Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lopettaa seksuaalisen kanssakäymisen avioliitossa,

Vierailija
30.03.2006 |

se tarkoittaa samaa kuin avioero. Pihtaavan osapuolen tulisi tällöin ymmärtää itse hakea eroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaus on selvä merkki, että jokin on vialla, mutta ei sitä mun mielestä tarvi heti avioerolla ratkaista.

Menee vaikka terapiaan, jos ei muuten puhuminen onnistu.

Eikä vika edes välttämättä ole suhteessa. Jos on esim. masentunut, niin ei seksi maistu.

Joka tapauksessa ongelma pitäisi ratkaista, eikä vaan valittaa, että kun muija on pihdannut jo vuoden.

Vierailija
2/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole tänä päivänä mitään merkitystä kumpi eroa hakee.

Jos saa surkeaa seksia avioliitossa, niin ei kai siinä muu voi kuin pihdata ellei sitten vieraisiin lähde. Miehet eivät useinkaan tunnu ymmärtävän sitä, että naisen pihtaus saattaa johtua ihan siitäkin, että mies on kehno sängyssä. Kyllä naisellakin on tarpeensa, mutta mieluummin on ilman kuin huonon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä on esim joku sairaus, niin sitten vaan molempien olisi syytä sietää se. Jos taas on joku muu syy, niin eikö sitä voisi yrittää selvittää. Eroaminen tuntuu minusta kummalliselta ratkaisulta.

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin että piltit nukkuvat toisessa huoneessa ja mun olis pitänyt pukeutua lateksiin ja kumikenkiin ja ruoskia isipappaa toisessa huoneessa? Kun homma ei mua edes mitenkään kiihota... Mutta kun isipappa sai vain jos housuja tungettiin suuhun ja kikkelistä vedetttiin - tosi ylevää väsyneen päivän jälkeen, kun on hoitanut kahta alle kolmevuotiasta kotona ja ukko ei tehnyt muutenkaan yhtään mitään kotona.

Mikä on muuten, että isistä on tehty aivan jumalhahmoja nykyisin? Niistähän ei sais pahaa sanaa sanoa lainkaan - ovat kuulemma kaikki niin rakastavia, heille ei vain ANNETA MAHDOLLISUUTTA, parat.

Voi jumankauta, sanon minä.

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei. Rakkaus, luottamus ja henkinen yhteys, menevät seksin yläpuolelle. Jos noi asiat eivät toimi, on ehkä syytä hakea eroa, mutta jos ei nyt seksiä satu olemaan, on se mielestäni vain TEKOSYY erolle.

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihana seksikumppani tuollainen muka on, itsekin pihtaisin, oksettavaa ja lapsellista, jos tuo on ainoaa mitä tarjolla, ei siinä sinänsä pahaa, jos joskus tykkää jotain vähän erilaista kokeilla, mutta jos todella on noin kuin kirjoitat, olisi kyllä meilläkin aika hiljaista tuolla saralla.

t. 5

Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä on muuten, että isistä on tehty aivan jumalhahmoja nykyisin? Niistähän ei sais pahaa sanaa sanoa lainkaan - ovat kuulemma kaikki niin rakastavia, heille ei vain ANNETA MAHDOLLISUUTTA, parat.

Voi jumankauta, sanon minä.

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä vaikka terapiaan? Jos ei mikään muutu / auta, sitten erotaan.

Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

frigidejä kuin sinä.

ierailija:

Minusta ei. Rakkaus, luottamus ja henkinen yhteys, menevät seksin yläpuolelle. Jos noi asiat eivät toimi, on ehkä syytä hakea eroa, mutta jos ei nyt seksiä satu olemaan, on se mielestäni vain TEKOSYY erolle.