Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viisikymppinen mies perustaa uuden perheen parikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
01.07.2017 |

Niin? Miksi edellisten lasten kasvettua pitää erota vaimosta ja aloittaa koko rumba alusta? :D

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taski kirjoitti:

Kysytään niin että mikä siinä vanhassa vaimossa on hyvää. Viisikymppistä miestä katsoo monikin nuorempi nainen, jos mies vain on kuosissa. Vanhemmalla naisella taas ei tee oikein mitään.

Jennifer Lopez parka, 47 vee, ihan karmee rupsu luuska.

Onhan silläkin harmaita hiuksia ja ryppyjä, mutta ei se mitään. Botox + fillerit + laserit + hiusväri + meikit + fotoshoppi niin hyvä tulee.

Eikä sitäpaitsi kukaan suomalainen nainen ole 47veenä (tai edes 30v) yhtä hyvännäköinen niin ei tuolla ole mitään väliä.

Vierailija
182/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi. Ja koska joku nuori suttura suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstas setä kirjoitti:

Kaunista ja tiukkaa on niin kiva naida, mutta parasta on se kavereille näyttäminen.

Noinhan se on ilman itsetuntoa.

Vierailija
184/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta lapsia en halua enkä muuta mieltäni asiasta. Ikävää jos vanhemmatkin miehet ovat penskoja vailla, omanikäisten kanssa pari suhdeviritelmää kaatunut juuri siihen, että pitäisi alkaa perhettä perustelemaan, vaikka olen kantani tuonut esille jo alkuvaiheessa.

n34

Vierailija
185/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on parikin tapausta. Ekan lapsisatsin ollessa pieniä isä paahtoi töissä, oli työmatkoilla, ei ehtinyt keskittyä lapsiin. Viisikymppisenä on saavutettu työelämässä paljon, tokan katraan kanssa on aikaa rampata lasten harrastuksissa ja istua kentän laidalla. Isompien lasten kannalta sääli, ettei isä ehtinyt olla heidän kanssaan ja sitten saavat seurata, miten isä panostaa tokaan perheeseensä täysillä.

Ja sitten iskee infarkti, verenpaine nousee, tulee 2-tyypin diabetes, eturauhasvaivat, munuiaiskivet, lonkkaleikkaukset ja rollaattori. Ikävä tosiasia, että hyvin usein ne toisenkin liiton lapset saavat isän aikaa ja huomiota liian vähän. Ja äidinkin ajasta isän hoitaminen haukkaa ison palan. Ei toki aina mene näin, mutta useimmiten kuitenkin. Lähipiirissä on ollut parin viime vuoden aikana tällainen tilanne n. 2/3 osalla miehistä, siis sairauksien suhteen, luojan kiitos monella on jo 50+ iässä aikuiset tai ainakin aikuistuvat lapset. Miehen ei missään tapauksessa pitäisi lisääntyä enää juurikaan päälle nelikymppisenä. Karu totuus.

Eikä siinä auta mikään nuorekkuus, raittius, liikunta, normaali paino jne. Mulla on kaksi omaa veljeä saanut sydärin jo melko nuorena, toinen 45-v ja toinen 54-v ja sen jälkeen kumpikin on saanut jo toisen ja lisäksi on toiselle tehty pallolaajennus. Ja noita em. vaivoja löytyy roppakaupalla molemmilta. Kumpikaan ei ole koskaan tupakoinut, alkon käyttö hyvin vähäistä, normaalipainoisia, syövät terveellisesti ja ikänsä harrastaneet liikuntaa. Eli ulkonäkö, paino, elämäntavat tai mikään mukaan ei ole minkäänlainen tae terveydestä. 

Ihan sairasta tekstiä ja pelkkää yläpeukkua. V*ittu te mamma palstalaiset ootte ihan mielenvikaisia. Jos joskus ilmenee että seurustelen av mamman kanssa niin kyllä menee heti poikki.

Isäni oli päälle 40v kun minut sai. Ihan hyvin on toiminut enkä koskaan kokenut että siitä mitään haittaa olisi. Vieläkin on elossa vaikka on yli 80v.

Ai sinusta realismi on sairaus? Onnittelut toki pitkäikäisistä vanhemmista, mutta jos katsot miesten keskimääräistä elinikää, niin ei ne ikämiesten jälkeläiset keskimäärin kovin vanhaksi pääse kahdella edes suunnilleen terveellä vanhemmalla porskuttamaan. Kyllä vastuullinen vanhempi miettii sitäkin puolta asiasta. Itse en tosin neljää kymppiä pidä vielä niin pahana, sehän on vielä melko yleinen ikä, mutta 50+ ikäisenä on kyllä jo todella itsekästä hankkia jälkikasvua.

Miesten elinaikaodote on 78v ja varmaan paljon pidempi jos hän on jo 50-vuotiaaksi elänyt.

Kyllähän ihminen jo pärjää elämässä ilman vanhempia jos on 30-v täyttänyt.  Ja jos tuota rataa mennään niin pitäisi paheksua samalla yksinhuoltajia koska niitten lapset elävät täysin ilman isää . Sitähän ei kuitenkaan tällä palstalla koskaan tulla tekemään.

Mutta eipä tuolla kaikella ole mitään väliä koska tässä keskustelussahan oli vain taka-ajatuksena lietsoa vihaa miehiä kohtaan jotka ovat vanhempia ja joilla on nuorempi nainen.

Vierailija
186/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyään kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta lapsia en halua enkä muuta mieltäni asiasta. Ikävää jos vanhemmatkin miehet ovat penskoja vailla, omanikäisten kanssa pari suhdeviritelmää kaatunut juuri siihen, että pitäisi alkaa perhettä perustelemaan, vaikka olen kantani tuonut esille jo alkuvaiheessa.

n34

Oot jo liian vanha perheen perustamiseen.

Vierailija
187/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n34

Oot jo liian vanha perheen perustamiseen.

:D Ja sulla tuntuu lukutaito olevan kohdillaan.

Vierailija
188/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän hyvin, että parikymppinen nainen vie viisikymppistä miestä kuin pässiä narussa. Totta kai nuoruus ja kauneus on valtaa, jolla vanhan ukon saa helposti sekaisin.

Sitä mä taas en tajua, miksi kukaan parikymppinen parasta nuoruuttaan elävä nainen haluaisi laittaa itselleen pallon jalkaan kiljuvien pentujen ja viiskymppisen papan kanssa... ellei sitten kyseessä ole to-del-la rikas mies...

Eihän enää pitäisi olla rahalla mitään merkitystä.

Eikä iällä.

Rakastaa niin silloin asiat menee hyvin ja oikein.

Vierailija
189/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Taski kirjoitti:

Kysytään niin että mikä siinä vanhassa vaimossa on hyvää. Viisikymppistä miestä katsoo monikin nuorempi nainen, jos mies vain on kuosissa. Vanhemmalla naisella taas ei tee oikein mitään.

Ootko samaa mieltä myös äidistäs? Siskoistas? Onko kaikki "vanhat" naiset sun mielestä ällöttäviä ja ne voi vaikka heittää roskiin? Kun niillä ei "voi mitään tehdä"?

Se 50v nainen ei ole sen vanhempi kuin 50v mieskään. 50v ei nykyään edes ole vanha, monella on vielä toiset 50v edessä. Se 50v nainen on pohjimmiltaan usein kuitenkin ihan se sama nainen, kuin mitä se oli silloin 20-30 vuotiaana. Toki vuodet hioo meistä jokaista, onneksi monia vaan paremmaksi. 50-vuotias nainen voi varmasti tyydyttää miehen siinä missä nuorempikin, ellei jopa paremmin.

Sä saat toki olla naisista ihan mitä tahansa mieltä tykkäät. Mutta älä kuvittele että suurin osa ihmisistä tai edes miehistä ajattelee naisista noin. Tosi moni mies haluaa vanheta juuri sen oman naisensa kanssa ja arvostaa naistaan alusta loppuun. Ja se on niin hieno asia, että sunlainen pälli ei tule siitä koskaan pääsemään osalliseksi, veikkaan. Naisella ei ole parasta ennen päivämäärää eikä naiset ole mitään kertakäyttökamaa. Hyppää kaivoon.

En tarvitse äitiä enkä siskoa, koska sellaiset on jo. 50 v nainen ei voi tyydyttää miehen visuaalisia tarpeita.

Tarkoitinkin, että onko sinusta ok tuollainen ajatusmalli myös oman äitisi kohdalla? Ok että miehet kohtelee häntä kuin roskaa? Että vanhalla naisella ei ole mitään arvoa?

Miksi ei voisi tyydyttää? Oletko itse 18v? Moni 50-vuotias nainen on vielä ihan hyvässä kunnossa eikä mikään vanhus *huutonaurua*. Tuntuu että sekoitat 50-vuotiaat 80-vuotiaisiin.. googlaa vaikka Eija-Riitta Korhola. Tuossa ikäluokassa on paljon upeita naisia. Ja esim Karita Tykkä on 40v. Aika paljon upeampi kuin monikaan 20 v...

Tuossa sun logiikassa on vaan isoja aukkoja.

Hyi.  50 v. naiset näyttää hyviltä korkeintaan photoshopatuissa kuvissa. Voin vain kuvitella sitä työn määrää, että heidät saadaan kuvauksen ajaksi näyttämään siedettäviltä.

Vanhoilla naisilla on tietysti arvo, mutta seksin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ymmärrät sitten kun tulet vanhemmaksi. Mun äitiä ei taas kohtele kukaan huonosti, sillä hän on itse ansainnut arvostuksensa.

Sinun isäsi ei taida arvostaa äitiäsi, kun äitisi on jo niin vanha. Joko heillä on ero selvä ja sinulla uusi parikymppinen äitipuoli? Jokos sinä olet saanut uusia pikkusisaruksia? Ymmärräthän, että sinä olet haukkunut myös äitiäsi rupsahtaneeksi eikä kukaan häntä enää halua. Toivottavasti äitisi hankkii itselleen uuden miehen vaikka kaveripiiristäsi sinulle uudeksi isäksi.

Vierailija
190/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa tyhmä kysymys. Kyllähän parikymmpistä tiukkaa pimua on kivempi panna kuin velttoa viiskymppistä kurppaa.

Tässäkin nähdään miesten pinnallisuus ja onttous. Muistakaa tiukat ja kauniit rahastaa kunnolla, kun annatte pmpsan näiden käyttöön.

Vierailija
191/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä kakskymppiseltä

Tai siltä viisikymppiseltä.

Viidenkympin kriisi: Tätäkö elämä olikin?

Vanha juttu.

Vierailija
192/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Taski kirjoitti:

Ootko samaa mieltä myös äidistäs? Siskoistas? Onko kaikki "vanhat" naiset sun mielestä ällöttäviä ja ne voi vaikka heittää roskiin? Kun niillä ei "voi mitään tehdä"?

Se 50v nainen ei ole sen vanhempi kuin 50v mieskään. 50v ei nykyään edes ole vanha, monella on vielä toiset 50v edessä. Se 50v nainen on pohjimmiltaan usein kuitenkin ihan se sama nainen, kuin mitä se oli silloin 20-30 vuotiaana. Toki vuodet hioo meistä jokaista, onneksi monia vaan paremmaksi. 50-vuotias nainen voi varmasti tyydyttää miehen siinä missä nuorempikin, ellei jopa paremmin.

Sä saat toki olla naisista ihan mitä tahansa mieltä tykkäät. Mutta älä kuvittele että suurin osa ihmisistä tai edes miehistä ajattelee naisista noin. Tosi moni mies haluaa vanheta juuri sen oman naisensa kanssa ja arvostaa naistaan alusta loppuun. Ja se on niin hieno asia, että sunlainen pälli ei tule siitä koskaan pääsemään osalliseksi, veikkaan. Naisella ei ole parasta ennen päivämäärää eikä naiset ole mitään kertakäyttökamaa. Hyppää kaivoon.

En tarvitse äitiä enkä siskoa, koska sellaiset on jo. 50 v nainen ei voi tyydyttää miehen visuaalisia tarpeita.

Tarkoitinkin, että onko sinusta ok tuollainen ajatusmalli myös oman äitisi kohdalla? Ok että miehet kohtelee häntä kuin roskaa? Että vanhalla naisella ei ole mitään arvoa?

Miksi ei voisi tyydyttää? Oletko itse 18v? Moni 50-vuotias nainen on vielä ihan hyvässä kunnossa eikä mikään vanhus *huutonaurua*. Tuntuu että sekoitat 50-vuotiaat 80-vuotiaisiin.. googlaa vaikka Eija-Riitta Korhola. Tuossa ikäluokassa on paljon upeita naisia. Ja esim Karita Tykkä on 40v. Aika paljon upeampi kuin monikaan 20 v...

Hyi.  50 v. naiset näyttää hyviltä korkeintaan photoshopatuissa kuvissa. Voin vain kuvitella sitä työn määrää, että heidät saadaan kuvauksen ajaksi näyttämään siedettäviltä.

Vanhoilla naisilla on tietysti arvo, mutta seksin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ymmärrät sitten kun tulet vanhemmaksi. Mun äitiä ei taas kohtele kukaan huonosti, sillä hän on itse ansainnut arvostuksensa.

Sinulla ei taida olla aavistustakaan, miten paljon viisikymppiset naiset ajattelevat seksiä ja harrastavat sitä? Me osataan vaikka mitä, kun ollaan sitä vuosikymmeniä harjoiteltu. En usko, että sinä teet puoliakaan siitä, mitä vanhempasi tekevät. Jos heillä on uudet kumppanit, on siinä vielä mukana uutuudenviehätystä ja kaikki vapaa-aika menee sängyssä.

Vierailija
193/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on parikin tapausta. Ekan lapsisatsin ollessa pieniä isä paahtoi töissä, oli työmatkoilla, ei ehtinyt keskittyä lapsiin. Viisikymppisenä on saavutettu työelämässä paljon, tokan katraan kanssa on aikaa rampata lasten harrastuksissa ja istua kentän laidalla. Isompien lasten kannalta sääli, ettei isä ehtinyt olla heidän kanssaan ja sitten saavat seurata, miten isä panostaa tokaan perheeseensä täysillä.[/quote

Mä luulen kans, et monella (täysjärkisellä) viiskymppisellä tämä. Uuden katraan sijaan voisivat panostaa jo olemassa oleviin lapsiin, mutta tietysti helpompi aloittaa puhtaalta pöydältä. Vaatii enemmän työtä saada välit jo isompiin, "laiminlyötyihin" lapsiin hyviksi.

Erikseen sitten nää, jotka ovat valmiit maksaan nuoresta naisesta mitä vaan.

No parin lapsen jälkeen se nuori vaimokin on jo paljon vähemmän viehättävä. Voi olla ylikiloja, raskausarpia, suonikohjut, pömppömaha...ei ole aikaa panostaa ulkonäköön...ei jaksa harrastaa seksiä, väsyttää. Ihan se normaali lapsiperhe elämä siis edessä toisen kerran. Eipä ihme, että nää pikkulasten 50+ isät näyttää niin väsyneiltä ja suunnilleen 10-20 v ikääsä vanhemmalta. Ymmärtäisin, että ottaa nuoren naisen kumppanikseen, jos saa, mutta että lapset toiseen kertaan, se on kyllä vajakin puuhaa. 

No kun ei ne tietynlaiset nuoret naiset nyt huvikseen niiden vanhojen kääpien kanssa ole. Vaan just siksi, että ei tarvitsisi itse alusta asti rakentaa omaa elintasoaan, vaan voi käydä ns. valmiiseen pöytään, ja taata jälkeläisille valmiin hyvän elintason.

Jos taas haluaa elää villiä ja vapaata nuoruutta, niin se on selvää, että siinä kohtaa seuraksi ei kelpaa kaljuuntuva keski-ikäinen, olipa alla millainen auto tahansa.

Vierailija
194/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on parikin tapausta. Ekan lapsisatsin ollessa pieniä isä paahtoi töissä, oli työmatkoilla, ei ehtinyt keskittyä lapsiin. Viisikymppisenä on saavutettu työelämässä paljon, tokan katraan kanssa on aikaa rampata lasten harrastuksissa ja istua kentän laidalla. Isompien lasten kannalta sääli, ettei isä ehtinyt olla heidän kanssaan ja sitten saavat seurata, miten isä panostaa tokaan perheeseensä täysillä.

Tämä on varmasti totta, mutta tästä herääkin kysymys, että miksi nämä 5-kymppiset ukot eivät voisi panostaa lapsenlapsiin sen sijaan että hankkivat uusia omia lapsia? Kuskaisivat vaikka niitä lapsenlapsia harrastuksiin ja siinä samalla välit omiin aikuisiin lapsiin paranisi ja mikä parasta; myös sitä OMAA aikaa jäisi yli! Omalla ajalla voisi sitten paneskella vaikka mitä pimuja, mikäli on siis eronnut vaimostaan.

Mutta ei, niinhän se on ettei vanha ukko saa nuorta naista (tietenkään) ellei lupaa tehdä sille lasta ja pxxxunhimossaan ja tyhmyydessään sitten tekee sen lapsen ja myöhemmin katuu kun välit aikuisiin lapsiin ja lastenlapsiin on kuihtunut kasaan.

Vierailija
195/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28 v. kirjoitti:

Taski kirjoitti:

Mä taas luulen että keskiverto 50v nainen saa seksiä paljon helpommin mitä sinä itse oot eläissäs saanut.

Ja veikkaan myös että se sun äitis harrastaa seksiä vieläkin. Panee menemään kunnolla samaan aikaan kun sinä vaan haaveilet seksistä jonkun 20-vuotiaan (mielikuvitustuotteen) kanssa 😂 Siinäpä sulle mietittävää 50-vuotiaan naisen seksuaalisuudesta.

Veikkaus menee vähän mynkään. Äiti ei enää pysty kävelemään ilman apuja. Vaikka ei minulla mitään sitä vastaan olisi, isä on vielä huonommassa kunnossa.

Ei seksistä tarvi haaveilla, kun sitä saa rahalla ihan koska tahansa.

Vierailija
196/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kyse siitä, että siitä entisestä vaimosta on tullut sellainen hapannaama, että hänen pärstänsä vilkaisu käy ehkäisystä.  Mulkku siis lerpahtaa jo pelkästä oman vaimon ajattelustakin.  Kun tämä olotila jatkuu vaikkapa 10 vuotta, voi ajatus uudesta yrityksestä tuntua järkevältä.

Moni mies syyttää mulkun pehmeydestä vaimoa, vaikka syynä on oma ikääntyminen. Sitten vaimosta tulee ex, joka löytää oman seksualisuutensa hiukan nuoremman miehen kanssa. Ihan tuttavapiiristä tuttu tarina.

Vierailija
197/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kyse siitä, että siitä entisestä vaimosta on tullut sellainen hapannaama, että hänen pärstänsä vilkaisu käy ehkäisystä.  Mulkku siis lerpahtaa jo pelkästä oman vaimon ajattelustakin.  Kun tämä olotila jatkuu vaikkapa 10 vuotta, voi ajatus uudesta yrityksestä tuntua järkevältä.

Moni mies syyttää mulkun pehmeydestä vaimoa, vaikka syynä on oma ikääntyminen. Sitten vaimosta tulee ex, joka löytää oman seksualisuutensa hiukan nuoremman miehen kanssa. Ihan tuttavapiiristä tuttu tarina.

Miten se on sulta pois, jos joku hommaa nuoren vaimon?

Vierailija
198/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta täällä ei saa näköjään  keskustella, jostain vain tälläisesta jonninjoutavasta joka näyttää olevan sekin  vain jotain miesten ja naisten ikääntymisen haukkumista puolin ja toisin. (Aika tyhmä palsta siis  taitaakin olla tämä...)

Vierailija
199/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sulta pois, jos joku hommaa nuoren vaimon?

Ööh. Luetun ymmärtäminen ei ole nyt kohdillaan. Jä

Vierailija
200/223 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta, mutta tästä herääkin kysymys, että miksi nämä 5-kymppiset ukot eivät voisi panostaa lapsenlapsiin sen sijaan että hankkivat uusia omia lapsia? Kuskaisivat vaikka niitä lapsenlapsia harrastuksiin ja siinä samalla välit omiin aikuisiin lapsiin paranisi ja mikä parasta; myös sitä OMAA aikaa jäisi yli! Omalla ajalla voisi sitten paneskella vaikka mitä pimuja, mikäli on siis eronnut vaimostaan.

Mutta ei, niinhän se on ettei vanha ukko saa nuorta naista (tietenkään) ellei lupaa tehdä sille lasta ja pxxxunhimossaan ja tyhmyydessään sitten tekee sen lapsen ja myöhemmin katuu kun välit aikuisiin lapsiin ja lastenlapsiin on kuihtunut kasaan.

Näin just. Mullakin on tuttavapiirissä useampi mies, joka on toiminut juuri niin, että erosi pitkästä liitosta, kun ei kestänyt omaa vanhenemistaan. Löytyi uusi nuorempi nainen, ei kyllä kellään mitään kakskymppistä ollut, vaan lähinnä n. 30-40 v ja mies itse reilut 50-60 ja sitten pari lasta ja omakotitalo. Yhdellä katkesi välit melkein kokonaan ainoaan poikaansa, muillakin suhteet omiin vanhempiin lapsiin viileni ja lapsenlapset jäivät käytännössä kokonaan tuntemattomiksi. Uusi, nuorempi vaimo ei ollutkaan sellainen vanhanajan vaimo, joka hoitaa kodin ja lapset, vaan pappaikäisen isin pitää osallistua täysillä lastenhoitoon. Tuore äiti nukkuu yöt ja isi hoitaa vauvan ja menee aamulla töihin ja töistä kotiin kiireesti ruokaa laittamaan ja vauvaa hoitamaan. 

Nyt kun useampi näistä pareista on eronnut, nainen löysi kaikissa tapauksissa uuden nuoremman miehen, kun aviomies alkoi sairastelemaan, ei jaksanut enää oikein hoitaa lapsia ja rahaakin tuli vähemmän, kun mies jäi eläkkeelle, niin mies itkee katkerana ja yksinäisenä. Suhde vanhempiin lapsiin on olematon, lapsenlapset vieraita ja uusi ex-vaimo muutti lasten kanssa toiselle paikkakunnalle. Yksi ressukka jopa pyysi päästä entisen vanhan vaimon luo takaisin, eipä siinä meinannut tulla vanhalla vaimolla naurusta loppua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi