Te ketkä aina takerrutte kirjoitusvirheisiin
Useimmilla teistä on pakko-oireinen häiriö,te kyllä pääsette terapian avulla eroon ongelmasta
Kommentit (28)
Se vaan harmittavasti vie sanotulta asialta hieman painoarvoa, jos kymmenen sanan virkkeeseen on saatu mahtumaan kuusi kielioppivirhettä.
Tulee heti oletus, että tämän kirjoituksen ajatus ja pointti sakkaa yhtä paljon kuin sen kirjallinen esitys.
Ap takertuu takertujiin, eli on tuplatakiainen. Aina samat selittelyt näillä osaamattomilla. Pointti tai juju voi hyvin olla oikeinkirjoitettunakin ja silloin se jopa pääsee oikeuksiinsa. Tyhmyydessä ja sivistymättömyydessä ei ole mitään hienoa. Yhdyssanojen osaamattomuus kertoo puutteellisesta hahmottamiskyvystä, ei ole oppivelvollisuuden oppi mennyt perille. Edes oma äidinkieli ei ole hallussa ja täten minkään muunkaan oppiminen tuskin onnistuu.
Teen asiakaspalvelutyötä ja annan parempia tarjouksia ja etuja ihmisille, jotka osaavat kirjoittaa oikein. Jos teksti vilisee kirjoitusvirheitä valehtelen, etten voi tarjota alea.
Vierailija kirjoitti:
On vaan paljon mukavampaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Se kappalejakokin helpottaa lukemista. Olen vanha ihminen ja oikeinkirjoitus tulee ihan selkäytimestä; ei tarvii edes miettiä, miten mikin sana kirjoitetaan.
Mikäkin
tuhraa joku ojkein kirjoktus pää asia että tajuaa mitä väliu mis joku pilkku, vaik on olen puhunut
Ps osaan oikein kirjotukse mut ei jaksa jossai nettis ttöä ei oo äidin kielentunti
Satunnaiset virheet eivät haittaa minua. Aika usein kuitenkin virheitä vilisevä teksti kuitenkin perustuu kapea-alaiseen ajatteluun. Kyllä kohtuuton virheily syö viestin uskottavuutta.
Mikin on suomea.