, puistopiknik ja sen jälkeen leffaan. Sushit noutoon ja himaan.

Päivä on kutakuinkin tältä päivältä täysi. Multa jäi ekaa kertaa Tuska väliin, vaikka siellä olisi ollut Suicidal Tendencieskin!, se on nähty kuudesti, eikä siellä muuta hyvää ollutkaan.

Mies lähti poika merkkisten lasten kanssa Blockfestiin. Haen ne yön aikana junalta.

Siksi.

70/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole elämää?

Taidat olla hieman yksinkertainen tai provo..

Mutta vastaan silti, poikani nukkuu.

Enkä suuremmin välitä viinasta sen enempää kuin baareistakaan..

Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤

71/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysyä sinulta AP, miksi et itse ole festarilla tai terassilla? :D minä yritän joka kesä käydä muutama kerran terassilla ja yksillä festareilla, ne riittää mulle. Muutenkin aika menee perheen kanssa niin ei aina pääse minne tahansa.

72/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juuri nukkumaan. Olin juhlissa aikaisemmin tänään. Kyllä tapahtumaa riittää samoin kuin omaa elämää. Kotona on oikeasti ihan mukava olla.

Vierailija
73/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa laskettuun aikaan ja kotona 2- ja 3-vuotiaat. Itsellä ikää jo 31, joten suattaapi olla, että muunkinlaista elämää on tullut elettyä. :) Nyt tää on tätä, eikä harmita tippaakaan!

Vierailija
74/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska a) työt b) lapset ja yksinhuoltajuus c) rahattomuus, koska maksan kissaani poies ja d) ei oikiastaan edes huvita.

Kävin jo kolmisen viikkoa sitten ulkona, sitä ennen puoli vuotta vesiselvänä. Eilen join yhden siiderin illalla. Mitä tuota turhaa lähteä rillutteleen, menee vaan kaikki rahat joille on tällä hetkellä parempaakin käyttöä 😂

Ainua mikä vituttaa on se, että kaikki hyvät kelit on aina viikonloppuna ku oon töissä. Viikolla on sitten sadetta jne kakkaa, tosi kiva lähtä lasten kanssa johonki 😒😒

Vierailija
75/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmissuhdetyöläinen, ja keskustelen asiakkaiden kanssa kaiket päivät. Vapaalla on ihana olla kotona vaan, ei tarvitse jutella kenenkään kanssa. Ei mua kiinnosta lähteä esim. terdelle pakkojutustelemaan niitä näitä ja kittaamaan kalliita juomia. Kotona villasukat jalassa rennosti oleminen on ihan parasta juuri nyt. Sen verran toki on sitä ns. elämää että pääsen toki lähtemään jos haluan, ja seuraakin saan halutessani.

Vierailija
76/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raskaana.. 36+0. Mies oli eilen kavereidensa kanssa viettämässä yhden kaverin polttareita ja mä oon evakossa porukoilla. Taatusti olisin festareilla jos olo olis yhtään parempi eikä supistelis jatkuvasti.

Vierailija
77/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nimenomaan, minulla ei ole elämää.

Vierailija
78/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta paskan vertaa mitkään festarit, ei ole koskaan kiinnostanut.

Vierailija
79/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mä olin joka viikonloppu juomassa ja pidin kotona nyhjääjiä ehkä maailman tylsimpinä ihmisinä. Sain ekan lapseni aika nuorena ja vauvavuodeksi rauhoituin, mutta kun erottiin esikoisen isän kanssa, sain taas bilevaihteen päälle, eli joka toinen vkl kun lapsi oli isällään, mä olin juomassa. Ja taas kerran mietin, miten tylsiä ovat ne jotka nyhjäävät kotona.

No nyt mulla on kolme lasta ja mies ja käyn ulkona kerran vuodessa. Silloinkin juon ehkä kaksi ja mietin, miten turhaa koko touhu on. Olen varma, että vaikka sinkkuuntuisin, en löytäisi koko hommasta enää sisältöä. Jos haluan omaa aikaa, menen mielummin vaikka lenkille tai leffaan, mutta ei kiitos enää känniläisiä mun elämään. Musta on tullut siis todella tylsä.

Vierailija
80/94 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä istun kyllä tuolilla, mutta minä olen raitis ja tämä on harrastus

yhtä hyvin voisi kysyä joltain juopolta että etkö muuta osaa tehdä kuin vetää sitä myrkkyä naamariin?

harjoittelen myös musiikkijuttuja aina fiilispohjalta ja minun mielestä terassilla istuminen on iha helvetin tylsää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi