Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut flunssan oireita lähiaikoina

Vierailija
01.09.2022 |

Oliko kyse koronasta? Teittekö kotitestin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just parhaimmillaan flunssa. Negatiivista näyttää kotitestit. 

Vierailija
2/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kotitestin, ei koronaa. En saa sitä pirulaista en sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kolme sairaana, samat oireet. Kahdella positiivinen koronatesti, minulla ei.

Kurkkukipua, kuumetta päänsärkyä...

Vierailija
4/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitesti oli nega, samaten lapsilla joilla oli samat oireet.

Vierailija
5/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt erittäin sitkeässä räkätaudissa, kotitestit näytti negaa ja oireet on myös aika erilaiset kuin koronassa, jonka sairastin kesän alussa. Korona kesti itse asiassa paljon vähemmän aikaa kuin tämä, nyt olen ollut jo melkein viikon kipeänä. Ei kovaa kuumetta, mutta ihan järkyttävä määrä limaa.

Vierailija
6/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge sitä tikkua nenääni. ei ole ollut mitään flunssia ja jos on ollut niin en ole testaillut että mikäköhän pöpö se tällä kertaa on. 

Vierailija
7/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä minä olen räkätaudissa, testi nega. Ei tää kyllä muistuta sitä tautia mistä positiivinen tulos.

Vierailija
8/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari viikkoa sitten olin karseessa flunssassa, kotitestit negatiivisia. Nyt sitten "jälkkärinä" poskiontelotulehdus...

Vierailija
9/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tiistai-aamuna kurkkukivulla joka kehittyi myöhemmin samana päivänä nuhaksi, aivasteluksi, limaa kurkusta. Seuraavan päivän iltana nousi ihan yhtäkkiä 38,8 kuumetta joka laski neljän tunnin jälkeen.

Mietin josko kävisin hakemassa kotitestin. Tuo nopeasti noussut korkea kuume ei ole mulle tavallinen flunssan oire.

ap

Vierailija
10/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri pari viikkoa sitten olin karseessa flunssassa, kotitestit negatiivisia. Nyt sitten "jälkkärinä" poskiontelotulehdus...

Lapsella oli korvatulehdus ja silmätulehdus.

Nyt vähän myöhemmin minulla silmätulehdus.

Ei olla testailtu.

Vierailija
11/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korona. Poikaystävältä sain taudin ja hän teki neg. kotitestin. Koronankin olen kyllä sairastanut kesän alussa, suurimpana erona tähän tämänhetkiseen tautiin oli silloinen muutaman päivän kuume. Nyt vain nuhaa, yskää, kurkkukipua.

Vierailija
12/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 sairastellutta ja 3 negaa kotitestiä ja yksi positiivinen virallinen testi.

Eli kotitestit on musta turhia.

Vierailija
14/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa näytti koronatesti. Oli sellainen vanhanajan flunssa. Yli kaks viikkoa kesti limainen yskä sen jälkeen.

Vierailija
15/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä uutena oireena on, se että vähäinenkään yskiminen ei tunnu hyvältä keuhkoissa

Vierailija
16/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tiistai-aamuna kurkkukivulla joka kehittyi myöhemmin samana päivänä nuhaksi, aivasteluksi, limaa kurkusta. Seuraavan päivän iltana nousi ihan yhtäkkiä 38,8 kuumetta joka laski neljän tunnin jälkeen.

Mietin josko kävisin hakemassa kotitestin. Tuo nopeasti noussut korkea kuume ei ole mulle tavallinen flunssan oire.

ap

Mulla alko korona pääkivulla. Kuume nousi vain 38,5.mulla on tosi harvoin kuumetta. Tee testi..

Vierailija
17/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä uutena oireena on, se että vähäinenkään yskiminen ei tunnu hyvältä keuhkoissa

Kuulostaa tutulta, onneks sain piippua tohon vaivaan.

Vierailija
18/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kotitestin, ei koronaa. En saa sitä pirulaista en sitten millään.

Sama. En edes täpötöydeltä risteilyalukselta, vaikka olen kahdesti yrittänyt. Kolme rokotusta, samoin puolisollani eikä hänkään ole vahvoista ja tiedetyistä altistumisistakaan huolimatta saanut koronaa.

Vierailija
19/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli kuukausi sitten kotitestistä nega, vaikka oli ihan samanlaiset oireet kuin ensimmäisessä koronassa ja vanhemmillani oli todistetusti korona. Olimme matkustaneet edellisen viikon yhdessä, joten aika varmasti oli minullakin korona.

Nyt taas kurkku kipeä ja kuumetta, mutta en jaksa edes testata.

Vierailija
20/26 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeää flunssaa koko perheellä, koronatestit kaikki negaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän