Vierailija

Kohdalleni sattuu usein iskuyrityksiä.Olen parisuhteessa,joten jäävät tietysti siihen.Jostain syystä mieheni on kateellinen (itse myöntänyt), kun minua lähestytään niin usein.Mustasukkainenkin kyllä.Onko tuo kateus ihan normaalia?Minusta outoa

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Jos naiset lähestyisivät miestäsi, et itsekään tykkäisi. Mies on täysin normaali.

Vierailija

Minusta on siinä mielessä outoa olla mustasukkainen, että eihän tämä iskuyrityksen kohde voi mitään sille että joku päättää lähestyä siinä mielessä. Olin itsekin opiskeluaikoina kaupassa töissä ja varsinkin kassalla minulta kyseltiin puhelinnumeroa. Seurustelin joten tietenkin aina kerroin näille kyselijöille että olen parisuhteessa mutta silloinen poikaystävä oi näistä silti todella mustasukkainen. Ero tuli koska minähän en asialle mitään voi, voin tehdä vain oman osani ja olla antamatta numeroa, niin kuin teinkin. Kyselijöille en voinut mitään. En alkanut katsella kuinka mustasukkaisuus pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sinua yritetään iskeä, kun mies istuu vieressä? Vai mies ei ole paikalla ja sitten kerrot kaikki iskuyritykset juurta jaksaen kotona? Miksi?

Vierailija

En kerro näistä juurta jaksaen, vaan toisinaan mies on paikalla ja toisinaan pakko selittää miksi puhelin piippaa.Äskettäin esim työkaveri pyysi viestillä ulos.En tiedä mistä hän on saanut numeroni. Kadehtiminen on minusta kummallista.Olisin kyllä itsekin varmaan vähän mustasukkainen vastaavasta,mutta en kateellinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat