Vierailija

Useimmilla teistä on pakko-oireinen häiriö,te kyllä pääsette terapian avulla eroon ongelmasta

• ylös 22
  • alas 63

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Älä viitsi. Suomessa on oppivelvollisuus, eikä käy laatuun kirjoittaa kuin olisi peruskoulu käymättä. On äärimmäisen epäkohteliasta kirjoittaa väärin.

• ylös 65
  • alas 18
Vierailija

Jotka. Pilkun jälkeen välilyönti, jokin konjunktio olisi myös paikallaan. Loppuun piste.

• ylös 55
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotka. Pilkun jälkeen välilyönti, jokin konjunktio olisi myös paikallaan. Loppuun piste.

Kirjoita täydellisiä lauseita.

• ylös 8
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Suomessa on oppivelvollisuus, eikä käy laatuun kirjoittaa kuin olisi peruskoulu käymättä. On äärimmäisen epäkohteliasta kirjoittaa väärin.

Eli ulkomaalaiset eivät saa yrittää edes kirjoittaa täällä,koska silloin he ovat epäkohteliaita,just

• ylös 18
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyhmät eivät osaa kirjoittaa.

Ja tämä sinun lauseesi oli älykästä.

• ylös 20
  • alas 9
Vierailija

Onko niin väliä jos on pilkku väärässä paikassa tai joku pieni virhe jos asian kuitenkin ymmärtää? Ei kai kaikki tänne kirjoittavat kirjoita työkseen ja tiedä tai viitsi korjata jokaista yhdyssanaa tai muuta. Ja juu, yleissivistys, mutta silti. En mä jaksa kirjoittamaani kommenttia lukea monta kertaa läpi kytäten tuliko joku virhe johonkin.

• ylös 28
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ulkomaalaiset eivät saa yrittää edes kirjoittaa täällä,koska silloin he ovat epäkohteliaita,just

Kyllä ulkomaalainenkin osaa lisätä välilyönnin pilkun perään. Väärän pilkunkäyttötavan tunnistaa eri kielestä tulevaksi. Virheet kielessäkin voi tunnistaa eri äidinkielestä johtuvaksi. Pysytäänpä asiassa.

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko niin väliä jos on pilkku väärässä paikassa tai joku pieni virhe jos asian kuitenkin ymmärtää? Ei kai kaikki tänne kirjoittavat kirjoita työkseen ja tiedä tai viitsi korjata jokaista yhdyssanaa tai muuta. Ja juu, yleissivistys, mutta silti. En mä jaksa kirjoittamaani kommenttia lukea monta kertaa läpi kytäten tuliko joku virhe johonkin.

Toi koko oksennus oli pelkkää virhettä.

• ylös 18
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Useimmilla teistä on pakko-oireinen häiriö,te kyllä pääsette terapian avulla eroon ongelmasta

Miten muuten me haukkuisimme muita? Me hyökkäämme pimeydestämme jokaisen kimppuun jonka yli voimme mahdollisesti kävellä ja kirjoitusvirheet on paras tapa siihen. Me emme voi keskustella ylipäätään aiheesta, koska se saattaa osoittaa meidät tyhmemmiksi, siksi kirjoitusvirheet on meidän ainoa pelastus ja keppihevonen jolla voimme ojentaa toista ihmistä, se on ainoa tapa nostaa itseämme muiden yläpuolelle.

• ylös 14
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkomaalainenkin osaa lisätä välilyönnin pilkun perään. Väärän pilkunkäyttötavan tunnistaa eri kielestä tulevaksi. Virheet kielessäkin voi tunnistaa eri äidinkielestä johtuvaksi. Pysytäänpä asiassa.

Eihän tässä ole kysymys pelkästään pilkuista vaan pisteet,yhdyssanat jne.

Vierailija

Kielioppivirheissä minua kiinnostaa etenkin se, osallistuiko niiden kirjoittaja koskaan peruskoulussa opetukseen vai viettikö oppitunnit jossain muualla. Surkea äidinkielentaito korreloi valitettavan vahvasti koulumenestyksen kanssa. Se puolestaan antaa vahvoja viitteitä siitä, saavuttaako elämässään ne asiat, joita pitää tärkeinä.

• ylös 22
  • alas 12
Vierailija

On vaan paljon mukavampaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Se kappalejakokin helpottaa lukemista. Olen vanha ihminen ja oikeinkirjoitus tulee ihan selkäytimestä; ei tarvii edes miettiä, miten mikin sana kirjoitetaan.

• ylös 33
  • alas 4
Vierailija

Mua kiinnostaa enemmän mikä kirjoittajan pointti on, ei se että onko se kieliopillisesti oikein muotoiltu.

• ylös 12
  • alas 13
Vierailija

nokunonhel vetirasitt avaa lukeateksitäj oka onkamalaakurajja kirjoittavjaedesyrittänyt eikirjoittaatlkunkieltä.

Jos edes vähän yrittäisit panostaa siihen kirjoitusasuun, niin muutkin saattaisivat jaksaa sen lukea. Jos et itsekään jaksa lukea tekstiäsi, niin miten luulet että muut jaksavat?

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On vaan paljon mukavampaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Se kappalejakokin helpottaa lukemista. Olen vanha ihminen ja oikeinkirjoitus tulee ihan selkäytimestä; ei tarvii edes miettiä, miten mikin sana kirjoitetaan.

Tarvii ja mikin ei ole suomea,
joten kenen selkäytimestä sinun kirjoituksesi tulevat?

• ylös 7
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Itse tiedän että lisäilen tekstiini välillä vähän liiankin paljon pilkkuja. En tiedä miksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat