Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä aina takerrutte kirjoitusvirheisiin

Vierailija
30.06.2017 |

Useimmilla teistä on pakko-oireinen häiriö,te kyllä pääsette terapian avulla eroon ongelmasta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan paljon mukavampaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Se kappalejakokin helpottaa lukemista. Olen vanha ihminen ja oikeinkirjoitus tulee ihan selkäytimestä; ei tarvii edes miettiä, miten mikin sana kirjoitetaan.

Tarvii ja mikin ei ole suomea,

joten kenen selkäytimestä sinun kirjoituksesi tulevat?

Mikin on suomea.

Vierailija
22/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan harmittavasti vie sanotulta asialta hieman painoarvoa, jos kymmenen sanan virkkeeseen on saatu mahtumaan kuusi kielioppivirhettä.

Tulee heti oletus, että tämän kirjoituksen ajatus ja pointti sakkaa yhtä paljon kuin sen kirjallinen esitys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap takertuu takertujiin, eli on tuplatakiainen. Aina samat selittelyt näillä osaamattomilla. Pointti tai juju voi hyvin olla oikeinkirjoitettunakin ja silloin se jopa pääsee oikeuksiinsa. Tyhmyydessä ja sivistymättömyydessä ei ole mitään hienoa. Yhdyssanojen osaamattomuus kertoo puutteellisesta hahmottamiskyvystä, ei ole oppivelvollisuuden oppi mennyt perille. Edes oma äidinkieli ei ole hallussa ja täten minkään muunkaan oppiminen tuskin onnistuu.

Vierailija
24/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiakaspalvelutyötä ja annan parempia tarjouksia ja etuja ihmisille, jotka osaavat kirjoittaa oikein. Jos teksti vilisee kirjoitusvirheitä valehtelen, etten voi tarjota alea.

Vierailija
25/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan paljon mukavampaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Se kappalejakokin helpottaa lukemista. Olen vanha ihminen ja oikeinkirjoitus tulee ihan selkäytimestä; ei tarvii edes miettiä, miten mikin sana kirjoitetaan.

Mikäkin

Vierailija
26/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhraa joku ojkein kirjoktus pää asia että tajuaa mitä väliu mis joku pilkku, vaik on olen puhunut

Ps osaan oikein kirjotukse mut ei jaksa jossai nettis ttöä ei oo äidin kielentunti

Vierailija
27/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiset virheet eivät haittaa minua. Aika usein kuitenkin virheitä vilisevä teksti kuitenkin perustuu kapea-alaiseen ajatteluun. Kyllä kohtuuton virheily syö viestin uskottavuutta.

Vierailija
28/28 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäätkin kirjoittaa väärin.