Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit eivät ole löytäneet syytä tytön otsan turvotukseen - äiti pyytää apua Iltalehdessä. Osaatko sinä sanoa mistä turvotus voisi johtua?

Vierailija
01.07.2017 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707012200239744_u0.shtml

Jos keksit hyvän selityksen niin välitäthän ideasi apua pyytävälle henkilölle.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko ettei nykylääketiede löydä tuohon vastausta, ei voi olla ihan uniikki tapaus.

No niinhän sitä luulisi, mutta ISO osa oireista jää edelleen selvittämättä tutkimuksista huolimatta. Usein oire katoaa yhtä mystisesti kuin ilmestyikin.

Vierailija
22/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko ötökät pistäneet tyttären otsaa?

Isän uusi vaimo teki puutarhatöitä, kun pensaan alta tuli ötökkäparvi, joista useampi hyönteinen pisti häntä otsaan. Hänen otsansa turposi niin pahasti, että hän ei nähnyt kunnolla.

Minä syytän ötökäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka/hiustuotteet voi laukaista allergisen reaktion joka ei näy perus allergiatesteissä. Esim. uusi shampoo tai hiuslakka. Noin äkillinen turpoaminen viittaisi allergiaan.

Vierailija
24/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samannäköisiä otsia löytyi netistä haulla: swollen forehead.

Englannin kielisiä keskusteluja, mitä mahtaa olla..

Vierailija
25/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ehkä löytyisi, kun etsisi sopivan erikoislääkärin, mutta jostain syystä perhe kiertelee vain lähialueen terveyskeskuksissa.

Vierailija
26/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku koska..?

Vierailija
27/47 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaontelossa on nestettä.  Olisiko tiehyeet tukossa/ahtaat.  Paine aiheuttaa varmaan särkyäkin. Ihme kyllä jos lääkärit eivät osaa sanoa. 

Vierailija
28/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas esimerkki, miten terveysongelmiaan ei todellakaan pitäisi hoitaa. Laittaa nyt lapsestaan kuvan someen ja nyt lapsen kuva joka Iltalehdessä. On taas niin idioottimaista toimintaa ettei mitään rajaa. Ja kaupan kassat ja insinöörit antavat " ehdotuksiaan" hoidosta. Mitä  vittua se kyseistä lasta hyödyttää, kukaan muu ei kuitenkaan diagnoosia voi tehdä kuin hoitava lääkäri.  Aina raivostuttaa ihmisten  typeryys. T: sh

Vierailija
29/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas esimerkki, miten terveysongelmiaan ei todellakaan pitäisi hoitaa. Laittaa nyt lapsestaan kuvan someen ja nyt lapsen kuva joka Iltalehdessä. On taas niin idioottimaista toimintaa ettei mitään rajaa. Ja kaupan kassat ja insinöörit antavat " ehdotuksiaan" hoidosta. Mitä  vittua se kyseistä lasta hyödyttää, kukaan muu ei kuitenkaan diagnoosia voi tehdä kuin hoitava lääkäri.  Aina raivostuttaa ihmisten  typeryys. T: sh

Onpa typerä sh. Kaikki apu ja arvauskin on tarpeen. Kyllä ainakin itse olen saanut niin ala-arvoista hoitoa. Diagnoosit on joutunut itse tekemään.

T. Esh

Vierailija
30/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän uusi vaimo teki puutarhatöitä, kun pensaan alta tuli ötökkäparvi, joista useampi hyönteinen pisti häntä otsaan. Hänen otsansa turposi niin pahasti, että hän ei nähnyt kunnolla.

Minä syytän ötökäitä.

Pistivätkö isäsi uutta vaimoa ne ötökät helmikuussa ja kestikö turvotus hänen otsassaan myös viisi kuukautta kuten tällä tytöllä on kestänyt?

Vierailija
31/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä yksityislääkärille ja pyytää lähete magneettikuvaukseen. Saa ainakin varmuuden ettei ole kasvainta päässä. Luulen kyllä, että tuo on jonkin ötökän pisto. Hämähäkin ehkä, toivottavasti ei ole poikuetta kasvamassa.

Oli kuvattu jo.

Vierailija
32/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hoitavat lääkärit eivät kerran diagnoosia osaa tehdä, niin mitä haittaa siitä on, että yrittää tällä tavalla selvittää asiaa? Olisiko se nyt ihan kamalaa, jos vaikka jollekulle ulkopuoliselle tulisi mieleen jotain, mitä lääkärit eivät ole tulleet ajatelleeksi? En minä ainakaan haluaisi vain heittää hanskoja tiskiin, vaikka yliopistollinen sairaala niin tekisikin, jos kyse olisi omasta läheisestäni.

Vierailija
33/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku koska..?

Ei osaa kieltä.

Vierailija
34/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisellani turposi pari kertaa suun ympäristö. Syytä ei koskaan löydetty. Ei ole pariikymmeneen vuoteen uusinut. Joku allergia?

Angioödeema, monta mahdollista aiheuttajaa, ml eräät verenpainelääkkeet

Vierailija
35/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen myös ötökän pisto.

Olin reissussa ja ötökät pisti mua. Mihinkään muualle ei lullut ongelmia, paitsi nilkkaan.

Nilkka on ollut osin turvonneena nyt kohta 4 viikkoa pistoksen jälkeen. Tarkoitus olisi mennä lääkärissä käymään pian. Nilkka ei ole kipeä, mutta turvotus tuntuu outona. Olen yrittänyt hieroa tuloksetta.

Vierailija
36/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia elämäntavoissa ja ympäristösssä jokainen pienikin asia ja kirjata ylös. Pitää tietää myös kaikki mitä tapahtuu, kun hän on yksinään.

Vierailija
37/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mitä vittua -sairaanhoitaja olet?

Vierailija
38/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettikuvaus että ei olisi mitään vaarallista.   Onko ollut sairaalassa tutkittavana.  Allerginen reaktio?  Äidilläni turposi toinen puoli naamasta aivan umpeen allergisen reaktion takia.  Oli uudelle lypsyvoiteelle allerginen.   Onko tyttö saanut allergialääkettä ja kortisonia?  Onko hiusväri aiheuttanut???

Vierailija
39/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syytän ötökäitä.

Pistivätkö isäsi uutta vaimoa ne ötökät helmikuussa ja kestikö turvotus hänen otsassaan myös viisi kuukautta kuten tällä tytöllä on kestänyt?

Pistivät. He eivät asu Suomessa.

Turvotus kesti pitkään.

Vierailija
40/47 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää perhe neurologille niin tutkitaan onko nestevirtaukset päässä kunnossa, että ei ole turvotusta aivonesteissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme