Onko olemassa miehiä joita kiinnostaa naisen orgasmi? Olisiko seksi naisen kanssa parempaa?
Olen siis hetero mutta alkanut miettiä asiaa. En tiedä pystyisinkö seksiin naisen kanssa, suudellut kyllä olen. En saa koskaan orgasmia ollessani miehen kanssa. Saan vain käsipelillä tai nuolemalla, mutta näitä asioita en koskaan saa vaan seksi on automaattisesti ohi kun mieheltä lentää. Muistelen haikeudella aikoja kun seurustelin entiseni kanssa, silloin myös minä sain tyydytyksen. Sen jälkeen en ole saanut yhdenkään miehen kanssa ja olen alkanut miettimään pitääkö heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa heteroseksillisen elämän suhteen. Kyse ei ole yhden illan jutuista, vaan ihan tapailusuhteista. Miehiä ei kiinnosta, suihinottoa kyllä vaaditaan mutta vastapalveluksia ei sitten koskaan kuulu. Miksi haluaisin enää harrastaa seksiä, kun en itse koskaan saa vaan toimin reikänä johon tyhjennetään säkit? Miten kukaan ylipäätään voi nauttia seksistä miesten kanssa?
Kommentit (56)
Ei vielä ole osunut kohdalle miestä jolle naisen nautinto ei merkitsisi mitään. Usein seksi loppuu miehen orgasmiin mutta sitä ennen hän on huolehtinut myös minun nautinnosta. Nykyinen on sitä mieltä että seksi on hyvää silloin kun minä saan useamman kerran ja pettyy hieman jos en saa kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään tavannut miestä, joka välittäisi siitä, mille minusta tuntuu, siis syvällisesti, kuten seksissä minusta kuuluisi. Olen estoinen niin ilmeisesti tämä on syy etten ansaitse nautintoa, miehenhän se vain tarvitsee saada. Minua ei tarvitse huomioida, koska en latele ohjeita enkä vaadi mitään. Haluaisin vain jonkun joka tuottaisi hyvää oloa saaden sitä samalla itsekin. Mutta tuo tuottaisi kohta on miehille olematon.
Nyt ryhdyt vaatimaan. Ja olemaan terveellä tavalla itsekäs. Kerrot että tarvitset kunnon esileikin ja klitoriskiihotusta myös yhdynnän aikana. Tai mitä sitten tarvitsetkin. Jos mies ei halua tai tajua( sellaisiakin on, jotka eivät millään opi) niin sitten mies vaihtoon. Elämä on liian lyhyt.
t. n.48
Joopa joo. Itse ainakin jo ensikerralla olin siinä uskossa, että ensin pitää yrittää antaa naiselle orgasmi ja sitten vasta hommiin.
Enkä ole montaa kertaa ollut naisen kanssa jolla ei orgasmia tulisi, esim yhden kanssa meni 2-3kk että hän pääsi estoistaan vaan lopulta saikin sitten todella rajuja orgasmeja kun jaksoin kerta toisensa jälkeen yrittää.
Yleisempää se on, että naista ei juuri kiinnosta miehen miellyttäminen, vaan se on mies joka joutuu ensin hoitamaan naisen ja sitten itsensä. Ehkä 1/4 on sellaisia jotka on muutakin kuin "puolilahnoja"
Ja sitten asiasta toiseen, miksi te SELVÄSTI bi-seksuaaliset naiset AINA väitätte olevanne heteroita?
Rautalankaselitys:
Homo: kiinnostuu omasta sukupuolestaa seksuaalisesti, ei halua edes kokeilla vastakkaista eikä ole kokeillut.
Bi: kiinnostuu molemmista, voi pussailla kumpaa sukupuolta vain, vaikka ei välttämättä panekaan molempia.
Hetero: kiinnostuu vain vastakkaisesta sukupuolesta, ajatuskin oman sukupuolen pussaamisesta on kuvottava, ei minkäänlaista kiinnostusta omaan sukupuoleen siinä mielessä, ei missään vaiheessa elämää, ei mitään "kokeiluvaiheita" koska se on jo alusta asti selvää että vain mies/nainen kiinnostaa.
Niin, että oikeasti jos olette pussailleet naiset naisia, miksi häpeätte ettekä myönnä olevanne bi-seksuaaleja? Hetero ei halua edes kovassa kännissä pussata omaa sukupuoltaan edustavaa.
Siksihän ne termit on, että voidaan erottaa yksinkertaisesti kiinnostuksen kohteena olevat sukupuolet ja bi on molemmat, vaikka miten kuvittelisitte että kyllähän muutkin kokeilee, NO ei kokeile!!
Ja minulla ei ole mitään homo/bi/heteroja vastaan, vaan kyrsii tuo selvien bi-ihmisten yritys vesittää termejä kun eivät voi myöntää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vääriä miehiä.
Kyllä minusta on huolehdittu ja orgasmini eteen tehty "töitä", ihan tosi lyhyen aikaa kestäneissä suhteissakin. Olen deittainnut miehiä joille naisen nautinto on tärkeää ja ovat halunneet minua miellyttää.
Sä valitset vääriä miehiä.
Päältäkö päin sen näkee kuka mies haluaa miellyttää sängyssä?
Kilttimiehille naisen etu ja hyvinvointi menee omien halujen edelle. Jännämies ei piittaa muusta kuin omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis hetero mutta alkanut miettiä asiaa. En tiedä pystyisinkö seksiin naisen kanssa, suudellut kyllä olen. En saa koskaan orgasmia ollessani miehen kanssa. Saan vain käsipelillä tai nuolemalla, mutta näitä asioita en koskaan saa vaan seksi on automaattisesti ohi kun mieheltä lentää. Muistelen haikeudella aikoja kun seurustelin entiseni kanssa, silloin myös minä sain tyydytyksen. Sen jälkeen en ole saanut yhdenkään miehen kanssa ja olen alkanut miettimään pitääkö heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa heteroseksillisen elämän suhteen. Kyse ei ole yhden illan jutuista, vaan ihan tapailusuhteista. Miehiä ei kiinnosta, suihinottoa kyllä vaaditaan mutta vastapalveluksia ei sitten koskaan kuulu. Miksi haluaisin enää harrastaa seksiä, kun en itse koskaan saa vaan toimin reikänä johon tyhjennetään säkit? Miten kukaan ylipäätään voi nauttia seksistä miesten kanssa?
Mä annan ensin oraalia malliksi että voin vaatia hyvää suikkaria. Suhteessa haluan saada ensin koska mun hoitelun jäljiltä naisella tuppaa tulemaan uni. Useat peräkkäiset nukuttaa ainakin nykyistä. Yhdynnässä tuo saa vaihtelevasti. Useammin kuitenkin saa kuin ei, huomaan kyllä.
Näistä muutamasta kenen kanssa olen pidempään sekstaillut vain yksi sai joka kerta panemalla. Sama oli myös ainoa joka ei halunnut oraalia vaikka itse antoi sitä.
Jos ap haluat hyvää seksiä niin kerro miehellesi mitä haluat. Ihan oikeasti ei me osata lukea ajatuksia.
Kaikki naiset kun ei tykkää samasta mistä joku on huutanut nautinnosta.
Tuokin on yleinen harha, että miehet luulee seksin päättyvän naisen orgasmiin - kuten miesten seksi päättyy usein miehen orgasmiin. Mun mielestä orgasmin jälkeen seksi on vielä parempaa ja jos en ole jo valmiiksi väsynyt, niin halut vasta heräilee orgasmin jälkeen kunnolla. On tosi ärsyttävää, kun sanot miehelle, miten asia on, niin vastauksena saat miten alkaa kumminkin väsyttää. En tarkoita välttämättä sua, mutta moni mies jankuttaa miten he muka tietää miten tää homma naisilla menee... Taas yleistäen.
Unohda suomalaiset minuutti munat
En jaksanut lukea kuin ekan sivun. Seksistä on hyvä keskustella ennen yhdyntää. Miehet, jotka eivät naista halua tyydyttää, närkästyvät jo keskustellessa naisen halusta saada orgasmi. Sellaisia miehiä ei pidä sänkyynsä päästää. Sängyssä mies sitten ensin antaa naiselle orgasmin ja vasta sitten työntyy sisään. Tämän olen itse vaatinut. Ei miestä yhdynnän jälkeen mikään kiinnosta.
Oma burgerointini ei ole valitettavasti kohdistunut teemaan "naisen orgasmi". Sitä vastoin esim. Suomen infrastruktuuri ja susikannan historia kiinnostavat kylläkin. En valitettavasti jaksa kovin kauaan perehtyä asiaan, jotka eivät itseäni kiinnosta.
Kokeilin kerran seksiä naisen kanssa ja se oli niin mahtavaa, etten voi sanoin kuvailla! :) Miellän itseni kyllä heteroksi, tai ehkä olen bi, mutta samapa tuo, en lokeroi itseäni! Halusin kokeilla miltä se tuntuu ja sitten tuli kerran tilaisuus.
Mun mielestä suuteleminenkin naisen kanssa tuntui miljoona kertaa kiihottavammalta kuin miehen kanssa.
Olen 6v nyt seurustellut mieheni kanssa ja tämä kokeiluni naisen kanssa tapahtui tämän suhteeni aikana (sain mieheltä luvan kokeilla). Mutta sen jälkeen en ole naisen kanssa ollut, vaikka mieli välillä tekisi. Mutta mikään pakkomielle tämä ei ole, joten ilmankin voin elää.
Mutta kyllä se vaan niin on, että nainen tietää mitä nainen haluaa.. :)
En samaistu. Tai olen kyllä tapaillut muutamaa kusipäätä, joka pitää minua pelkästään reikänä, mutta he eivät välittäneet minusta muutenkaan. Olin vain joku heille. Sänkykaveri. Ei sen kummempaa :) Mutta ne jotka ovat välittäneet minusta aidosti, ovat myös halunneet että tulen. Samoin kuin minä haluan että heillä on hyvä olla sängyssä.
Nykyinen mieheni näkee vaivaa joka kerta minun tulemiseen. Haluaa nuolla ja hyväillä, ja odotuttaa omaa tulemista, jotta tulisin ennen häntä. Jos en tule, hän ei nauti siitä yhtä paljon. On ihanaa kun joku välittää että toisella on hyvä olla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan ensin oraalia malliksi että voin vaatia hyvää suikkaria. Suhteessa haluan saada ensin koska mun hoitelun jäljiltä naisella tuppaa tulemaan uni. Useat peräkkäiset nukuttaa ainakin nykyistä. Yhdynnässä tuo saa vaihtelevasti. Useammin kuitenkin saa kuin ei, huomaan kyllä.
Näistä muutamasta kenen kanssa olen pidempään sekstaillut vain yksi sai joka kerta panemalla. Sama oli myös ainoa joka ei halunnut oraalia vaikka itse antoi sitä.
Jos ap haluat hyvää seksiä niin kerro miehellesi mitä haluat. Ihan oikeasti ei me osata lukea ajatuksia.
Tuokin on yleinen harha, että miehet luulee seksin päättyvän naisen orgasmiin - kuten miesten seksi päättyy usein miehen orgasmiin. Mun mielestä orgasmin jälkeen seksi on vielä parempaa ja jos en ole jo valmiiksi väsynyt, niin halut vasta heräilee orgasmin jälkeen kunnolla. On tosi ärsyttävää, kun sanot miehelle, miten asia on, niin vastauksena saat miten alkaa kumminkin väsyttää. En tarkoita välttämättä sua, mutta moni mies jankuttaa miten he muka tietää miten tää homma naisilla menee... Taas yleistäen.
Itse yleistät ihan yhtä typerästi! Ei kaikki naiset ole niinkuin sinä. Minulle seksi muuttuu tylsäksi kun olen saanut. Siksi mieluiten saan yhdynnän aikana, koska jos saan ennen, niin ei se yhdynta enää paljoa jaksaisi kiinnostaa. Tai jos mies on paljon hitaampi, niin kyllä se tylsäksi käy aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään tavannut miestä, joka välittäisi siitä, mille minusta tuntuu, siis syvällisesti, kuten seksissä minusta kuuluisi. Olen estoinen niin ilmeisesti tämä on syy etten ansaitse nautintoa, miehenhän se vain tarvitsee saada. Minua ei tarvitse huomioida, koska en latele ohjeita enkä vaadi mitään. Haluaisin vain jonkun joka tuottaisi hyvää oloa saaden sitä samalla itsekin. Mutta tuo tuottaisi kohta on miehille olematon.
Et siis edes sano mistä pidät, mitä haluat? Täysin oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eo kenellekään ole tullut mieleen sitä vallankumouksellista ajatusta että nainen itse olisi vastuussa omasta nautinnostaan?
Miesten pitää tästäkin huolehtia.
Se on yhteispeliä.
Yhteispeli ei voi tarkoittaa että mies tekee kaiken, ja nainen vaan voihkii kovempaa, kuten #26 kirjoitti. Se tarkoittaisi että nainen on aktiivinen, aivan überminimi, vähintä mitä voi tehdä, on että KERTOO!!!! mitä haluaa, ja miten. Jos menee fiilis muutamaan otteeseen niin sitten menee. Jatkossa taas onnistuu paremmin.
Jos minä käyttäytyisin kuten passiiviset, miestä syyttävät naiset tässäkin ketjussa, en ikinä olisi saannut mitä haluan. Silkkaa tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yleistät ihan yhtä typerästi! Ei kaikki naiset ole niinkuin sinä. Minulle seksi muuttuu tylsäksi kun olen saanut. Siksi mieluiten saan yhdynnän aikana, koska jos saan ennen, niin ei se yhdynta enää paljoa jaksaisi kiinnostaa. Tai jos mies on paljon hitaampi, niin kyllä se tylsäksi käy aika äkkiä.
en yleistänyt vaan kerroin, että on yleinen harha luulla, että naisille yleensä seksi loppuu orgasmiin. Ja kun olen kertonut, ettei mun kohdalla näin ole, niin miehet ei usko koska "kaikkia naisia alkaa väsyttää". Pointtini nimenomaan oli, että vaikka kerrot että nautit näin, niin useimmat miehet ei tajua että myös naisissa on yksilöllisiä eroja. Sama juttu siinä, kun luullaan, että seksi ei ole naisille tärkeää eikä tajuta, että myös nainen voi haluta hyvää seksiä, paljon, monta kertaa päivässäkin. Jos nainen on halukas, niin kutsutaan nymfoksi. Halukas mies puolestaan on viriili ja seksuaalinen.
Mies yleensä hoitaa minut ensin ja sitten vasta tulee itse. Olen kertonut miten minulla toimii parhaiten, juurikin kieli ja käsi combo. Jos itsellä on päivä ettei meinaa ottamia tulla niin mies haluaa odottaa seuraavaan päivään itsekkin "kun muuten ei ole reilua". Eli vähän liiankin huomioon ottava. Mua kun ei haittaa jos en saa jokainen kerta.
Pitää myös muistaa itse vaatia. Jos toista ei kiinnosta mun nautinto niin seksi sen ihmisen kanssa on siinä.
Onhan miehiä jotka ei välitä kun omista haluista. Miehiä jotka ei tee kotitöitä jne. Erohan siinä tulee .