Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä avioliitosta seksin perään

Vierailija
01.07.2017 |

Että syö naista. Mies ilmoitti toissapäivänä, että mulla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyn sen, että hän alkaa harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, tai en hyväksy ja otan avioeron. Seksiä meillä ei miehen kanssa keskenämme kovin usein ole (ei ole tainnut olla esim tänä vuonna vielä kertaakaan), mutta silti tuo miehen ilmoitus tuntuu tosi epäreilulta kun se tuli mulle aivan yllättäen.

Me ollaan oltu naimisissa nyt 15 vuotta ja meillä on kaksi teini-ikäistä lasta. Alkuvuosina mies ehdotteli seksiä kuukausittainkin ja oli joskus silmin nähden pahoillaan kun minua ei eri syistä useinkaan huvittanut. Nyt ei ole kuitenkaan aikoihin edes ehdottanut, joten olen ajatellut että ihanaa kun oppinut olemaan vihdoinkin ilman. Jos olisin tiennyt, että mies aikookin lähteä vieraisiin, niin ehkä sitten olisin voinut pari kertaa suostuakin.

Mies kyllä pahoitteli, että joutuu näin tekemään eikä kestänyt pitempään, mutta jos ei näin tee, tulee kuulemma sitä kuolinvuoteellaan katumaan. (Veikkaan kyllä, että tulee katumaan kuolinvuoteellaan juuri sitä, mitä on aikeissa tehdä.) Minua ihmetyttää ja harmittaa, että kun hän kesti tätä jo 15 vuotta eikä loppuajasta ole enää edes puhunut asiasta minulle, miksei kestänyt enää esim 6 vuotta, joiden kuluttua nuorempikin lapsi on teini-ikäinen. Tai olisi edes varoittanut minua etukäteen.

N42

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tarvitse olla halukas, voi olla myös suostuvainen. Hyvä kompromissi on, jos toinen ei halua koskaan ja toinen koko ajan niin seksiä on vaikka pari kertaa viikossa. Kyllä toisen eteen edes sen verran voi tehdä.

Heh, vai vaikka pari kertaa viikossa. Jos sitä seksiä saisi edes pari kertaa vuodessa, niin mies varmasti pysyisi suhteessa.

Vierailija
22/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tarvitse olla halukas, voi olla myös suostuvainen. Hyvä kompromissi on, jos toinen ei halua koskaan ja toinen koko ajan niin seksiä on vaikka pari kertaa viikossa. Kyllä toisen eteen edes sen verran voi tehdä.

Heh, vai vaikka pari kertaa viikossa. Jos sitä seksiä saisi edes pari kertaa vuodessa, niin mies varmasti pysyisi suhteessa.

Kuka normaali ihminen pysyy avioliitossa, jos seksiä on 2 kertaa vuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole hakenut apua haluttomuuteesi?

Mieskin yritti muutama vuosi sitten puhua haluttomuudesta ongelmana. Minua kuitenkin lähinnä ärsyttää ajatella, että jos ei seksi kiinnosta, ensimmäisenä ajatellaan sen olevan joku sairaus. Jos baletti tai jalkapallo ei kiinnosta, pitääkö sittenkin hakea jostain apua?

ap

Vierailija
24/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että mies sai suunsa auki, ei kenenkään ole hyvä kärsiä. Kuin kamalaa se seksi sun mielestä on, ettet halua miestäsi yhtään koskaan? Mikset tee aloitteita ja saa miestäsi tuntemaan itsensä halutuksi ja arvostetuksi? Jos kumpikaan ei halua oikeasti seksiä niin sittenhän se on hyvä niin, mutta jos toinen haluaa ja toinen ei ikinä niin silloin tältä haluavalta riistetään iso osa elämästä. Se on epäreilua ja katkeroittaa. Hyvä APn mies! N36

Periaatteessa varmaan hyvä että puhui, mutta onko reilua, että mies joko saa luvan vieraisiin tai minä jätän avioerohakemuksen, ja vaihtoehdot on siinä? Miehen mukaan hänellä ei ole luottamusta siihen, että haluaisin tälle asialle mitään koskaan tehdä, joten hän ei halua enää antaa minulle mahdollisuutta.

ap

Vierailija
25/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on hyvä erota jo lastenkin vuoksi

Vierailija
26/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua että eroatte

27/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeastaan edes suret, eihän teillä mitään oikeaa parisuhdetta ole ollut enää vuosiin, jos koskaan. Olette vaan kämppiksiä, siinä kaikki.

Ainoa harmi on, että erossa kärsii lapset.

Miehen puolesta olen iloinen, hän tekee oikean ratkaisun.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mitä oikeastaan edes suret, eihän teillä mitään oikeaa parisuhdetta ole ollut enää vuosiin, jos koskaan. Olette vaan kämppiksiä, siinä kaikki.

Ainoa harmi on, että erossa kärsii lapset.

Miehen puolesta olen iloinen, hän tekee oikean ratkaisun.

Minusta on aivan sairasta, että monet sellaiset naiset, joita ei tippaakaan kiinnosta seksin harrastaminen, tekevät kaikkensa sen varmistamiseksi, ettei miehensä harrasta sitä kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
29/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksei teidän suhteenne voisi kehittyä niin että miehesi voisi hakea tyydytyksen muualta, olisi todella itsekästä vaatia miestä selibaattiin vain koska et halua tehdä asian eteen mitään.

Vierailija
30/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Onnea!

Vierailija
31/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole hakenut apua haluttomuuteesi?

Mieskin yritti muutama vuosi sitten puhua haluttomuudesta ongelmana. Minua kuitenkin lähinnä ärsyttää ajatella, että jos ei seksi kiinnosta, ensimmäisenä ajatellaan sen olevan joku sairaus. Jos baletti tai jalkapallo ei kiinnosta, pitääkö sittenkin hakea jostain apua?

ap

Parisuhde= suhde jossa harrastetaan seksiä. 

Avioliitto= virallistettu parisuhde ihmisten välillä jotka rakastavat toisiaan.

Perhe= parisuhteessa olevat vanhemmat + mahdolliset lapset.

Kämppikset= ihmisiä jotka asuu samassa asunnossa mutta eivät ole parisuhteessa keskenään.

Kyllä sinulla ap on jotain pahasti pielessä jos et saa rakastelusta mitään, ja varsinkin jos et saa kunnon orgasmeja.  Baletti ja jalkapallo ei liity mitenkään parisuhteeseen tai rakkauteen. Seksi taas on rakkauden fyysinen muoto joka esiintyy vain ja ainoastaan parisuhteessa, jos seksiä ei ole, ei ole parisuhdetta.

Vierailija
32/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes mennyt parisuhteeseen jos et halua seksiä?

Haluttomuus ei ole mikään ongelma, kunhan ymmärtää että silloin ei voi elää parisuhteessa muuta kuin toisen samanlaisen aseksuaalin kanssa.

Totaalisen aseksuaali sinun täytyy olla, koska nainen jolla on koskaan ollut seksuaalista halukkuutta ymmärtää kyllä että miehen pitäminen täysin seksittä on täysin verrattavissa eläinrääkkäykseen.

Mies ei yleensä oikein tunne olevansa rakastettu ja saavansa läheisyyttä parisuhteessa jos ei saa sitä seksiä myös. Eikä seksuaalinen nainenkaan, tietenkään, mutta nyt oli kyse miehestä. Ihmiselle on hirmuisen tärkeää saada tuntea olevansa haluttu.

Kuten sanottu, aseksuaalisuus on ihan ok mutta silloin ei pidä mennä suhteeseen ihmisen kanssa jolla seksuaalisia tunteita on.

Vierailija
33/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kidutusta pitää halukasta miestä parisuhteessa ilman seksiä! Teidän tulee yhdessä miettiä erilaisia nyt ratkaisuja. Jos sinä et anna miehellesi, sinun tulee ymmärtää että mies tarvitsee sitä saada muualta.

Miksi olet haluton? Millainen vetovoima teidän välinnänne on, onko sitä? Entä luottamus? Jos oikein kunnolla ja avoimesti käytte asioitanne läpi, saattaisitte jopa löytää uudelleen toisenne. Mutta jos ei näin käy, on ero/muut vaihtoehdot alettava teidän käymään läpi!

Vierailija
34/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella hirveältä ja vie itsetunnon todella pohjille, jos ei ole haluttu, jos ei koe olevansa haluttava. Mieti tätä.

Vierailija
35/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan kaikille naisille jotka opettavat miestään olemaan ilman seksiä. Meilläkin vaimo on lopettanut seksin harrastamisen. Aikani moista katselin ja aloin sitten harrastamaan seksiä muiden kanssa. On muuten paljon parempaa seksiä.

Vierailija
36/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepin aktiivinen käyttö ehkäisee eturauhassyöpäriskiä joten ajattele edes miehesi terveyttä. Eli kyllä se sivusuhde on jo terveysperustein sallittava.

Vierailija
37/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sinua haittaa, jos miehelläsi on seksiä muiden kanssa? Kyseessä ei ole pettäminen, sillä pettäminen edellyttää intiimisuhdetta, eikä teillä sellaista ole.

Suhtaudut seksiin oudon välinpitämättömästi, jopa verraten sitä balettiin tai jalkapalloon. Jatkan vertaustasi: tuskin kieltäisit miestäsi pelaamasta jalkapalloakaan muiden kanssa, jos sinua ei pelaaminen huvittaisi. Mistä mustasukkaisuutesi siis kumpuaa?

Vierailija
38/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lopettanu seksin. Viimeksi sitä on ollut 2,5 vuotta sitten. Ero vireillä nyt minun aloitteesta. Kylmä kämppissuhde tällainen. Ei edes kosketuksia tai suukkoja. Mies torjuu, mutta ei puhu.

Vierailija
39/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies on? Onko edes komea? Sitä vain mietin että millä todennäköisyydellä saa edes pimperoa? :D jos ei sulta saa niin saapiko lie muualtakaan :D ota ero ja anna 50kpl kondomeja kouraan ja toivota sille harmaantuvalle/kaljuuntuvalle äijälle onnea matkaan. Voi tulla suorituspaineet jos kortuja tallella vielä ensikin vuoden puolella :D

Vierailija
40/73 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloitus kirjoitettu "kieli poskessa"? Jos ei eli aloittaja on tosissaan, niin miksi ap sinua haittaisi, jos miehesi harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa, kun sinua se ei kiinnosta? Kun saan tähän vastauksen, niin jatketaan siitä juttua eteenpäin.