Onneksi miesten varustus ei näy päältäpäin
Eli oon 18v jätkä ja täytän kaikki kriteerit ikääni vastaan lukuunottamatta yhtä asiaa. Pahin tapahtui yläasteen loppuvuosina terveystarkastuksessa. Olin sillon jotai 16v ja hyvin kypsä ikäisekseni.
Kaverin isosisko työskenteli silloin koulussani terkkarina. Todella seksikäs hyvän näkönen nuori mimmi ja toki minun kiusakseni juuri hän tarkasti minut. Suoritettiin perustarkastukset ja hän kehui minua kypsäksi ikääni nähden. Viimeisenä hän käski riisua housut.. minä vaivaantuneesti pudotin ne nilkkoihin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu, kunnes hän nykäisi boxerit alas. Se ilme minkä näin hänen kasvoillaan kun hänen posket menivät punaisiksi ja hän pidätteli naurua niin että keksi tekosyyn käydä pikaisesti jossain.. kun hän saapui takaisin, hän käski minua siirtämään karvoitusta jotta "näkisi mitä tarkastella"
Hän hiplaili hetken, ja sitten koin elämäni noloimman hetken kun vahingossa ruikautin mällit hänen kädelle.. Hän purskahti pilkalliseen nauruun ja sanoi "oho miten se noin" ja käski käydä wcssä pyyhkimässä.
Kun tulin takaisin, hän käski vielä laskea housut ja tarkasteli vielä hetken. Kun olin lähdössä, hän vielä sanoi "elä häpeile äskeistä, pääasia on että etsimällä löydettiin ja näytti toimivankin. Kaikilla on erikokoiset vehkeet"
Sen jälkeenen ole kehdannut kaverini luona enää vierailla ja olen mittaillut joko se kasvaisi mutta ei.
4cm löysänä, parhaimmillaan 7cm kovana, ympärysmittä 8cm ja kivekset ovat pienet eikä roiku. Ainoastaan murrosiässä pehko kasvoi ympärille. Toki vahinkolaukaukset suurin ongelma..
Parisuhteeni on kaatunut monesti kun en petihommiin uskalla ryhtyä..
Vähä aikaa sitten sähläilin yhden kauniin mukavan mimmin kanssa ja päätin että nyt ryhdistäydyn. Kun hetkeen päästiin ja hän riisui housuni alas, työnsin häntä loitommas peläten vahinkolaukausta ja käskin hänen riisuutua kunnes boxerit kastui. Hän repesi nauruun ja ihmetteli kuinka se voi olla mahdollista ilman minkäänlaista koskettelua.
Lopulta hän ymmärsi jännitykseni ja veti boxerit alas. Hetken oli hiljaista ja virnettä pidätellen hän esitti kuin kaikki olisi kunnossa ja rupesi sormilla hiplailemaa jotta saisi pippelini stondikseen. Hetken päästä hän rupesi vielä kielellä nuolemaan kunnes minä tulin jälleen.
Viimeiset sanat oli "ei hyväluoja mä lähen kotiin" naurulla säestäen.
Myöhemmin laitoin hänelle viestiä jos voitaisiin kokeilla uudestaan kun viimeksi niin jännitti. Vastaus oli
" kyllä sä yksinkin pärjäät, se karvapehko kutittelee sun pientä jöpöttävää beibi piliäs niin et pusikosta ruikku valuu. En Oo valmis selibaattiin"
Maailmas on kummempiiki tapahtunu ja tää on yks tosi tarina jonka koin. Tarviiko näi mitättömästä asiasta pelkää seurustelun etenemistä. Ymmärrän jos aluks kauhistuu kun pöksyjen takaa paljastuu puska josta pieni jöpö kilkkara kurkistaa mut kukaan ei viitti ikinä yrittää siihen asti et sais erektion jotta pääsis itte asiaan. Mitä välii sillä lepomitalla on... ?
Kommentit (46)
Älä nyt unta taas nää aisuri. Sulla on kaksi kokemusta ja molemmissa nainen nauraa ja irvailee pienuudellesi, siitä huomaa, että puhut paskaa.
Mutta hei, saakoon kukin nautintonsa, mistä haluaa.
No elämä ei kaikil ehkä ole niin ruusuista kuin sä oot tottunut elään. Toki mukava kuulla et sä et ilmeisesti irvailis/ tolla koolla oo nii suurta merkitystä sulle..
Onneksi ei näy. 95% miehistä ei saisi ikinä pillua jos vehkeiden koko olisi vain ulkoapäin katsomalla.
Ja sinulla ilmeisesti selluliitti perse ja todella pienet tissit. Miehillä sinänsä helppoa kun muodot näkee ulospäin niin ei kenen tahasa kaa tuu lähdettyy. Pienen pippelin naiset toteaa aina kun on liian myöhäistä ...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei näy. 95% miehistä ei saisi ikinä pillua jos vehkeiden koko olisi vain ulkoapäin katsomalla.
jos näin on niin mikä on kohdallasi pieni ? Keskustelun aloittajalla on totisesti pieni, siitä ei voi kukaan olla muuta mieltä. Yli 14cm rupee oleen jo iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 14cm rupee oleen jo iso.
Ehkä Japanissa.
Kuulostaa joltain häpäisyfantasialta eli provolta. Oikeasti naiset eivät alkaisi nauraa tuollaisissa tilanteissa, se ei olisi varmasti kellään se reaktio. Eikä kukaan mies saisi siinä tilanteessa, jos aidosti jännittäisi negatiivisessa mielessä.
Pienivarusteisille miehilke neuvon opettelemaan hyväksi suulka ja sormilla. Valtaosa naisista ei saa yhdynnässä vaan vain siten.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joltain häpäisyfantasialta eli provolta. Oikeasti naiset eivät alkaisi nauraa tuollaisissa tilanteissa, se ei olisi varmasti kellään se reaktio. Eikä kukaan mies saisi siinä tilanteessa, jos aidosti jännittäisi negatiivisessa mielessä.
Pienivarusteisille miehilke neuvon opettelemaan hyväksi suulka ja sormilla. Valtaosa naisista ei saa yhdynnässä vaan vain siten.
Et ole itse varmaan koskaan törmännyt pikku kikkeliin ? Minä olen ja voin hävetäkseni myöntää että kyllä jossain tilanteissa pokka pettää ja pahasti! on se huvittavaa kun aikunen mies ja pikkupojaltakin saisi paremman tyydytyksen ...
Aika hyväuskoista sakkii.. tarina voi aivan hyvin olla tosi. Voin vain kuvitella nuorten tyttöjen reaktioo kun ei ole valmistunut nähdäkseen jotai noin suurta pettymystä ! ennenkaikkea tuo on jo niin pieni että todella huono säkä käy kuka tuollaiseen törmää.. siinä nauru repee itse kullakin
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tulit tänne kertomaan, että minun ja muiden minimunien kokemukset nauravista naisista eivät voi olla totta vaan fantasiaa. Minulle on naurettu, on pilkkattu, syytetty huijauksesta ja juoruiltu kavereille. Kaikki tämä vain, koska satuin syntymään pienen kikkelin kera. Elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienivarusteisille miehilke neuvon opettelemaan hyväksi suulka ja sormilla. Valtaosa naisista ei saa yhdynnässä vaan vain siten.Et ole itse varmaan koskaan törmännyt pikku kikkeliin ? Minä olen ja voin hävetäkseni myöntää että kyllä jossain tilanteissa pokka pettää ja pahasti! on se huvittavaa kun aikunen mies ja pikkupojaltakin saisi paremman tyydytyksen ...
Ei minulla ole koskaan pokka meinannut pettää. Asiassa ei ole mitään hauskaa. Kuvitelkaa nyt, komea mies, hirveä panetus ja kun päästään asiaan, niin paljastuu minimuna. Valtava pettymys ja lähinnä vitutus, että siihen loppuu halut. Mutta se on kyllä totta, että jos vehkeiden koon voisi todeta päältäpäin, niin kyllä suurin osa miehistä jäisi ilman. Valitettavasti.
Ihme juttua tuo, että jos varustuksen näkis ulospäin, niin valtaosa miehistä jäis ilman. Mä olen nuorehkona homomiehenä nähnyt aika monta kullia levossa ja seisokissa. Yhdenkään varustuksen kokoa en tiennyt ennen ensimmäistä seksikertaa ja yhdelläkään ei ole ollut mitenkään erityisen pieni. Keskikokoisia ja isohkoja on ollut lähes kaikki. Yksi ehkä pienempää keskikokoa, mutta ei mikään minimuna. Enkä ihan usko sitäkään, että homoilla ja bisseillä oli muita suuremmat. :D
Mun varustus ainakin näkyy päältäpäin. Kaikissa housuissa on erottuu pieni kohouma ja uikkareissa erityisen hyvin.
Monet jaksaa lässyttää että ei sillä koolla väliä oo. Jos on hyvä sormistaan/suustaan niin sillä annat paljon paremmat orkut.. totta joissakin tapauksissa, mutta jos ei ikinä voi harrastaa sitä oikeaa yhdyntää niin?!
Siinähän tulee samalla se läheisyys, lämpö yms ja saa olla toisen sisällä !!😌
Ja vielä jos se on hyvän kokoinen niin hyvät orkut kyl saa. itse en voisi elää miehen kanssa kuten (aloittajan) jolla on nuin pikkuinen minikatkarapu haaroissa.. kaikki penikset jotka jöpöttää ovat liian pieniä !
Naiset saisivat jo treffi-ilmoituksissa ja/tai ensitapaamisilla ilmoittaa, että pienen peniksen omaavalla ei ole sitten mitään asiaa samaan petiin. Se, mitä nainen pitää pienenä peniksenä, olisi hänen oma päätöksensä. Jollekin raja voi olla 15cm, toiselle 12 jne. Jos mies selvästi valehtelee kokonsa ja housuista paljastuu nysä, niin ei muuta kuin pampulla isku "varustukseen" ja pippurisumutuetta silmiin. Kaikki voittaa (paitsi valehtelevat nysät), kun nainen ei hukkaa aikaansa ja miehet joutuisivat miettimään pari kertaa, että kannattaako lähteä nöyryyttämään itseään.
Toisinpäin ajatellen meikäläinen jää paljon naisia vaille kun varustus EI näy päällepäin, paitsi uikkareissa.
Täytyy myöntää, että jos olisin nainen niin varmasti kiinnostaisi miesten varustus. Meillä miehillä on kuitenkin helppo saada jonkinlaista osviittaa rintojen koosta muulloinkin kuin uimarannoilla/uimahalleissa.
Se kertoo sinun "peniksen" koosta melko paljon, jos ammatti ihmiselläkin on nauru herkässä.. Jos ei tuollaisia tilanteita jatkossa halua niin kannattaa varmaan ennen sekstailua kertoa siitä että minulla on niin nyhverö pikkupippeli ettei sillä voi harrastaa seksiä. samalla voit kysyä josko hänelle sopisi että hoidatte orkut vaikka suuseksillä. itsekin nuihin olen törmännyt ja räkäisestikin nauranut ja se hävettää ! Nuita pikku nyssyköitä ei vain ikinä osaa odottaa
Täytyy sanoa, että häpeän muiden puolesta loukkaavia viestejä. Sun ei tarvitse ajatella olevasi valmiina koko maailman naisia varten. Riittänee, että se sun oma tuleva rakas on onnellinen sun kanssa. Osa naisista jännittää ja tuntee painetta, jos on yhdyntäkipuja jne. Ihan varmasti löydät vielä itsellesi sopivan. Kännissä tavattu uusi tuttavuus ei varmasti ole se helpoin tapa, saati suoraan sänkyyn hyppääminen. Jos tapaa toisen jonkun harrastuksen parissa ja ystävyys etenee, niin lopulta varmasti asiat menee hyvin. Tunnen useita naisia, jotka eivät niin ole seksin perään, mutta haluavat läheisyyttä, hellyyttä, nautintoa monin muin tavoin. Se yksi sopiva nainen riittää! Ehkä just itse haluaisin mielummin kuulla asian etukäteen. Ja jos joku nainen tekee aloitteen, niin sanoisin, että voin tuottaa nautintoa sulle monin tavoin, vaikka vehje on vähän pienempi. Että jatko riippuu sitten sinusta, että onko tämä ok/edetäänkö pidemmälle. Panosta kaikkeen muuhun. Huomioonottavaisuus, huumorintaju!!! luotettavuus, hyvä keskustelukumppani, läheisyys, hellyys. Sitten jos pääsee pidemmälle, niin aina voi antaa suuseksiä (nuolla klitorista) ja samalla hyväillä sormellä/dildolla g-pistettä. (Tutustu missä kohtaa se on!) Ja sitten riippuen naisesta voit myös sitoa sängyssä kädet sängynpäätyyn/ pitää omilla käsillä pään yläpuolella sängyllä maaten tai seinää vasten seisoessa/suudellessä. Tulee hyvällä tavalla miehen halut esille.
Älä ikinä koskaan näytä epätoivoiselta/ näytä menettämisen pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että häpeän muiden puolesta loukkaavia viestejä. Sun ei tarvitse ajatella olevasi valmiina koko maailman naisia varten. Riittänee, että se sun oma tuleva rakas on onnellinen sun kanssa. Osa naisista jännittää ja tuntee painetta, jos on yhdyntäkipuja jne. Ihan varmasti löydät vielä itsellesi sopivan. Kännissä tavattu uusi tuttavuus ei varmasti ole se helpoin tapa, saati suoraan sänkyyn hyppääminen. Jos tapaa toisen jonkun harrastuksen parissa ja ystävyys etenee, niin lopulta varmasti asiat menee hyvin. Tunnen useita naisia, jotka eivät niin ole seksin perään, mutta haluavat läheisyyttä, hellyyttä, nautintoa monin muin tavoin. Se yksi sopiva nainen riittää! Ehkä just itse haluaisin mielummin kuulla asian etukäteen. Ja jos joku nainen tekee aloitteen, niin sanoisin, että voin tuottaa nautintoa sulle monin tavoin, vaikka vehje on vähän pienempi. Että jatko riippuu sitten sinusta, että onko tämä ok/edetäänkö pidemmälle. Panosta kaikkeen muuhun. Huomioonottavaisuus, huumorintaju!!! luotettavuus, hyvä keskustelukumppani, läheisyys, hellyys. Sitten jos pääsee pidemmälle, niin aina voi antaa suuseksiä (nuolla klitorista) ja samalla hyväillä sormellä/dildolla g-pistettä. (Tutustu missä kohtaa se on!) Ja sitten riippuen naisesta voit myös sitoa sängyssä kädet sängynpäätyyn/ pitää omilla käsillä pään yläpuolella sängyllä maaten tai seinää vasten seisoessa/suudellessä. Tulee hyvällä tavalla miehen halut esille.
Älä ikinä koskaan näytä epätoivoiselta/ näytä menettämisen pelkoa.
Hyviä vinkkejä mutta asia on sen verran arkaluontonen et en kehtaa "treffeillä" esim kertoa et tosiaan mulla on pikkupippeli. Nehän purshkahtaa nauruun ja miettii et oliko toi vitsi vai olenko tosissani. Minullakin on kuitenkin vaatimuksia millainen naisen pitää olla. Vai pitäisikö "tasoa" laskee et pikkumuna kelpaa ?
Ok