Max Raabe orkestereineen Helsingin Kulttuuritalolla 3.-4.10.2024
Kuka on tulossa kuuntelemaan? Olen niiiiin innoissani, en jaksaisi odottaa! N. viikko vielä! Itse sain kerrankin hankittua liput SEKÄ torstai- että perjantai-illalle! :-)) Torstaina menen nautiskelemaan itsekseni ja perjantaina tulee kollegani, pikkusisko ja bestis mukaan! Siitä tulee niin niin niiin kivaa! :-)
Kommentit (11)
Onko elokuvamusiikkia? Nimen olen kuullut jossain.
Perjantaille liput. Neljäs kerta kun näen livenä.
Mie tapaan ihastukseni kolmatta kertaa ja oon ekaa kertaa Helsingis! Max Raaben musiikkia olen kuunnellut jo paljon, mutta nyt ensimmäisen kerran näen Hänet ja orkesterinsa ns. livenä ja en tiedä mitä pitäs laittaa päälle! :-o Auttakaas nyt joku nuorta neitosta? Mitä siis päälle Max Raaben konserttiin? Ois vähän niinku treffit ihastukseni kaa että en kyllä farkuissa ja villatakis mene! :-o
Ostin lipun, mutta en nähnyt tietoa siitä, mikä on ohjelman kesto. Alkamisaikakin oli jotenkin epämääräisesti ilmaistu: ovet auki 18:30 ja esitys alkaisi noin klo 20? Koska katsomo on K-18, oletan että on annikelua? Missä ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Kuka???? 🤔
👴hinttari.
eikääääääääääääääääääää onko max raabe suomessa???? voi pottu kun olisin tienny!!!!!!!!!!! yyh!
eikö kukaa osaa sanoo toho pukeutumisee? miekii tarviisin nyt siihe apuva
1920-1940-lukujen vaatetus pukukoodina.
Vierailija kirjoitti:
1920-1940-lukujen vaatetus pukukoodina.
Eikä ole! Missä niin muka sanotaan??
Iltamekko, luulisin...?? 🤔
Olisi kiinnostanut, mutta olen matkalla, sattumoisin juuri Berliinissä.