Mies lähdössä avioliitosta seksin perään
Että syö naista. Mies ilmoitti toissapäivänä, että mulla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyn sen, että hän alkaa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, tai en hyväksy ja otan avioeron. Seksiä meillä ei miehen kanssa keskenämme kovin usein ole (ei ole tainnut olla esim tänä vuonna vielä kertaakaan), mutta silti tuo miehen ilmoitus tuntuu tosi epäreilulta kun se tuli mulle aivan yllättäen.
Me ollaan oltu naimisissa nyt 15 vuotta ja meillä on kaksi teini-ikäistä lasta. Alkuvuosina mies ehdotteli seksiä kuukausittainkin ja oli joskus silmin nähden pahoillaan kun minua ei eri syistä useinkaan huvittanut. Nyt ei ole kuitenkaan aikoihin edes ehdottanut, joten olen ajatellut että ihanaa kun oppinut olemaan vihdoinkin ilman. Jos olisin tiennyt, että mies aikookin lähteä vieraisiin, niin ehkä sitten olisin voinut pari kertaa suostuakin.
Mies kyllä pahoitteli, että joutuu näin tekemään eikä kestänyt pitempään, mutta jos ei näin tee, tulee kuulemma sitä kuolinvuoteellaan katumaan. (Veikkaan kyllä, että tulee katumaan kuolinvuoteellaan juuri sitä, mitä on aikeissa tehdä.) Minua ihmetyttää ja harmittaa, että kun hän kesti tätä jo 15 vuotta eikä loppuajasta ole enää edes puhunut asiasta minulle, miksei kestänyt enää esim 6 vuotta, joiden kuluttua nuorempikin lapsi on teini-ikäinen. Tai olisi edes varoittanut minua etukäteen.
N42
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole hakenut apua haluttomuuteesi?
Ei se ole välttämättä haluttomuutta, etenkään jos seksi kenenkään kanssa ei ole oikein koskaan kiinnostanut. Joillakin halut on vain pienet eikä se ole sairaus, valtavirrasta poikkeavaa ehkä kuten vaikka homoseksuaalisuuskin.
Sen sijaan aloittaja elää jossain ihan kummallisessa maailmassa jos tosiaan kuvittelee, että kaikki ovat kuten hän itse.
Kannattaisi olla parempi puoliso? Säälittävää tulla tänne vikisemään.
Just tuon takia lähdin Suomesta, koska en halua miettiä ja maata kuolinvuoteella vanhainkodissa, jossa ihmisiä pidetään hengissä vaikka väkisin vastoin näiden omaa tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Että syö naista. Mies ilmoitti toissapäivänä, että mulla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyn sen, että hän alkaa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, tai en hyväksy ja otan avioeron. Seksiä meillä ei miehen kanssa keskenämme kovin usein ole (ei ole tainnut olla esim tänä vuonna vielä kertaakaan), mutta silti tuo miehen ilmoitus tuntuu tosi epäreilulta kun se tuli mulle aivan yllättäen.
Me ollaan oltu naimisissa nyt 15 vuotta ja meillä on kaksi teini-ikäistä lasta. Alkuvuosina mies ehdotteli seksiä kuukausittainkin ja oli joskus silmin nähden pahoillaan kun minua ei eri syistä useinkaan huvittanut. Nyt ei ole kuitenkaan aikoihin edes ehdottanut, joten olen ajatellut että ihanaa kun oppinut olemaan vihdoinkin ilman. Jos olisin tiennyt, että mies aikookin lähteä vieraisiin, niin ehkä sitten olisin voinut pari kertaa suostuakin.
Mies kyllä pahoitteli, että joutuu näin tekemään eikä kestänyt pitempään, mutta jos ei näin tee, tulee kuulemma sitä kuolinvuoteellaan katumaan. (Veikkaan kyllä, että tulee katumaan kuolinvuoteellaan juuri sitä, mitä on aikeissa tehdä.) Minua ihmetyttää ja harmittaa, että kun hän kesti tätä jo 15 vuotta eikä loppuajasta ole enää edes puhunut asiasta minulle, miksei kestänyt enää esim 6 vuotta, joiden kuluttua nuorempikin lapsi on teini-ikäinen. Tai olisi edes varoittanut minua etukäteen.
N42
Eikö sinulla yhtään kellot soinut, jos pitkään annoit hänelle pakkeja? Ja miksi kuvittelet, että miehelle riittäisi sellainen muutaman kerran vuodessa velvollisuudesta annettu seksi jolla sinä selkeästi suunnittelit tilanteen korjaavasi?
Vierailija kirjoitti:
N42
Miksi panttaat peräluukkua?
Just suihkun raikkaana odotan puolisoa kotiin. Aivan varmasti peitto heiluu. Ota mallia, ota ota mallia.
Yritä AP miettiä tilannetta miehesi kannalta. Hän on vuosikaudet yrittänyt näyttää tunteitaan sinulle, ja aina olet hänet torjunut. Kyse ei ole vain seksistä ja tyydytyksestä, kyse on läheisyydestä ja intiimistä kanssakäymisestä. Jos hänen aloitteensa on jatkuvasti torjuttu, miltä se tuntuu hänestä? Että et rakasta häntä? Että pidät häntä vastenmielisenä? Että et halua olla hänen lähellään? Kuka haluaisi jäädä sellaiseen liittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että mies sai suunsa auki, ei kenenkään ole hyvä kärsiä. Kuin kamalaa se seksi sun mielestä on, ettet halua miestäsi yhtään koskaan? Mikset tee aloitteita ja saa miestäsi tuntemaan itsensä halutuksi ja arvostetuksi? Jos kumpikaan ei halua oikeasti seksiä niin sittenhän se on hyvä niin, mutta jos toinen haluaa ja toinen ei ikinä niin silloin tältä haluavalta riistetään iso osa elämästä. Se on epäreilua ja katkeroittaa. Hyvä APn mies! N36
Periaatteessa varmaan hyvä että puhui, mutta onko reilua, että mies joko saa luvan vieraisiin tai minä jätän avioerohakemuksen, ja vaihtoehdot on siinä? Miehen mukaan hänellä ei ole luottamusta siihen, että haluaisin tälle asialle mitään koskaan tehdä, joten hän ei halua enää antaa minulle mahdollisuutta.
ap
Jos sinä olet vuosien ajan ollut se, jota ei seksi kiinnosta ja olet torjunut miehen keskusteluavauksetkin haluttomuudestasi, niin miksi miehen pitäisi uskoa, että olisit halukas tai kykenevä muutokseen? Uskotko itse, että kykenisit muuttumaan niin, että vaikka 2-3 kertaa viikossa voisi olla sinunkin puolelta kiihkeää seksiä?
Sääliksi käy miestäsi, kun sinunlaisen idiootin on joskus tavannut. Mene jonnekin vitun nunnaluostariin, jos kerran ilman seksiä haluat elää. Toivottavasti miehesi heittää sut pihalle ja nopeasti.
Tässä se nähdään miten nainen kuvittelee toisen "tyytyvän" osaansa kun ei sano mitään:)
On aikansa vongannut ja aina saanut pakkia - kuka hullu nyt loputtomiin viitsii. Helpommalla pääsee oman käden tai rakastajattaren kanssa ja kotona säilyy rauha.
Ei tullut mieleen kompromissi silloin aikanaan? Vain sinun ap tarpeittesi (eli haluttomuuden) mukaan mentiin?
Onnea, sait mitä halusit. Nyt ei tarvitse murehtia seksistä enää:D
miksi itse olet miehen kanssa suhteessa, jos kerran seksi ei kiinnosta?
Porvoolainen transgender nainen.