Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viisikymppinen mies perustaa uuden perheen parikymppisen naisen kanssa?

Vierailija
01.07.2017 |

Niin? Miksi edellisten lasten kasvettua pitää erota vaimosta ja aloittaa koko rumba alusta? :D

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lapsena sanoisin, että kyse on lähinnä siitä, että myös isät haluavat olla tasavertaisia vanhempia. Monessa perheessä (nimenomaan tämänhetkisten keski-ikäisten) vanhemmuus on lama-aikana ollut vain äidin kontolla. Meillä oli lama-aikanakin talousasiat hyvin, mutta isääni näin vain jos satuin olemaan yöllä hereillä. Minusta on hienoa että miehet (ja naiset) saavat uuden mahdollisuuden!

Vierailija
202/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäri kirjoitti:

90-luvun lapsena sanoisin, että kyse on lähinnä siitä, että myös isät haluavat olla tasavertaisia vanhempia. Monessa perheessä (nimenomaan tämänhetkisten keski-ikäisten) vanhemmuus on lama-aikana ollut vain äidin kontolla. Meillä oli lama-aikanakin talousasiat hyvin, mutta isääni näin vain jos satuin olemaan yöllä hereillä. Minusta on hienoa että miehet (ja naiset) saavat uuden mahdollisuuden!

Entäs ne lapset? He eivät saa uutta mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna huomannut, että ikäiseni 40-50v naiset eivät tunnu olevan kykeneviä parisuhteeseen, vaan tulen nuorempien naisten kanssa paremmin juttuun.

Vierailija
204/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa tyhmä kysymys. Kyllähän parikymmpistä tiukkaa pimua on kivempi panna kuin velttoa viiskymppistä kurppaa.

Ihanko tosissaan miehet haluaa sietää taas uutta lapsilaumaa sen takia että "saa tiukkaa pimua" :D

Miksipäs ei,lapset on tulevaisuuden aikuisia.

Vierailija
205/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jättää jälkensä maailmaan.

Miehillä on taipumus kylvää siementä.

Vierailija
206/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin oon suunnitellut 20 vuotiasta kissaa vaimoksi haen ehkää portugalista, itse olen vasta 46 v mies eikä lapsia eikä työtä

Vierailija
207/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat on vedetty ajoissa poikki, joten ei tule tätä ongelmaa eteen vaikka kuinka ikäkriisi iskisi.

Vierailija
208/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kasvattaa ja muokata itselleen sellaisen vaimon, jota on helpompi ohjailla kuin edellistä kumppania.

Vierailija
209/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesuros kirjoitti:

itsekin oon suunnitellut 20 vuotiasta kissaa vaimoksi haen ehkää portugalista, itse olen vasta 46 v mies eikä lapsia eikä työtä

"vasta" :D :D :D :D

Vierailija
210/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottihan se uransa lopettanut suomalainen naisuimari vanhan papan, vaikka nainen olisi varmasti saanut omanikäisistä kenet tahansa :D

Vierailija
211/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee, että hänellä on 40-kymppinen hoitaja 70-vuotiaana.

Harva 70-vuotias tarvitsee nykyaikana hoitajaa, kato vaikka Kanervan Ikeä ja Niinistön Salea.

Vierailija
212/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto katoaa kun tekee tiukkaa mieli.

Vierailija
213/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sekoittaa geenejään mahd. monen naaraan kanssa. Tämä on luonnollinen vietti

Tai sitten pelkästään narsistinen vietti. Vähän säälittävää :D

Lasten tekeminen yleensäkin on narsistinen vietti jota toteutetaan oman mielihyvän vuoksi.

Vierailija
214/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysäri kirjoitti:

Entäs ne lapset? He eivät saa uutta mahdollisuutta.

Hehän ovat jo aikuisia? Heillä on jo oma elämä ja muita ihmissuhteita. Jokaisen elämässä menee ihan varmasti jokin asia päin helvettiä. Asenne sen ratkaisee. Virheistä täytyy oppia. Minulla esimerkiksi oli vaari jonka kanssa aina olin. En koskaan kaivannut isääni, eikä se minulta ollut pois. Kyllä se riittää että lapsella on turvallisia aikuisia ympärillä, sukulaisuhteita en näe tärkeinä pakosta ylläpitää. Ja varmasti tiedät ettei silloin 90-luvulla ollut mitään isit kotiin-ajatusta. Suurimmassa osassa perheitä se ei ollut taloudellisesti mahdollista. Ei meilläkään.

Vierailija
215/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulee, että hänellä on 40-kymppinen hoitaja 70-vuotiaana.

Harva 70-vuotias tarvitsee nykyaikana hoitajaa, kato vaikka Kanervan Ikeä ja Niinistön Salea.

Niin,kyllä hoitajia tarvitaan nykyaikana lähinnä +85 jälkeen.

Ihan omatoimisia 100 vuotiaitakin on nykyään.

Vierailija
216/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia ollut (puolin ja toisin) ja tulee olemaan aina tästä eteenpäinkin.

Ja mitä kommentteihin tulee niin tottakai eriäviä mielipiteitä on aina ollut ja tulee olemaan.

Mutta toivottavasti jokainen kuitenkin loppupeleissä huolehtii elämässään siitä että ITSE omissa valinnoissaan tekee itselleen sopivimmin ja saa elää hyvän ja onnellisen elämän.

Pahoittelut kirjoitusvirheistä.

Vierailija
217/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Koska vaihdevuosissaan on taantunut 16-18 vuotiaan tasolle. Kun sitten höyryistään virkoaa muutaman vuoden päästä, mokat on jo tehty. Elämässä ei ole peruutusvaihdetta."

Tämä. Tuttavamies oli juuri saanut viimeisenkin täysi-ikäiseksi, niin alkoi pukkaamaan nuorikkonsa (nainen 30v) uutta perhettä. Ei tuo nyt taas oikein hyvin ole mennyt :/ Nainen ei varmaan ajatellut että mies ei oikeasti taida kunnolla enää jaksaa uutta kierrosta, ja mies ajatteli että hän on voimansa tunnossa, vaikka 50 kolkuttelee jo ovella. Kamalaa riitelyä ja kamojen pakkausta ja purkua ja talon myyntiinlaittoa ja mynnistä poisvetoa ollut viimeiset pari vuotta. Lapset jo vauvasta tottuneet parisuhderumpbaan. Ei käy kateeksi. Ja tosiaan, aikaa ei saa enää käännettyä takaisin, eikä tekoja tekemättä.  Onneksi oma mieheni on tuon ymmärtänyt.

Vierailija
218/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pehmenevät ja herkistyvät luonteeltaan vanhemmiten.

Moni mies osaa 'nauttia' vasta lastenlapsistaan, tai sitten kypsemmällä iällä tehdyistä omista lapsista.

Itseäni kun mietin niin minulla ei ole lapsia ja elän muutenkin yksin. Olen tehnyt paljon töitä ja siinä sivussa on kertynyt ihan mukavasti varallisuutta. 50 lähenee ja olen alkanut miettiä, että mihin käytän sen varallisuuden mitä olen koko ikäni kerännyt. Jos olisi mahdollista niin lapseen tietysti. Tässä valossa ymmärrän hyvin kypsemmässä iässä isäksi ryhtyviä miehiä.

Vierailija
219/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän mietelause: Ikä on vain numeroita - mutta raha jo numerosarjoja. Ensimmäiset kaksi lastani hedelmöitin itseäni 11 ja 14 vuotta nuorempien naisten kanssa. Ja  kolmaskin tuli. Aika sonni olin. Pääosin meni hyvin. Terveisiä.

Vierailija
220/223 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten isukin mukava käydä tarhan joulujuhlissa parikymppisten isien kanssa kattomassa lasten esityksiä, luullaan isoisäksi. Tiedän tällaisen tapauksen. Lääkärimiehellä 4 lasta edellisestä liitosta, melkein 60-vuotiaana lääke-esittelijämisu sai iskettyä ja heti raskaaksi. Oli kai tarkoituksella. Sitä lekuria oli luultu isoisäksi, kun siellä oli muutama hoitaja yhtäaikaa lastensa kanssa. Oli vielä sitten uusi vaimo halunnut pari lasta lisää. Kyllä miehet on idiootteja. Olis melkein just päässy eläkkeelle ja eiku tikkaamaan lisää pentuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi