Voi viddu - pitääkö nyt imettämiseenkin olla erillinen paita???
Kommentit (22)
ja pulloruokintaan myös. Vai vieläkö joku syöttää lapselle tuttelia ihan tavallinen paita päällä?!
Mihin sitä nyt erillisiä mammavaatteita tarvitsee...
En minä niitä kotona käytä mutta ihmisten ilmoilla on tosi rentoa imettää kun ei tarvitse näyttää paljasta pintaa. Edes tissi ei näy, saati sitten mahamakkarat. Minusta se on tarpeellinen. Toki jos on vaan kotona eikä käy vieraita niin sitten sitä ei varmaan tarvi.
ja kyllä kait niillä menee toi imetyskin, mitä siitä jos stringit vähän vilkkuu!
Se on minusta tosi kätsy. Ei tarvitse kyläpaikassakaan kehoaan vieraille esitellä ja voi imettää vauvan vaikka siinä olohuoneessa.
Vierailija:
Toki jos on vaan kotona eikä käy vieraita niin sitten sitä ei varmaan tarvi.
Mua ei kiinnosta yhtään näytellä mun isoa löllömahaa missään ja kenellekään, saati imettää muutenkaan esim. kyljellään niin, että on paita rutussa jossain kainalon alla.
Mä tein itselleni pari imetyspaitaa kun vauva oli syntynyt, enkä mä juuri muita ole tässä käyttänytkään sitten vauvan syntymän, 7kk sitten.
Musta vaan sitä tissiä on helpompi peitellä paidanhelmalla. Ehkä pienirintaisille sopivat imetyspaidat, mulla ne ovat jääneet kaappiin.
niin sen sisällä voi imettää vaikka yhden komppanian, kunhan vain nänneille annetaan vuoronumerot. Äidin ei tarvitse olla tyylikäs, koska hän on lapselleen maailman paras äiti <3
sellainen imetyssuojus jota juttadesign myy. Ja vauvan suuta ei saa pyyhkäistä mihinkään sideharsoon yök. vaan sen täytyy olla sävy sävyyn sen imetysruokalapun kanssa.
Tavallinen paita, ja kietaisupaita toimivat paljon paremmin. Kaikkea pitää kokeilla, ennenkuin tajuaa että se on vaan rahastuskikka.
yksi lapsi on, jota imetin vain 3 kk sattuneista syistä ja ikinä en ole kuullut imetyspaidasta.. kääk.
mulla oli vaan paitapuseroita tai huppareita tai tavallisia vaatteita :/
pompsahdelkoot ihan naturellina tuossa pikkuisen trikoomekkoni kaula-aukossa, onpa siinä miehilläkin katseltavaa!
Varsinkin kun nostan helmaa ja alan imetellä ostoskeskuksen keskellä!
Mutta mä olenki ihan lauta, joten en tiedä, voiko tuota isorintaisille sitten suositella. Ehkäpä ei, koska sieltä voi isommat löllöt vilkkua. Pienet ei kyllä vilku.
Joku löytää mieleisensä, joku ei... JA rinnat, vauvat ja äiditkin ovat yksilöitä, se mitä joku toinen kokee tarpeelliseksi on toiselle turhuus.
Vierailija:
pompsahdelkoot ihan naturellina tuossa pikkuisen trikoomekkoni kaula-aukossa, onpa siinä miehilläkin katseltavaa!
Varsinkin kun nostan helmaa ja alan imetellä ostoskeskuksen keskellä!
kun jotenkin oli hankalaa kiskoa sieltä tissiä pihalle ja lopulta nostelin niitä samallalailla, kun tavallista paitaa...
Saattaa tosin olla, että olivat jotenkin huonon mallisia tai käyttäjässä vika...
Tavalliset kietasupaidat toimi mulla paremmin.
Mä metsästin kauan hyvää ja kun löysin, niin ostin ja olen nyt tehnyt sen kaavoilla itselle vielä kolme paitaa. Pari t-paitaa ja yhden pitkähihaisen.
Minä käytän niitä paljon mieluummin kuin tavallisia. Pitkäselkäinen kun olen, niin joutuisin aika paljon paljasta ihoa näyttämään, jos vain vetäisin paidanhelman tarpeeksi ylös. Muutenkaan, kun en halua käyttää mitään telttoja, niin tämä on imetyspaita on ihan ehdoton keksintö.
taidat nyt puhua ihan pienen vauvan imetyksestä? MInun poikani oli jo kolmikuisena sen verran liikkuva kaveri, ettei pysynyt millään tyynyllä enkä kyllä ole muidenkaan nähnyt paljon sitä isompia tyynyjen päällä imettävän. Nyt 10 kk ikäisen imetys tapahtuu niin, että poika istuu reidelläni hajareisin tai kyljittäin, ei siihen mitään tyynyjä tarvita. Ja takki olisi alta aika yksikön likainen ja rypyssä liikkuvan isomman vauvan alla. Julkisilla paikoilla imetyspaita on LOISTAVA kapistus, ei näy tissi eikä maha, ei kyljellään eikä istuessa. Myös yhdistelmä hihaton, reilunkokoinen toppi, jonka voi vetäistä tissin alle ja tavallinen (t-)paita on hyvä, mutta kaksi kerrosta on silloinkin se juju...
Vierailija: