Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voimia lopettaa suhde?

Vierailija
30.06.2017 |

Olen 60+ nainen ja tapasin muutama vuosi sitten kaltaiseni vapaan miehen rakkaan harrastukseni parissa. Vetovoima oli alusta lähtien voimakas ja aloimme pian tapailla toisiamme ja suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta.

Puolen vuoden seurustelun jälkeen mies sai kuitenkin kuulla ex-vaimonsa saaneen sydänkohtauksen ja riensi lastensa kanssa tukemaan exäänsä toipumisessa. Kannustin häntä luonnollisesti, sillä olihan ex-vaimo miehen lasten äiti ja perheenjäseniä tulee mielestäni tukea vaikeissa tilanteissa. Parin kuukauden päästä tästä mies ilmoitti muuttavansa takaisin yhteen entisen vaimonsa kanssa.

Olin ällikällä lyöty, sillä meidän suhde oli jatkunut ihan normaalisti siihen asti. Erostamme huolimatta mies jatkoi viestittelyä kanssani ja olemme myös tapailleet muutaman kuukauden välein läheisissä merkeissä. Alussa siksi, että rakastan miestä ja luulin miehen olevan palaamassa yhteen kanssani. Nyt epäilen, ettei näin tule käymään ja haluaisin voimaa katkaista suhde kokonaan. En olisi koskaan uskonut, että ajaudun toiseksi naiseksi.

Pelkään, etten enää löydä uutta miestä, vaan olen loppuelämäni yksin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi