Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi miesten varustus ei näy päältäpäin

Vierailija
30.06.2017 |

Eli oon 18v jätkä ja täytän kaikki kriteerit ikääni vastaan lukuunottamatta yhtä asiaa. Pahin tapahtui yläasteen loppuvuosina terveystarkastuksessa. Olin sillon jotai 16v ja hyvin kypsä ikäisekseni.

Kaverin isosisko työskenteli silloin koulussani terkkarina. Todella seksikäs hyvän näkönen nuori mimmi ja toki minun kiusakseni juuri hän tarkasti minut. Suoritettiin perustarkastukset ja hän kehui minua kypsäksi ikääni nähden. Viimeisenä hän käski riisua housut.. minä vaivaantuneesti pudotin ne nilkkoihin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu, kunnes hän nykäisi boxerit alas. Se ilme minkä näin hänen kasvoillaan kun hänen posket menivät punaisiksi ja hän pidätteli naurua niin että keksi tekosyyn käydä pikaisesti jossain.. kun hän saapui takaisin, hän käski minua siirtämään karvoitusta jotta "näkisi mitä tarkastella"
Hän hiplaili hetken, ja sitten koin elämäni noloimman hetken kun vahingossa ruikautin mällit hänen kädelle.. Hän purskahti pilkalliseen nauruun ja sanoi "oho miten se noin" ja käski käydä wcssä pyyhkimässä.
Kun tulin takaisin, hän käski vielä laskea housut ja tarkasteli vielä hetken. Kun olin lähdössä, hän vielä sanoi "elä häpeile äskeistä, pääasia on että etsimällä löydettiin ja näytti toimivankin. Kaikilla on erikokoiset vehkeet"

Sen jälkeenen ole kehdannut kaverini luona enää vierailla ja olen mittaillut joko se kasvaisi mutta ei.
4cm löysänä, parhaimmillaan 7cm kovana, ympärysmittä 8cm ja kivekset ovat pienet eikä roiku. Ainoastaan murrosiässä pehko kasvoi ympärille. Toki vahinkolaukaukset suurin ongelma..

Parisuhteeni on kaatunut monesti kun en petihommiin uskalla ryhtyä..

Vähä aikaa sitten sähläilin yhden kauniin mukavan mimmin kanssa ja päätin että nyt ryhdistäydyn. Kun hetkeen päästiin ja hän riisui housuni alas, työnsin häntä loitommas peläten vahinkolaukausta ja käskin hänen riisuutua kunnes boxerit kastui. Hän repesi nauruun ja ihmetteli kuinka se voi olla mahdollista ilman minkäänlaista koskettelua.
Lopulta hän ymmärsi jännitykseni ja veti boxerit alas. Hetken oli hiljaista ja virnettä pidätellen hän esitti kuin kaikki olisi kunnossa ja rupesi sormilla hiplailemaa jotta saisi pippelini stondikseen. Hetken päästä hän rupesi vielä kielellä nuolemaan kunnes minä tulin jälleen.
Viimeiset sanat oli "ei hyväluoja mä lähen kotiin" naurulla säestäen.

Myöhemmin laitoin hänelle viestiä jos voitaisiin kokeilla uudestaan kun viimeksi niin jännitti. Vastaus oli
" kyllä sä yksinkin pärjäät, se karvapehko kutittelee sun pientä jöpöttävää beibi piliäs niin et pusikosta ruikku valuu. En Oo valmis selibaattiin"

Maailmas on kummempiiki tapahtunu ja tää on yks tosi tarina jonka koin. Tarviiko näi mitättömästä asiasta pelkää seurustelun etenemistä. Ymmärrän jos aluks kauhistuu kun pöksyjen takaa paljastuu puska josta pieni jöpö kilkkara kurkistaa mut kukaan ei viitti ikinä yrittää siihen asti et sais erektion jotta pääsis itte asiaan. Mitä välii sillä lepomitalla on... ?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, matikkanerot....että 95%:lla on keskivertoa pienempi.

Oikeasti 50% on keskiarvoa suurempi ja 50% keskiarvoa pienempi ja suurin osa, melkein kaikki, on jossain siinä keskivertoalueella. Keskivertonainen, aktiivinenkaan, ei pane niin montaa miestä että tilastollisesti ehtisi törmätä ns. mikropenikseen. Sellaisen omistaja tuskin edes yrittää iskeä ketään. Pienehköjä on joskus, mutta useimmat tarpeeksi isoja.

Todella iso ja yleinen ongelma on lerppakulli. Kännissä naisista tulee himokkaita, ja miehistä leperteleviä lerppakulleja. On mahtunut omallekin kohdalle pari kaveria jotka on ajatellun panon sijasta lerpahtaneet. Yksi ei saanut seisomaan, eikä edes sormettanut, onneksi olin itsekin kännissä. Hövetti vaan kun annoin katsellanitseäni aladtinja kaverilla ei edes värähtänyt. Mutta aamulla lerppis korvasi lerpahtamisensa monin kerroin. Toinen sankari veti hirveän nousukiidon joka pamahti päälle kun odotettiin taksia. Se kumartui oksentamaan ja laski paskat housuun oksentaessaan. Jötin siihen paikkaan ja menin kotiin ja itkin petttymyksestä kun olin ollut niin valmis ja sormetin.

Vierailija
22/46 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainenongelma kirjoitti:

Oikeasti 50% on keskiarvoa suurempi ja 50% keskiarvoa pienempi ja suurin osa, melkein kaikki, on jossain siinä keskivertoalueella. Keskivertonainen, aktiivinenkaan, ei pane niin montaa miestä että tilastollisesti ehtisi törmätä ns. mikropenikseen. Sellaisen omistaja tuskin edes yrittää iskeä ketään. Pienehköjä on joskus, mutta useimmat tarpeeksi isoja.

Todella iso ja yleinen ongelma on lerppakulli. Kännissä naisista tulee himokkaita, ja miehistä leperteleviä lerppakulleja. On mahtunut omallekin kohdalle pari kaveria jotka on ajatellun panon sijasta lerpahtaneet. Yksi ei saanut seisomaan, eikä edes sormettanut, onneksi olin itsekin kännissä. Hövetti vaan kun annoin katsellanitseäni aladtinja kaverilla ei edes värähtänyt. Mutta aamulla lerppis korvasi lerpahtamisensa monin kerroin. Toinen sankari veti hirveän nousukiidon joka pamahti päälle kun odotettiin taksia. Se kumartui oksentamaan ja laski paskat housuun oksentaessaan. Jötin siihen paikkaan ja menin kotiin ja itkin petttymyksestä kun olin ollut niin valmis ja sormetin.

Tämä on kyllä liioittelua:D varsinkin suomalaisilla miehillä harvoin on iso. Normaaleja löytyy paljon mutta myös pieniä on paljon, ja erittäin pikkumunaisia sattuu kohdalle. Naisten mukaan usealle.. uskon että useat ovat päässeet hihittämään minimunaisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä mutta asia on sen verran arkaluontonen et en kehtaa "treffeillä" esim kertoa et tosiaan mulla on pikkupippeli. Nehän purshkahtaa nauruun ja miettii et oliko toi vitsi vai olenko tosissani. Minullakin on kuitenkin vaatimuksia millainen naisen pitää olla. Vai pitäisikö "tasoa" laskee et pikkumuna kelpaa ?[/quote]

Ei sitä joudu sanomaan ennen kuin seksistä jotenkin puhutaan muutenkin/ suudellaan jne. Kun kerrot esim. että olet tosi kaunis ja haluan sinua valtavasti ja haluaisin tuottaa sulle monin eri tavoin nautintoa. Ja siitä jatkat sitten, että mun vehje on aika pieni, mutta mä haluan nuolla sua jne samalla varmat ja miehiset otteet, että sun sylissä voi tuntea olevansa rakastettu jne.

Vierailija
24/46 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oon 18v jätkä ja täytän kaikki kriteerit ikääni vastaan lukuunottamatta yhtä asiaa. Pahin tapahtui yläasteen loppuvuosina terveystarkastuksessa. Olin sillon jotai 16v ja hyvin kypsä ikäisekseni.

Kaverin isosisko työskenteli silloin koulussani terkkarina. Todella seksikäs hyvän näkönen nuori mimmi ja toki minun kiusakseni juuri hän tarkasti minut. Suoritettiin perustarkastukset ja hän kehui minua kypsäksi ikääni nähden. Viimeisenä hän käski riisua housut.. minä vaivaantuneesti pudotin ne nilkkoihin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu, kunnes hän nykäisi boxerit alas. Se ilme minkä näin hänen kasvoillaan kun hänen posket menivät punaisiksi ja hän pidätteli naurua niin että keksi tekosyyn käydä pikaisesti jossain.. kun hän saapui takaisin, hän käski minua siirtämään karvoitusta jotta "näkisi mitä tarkastella"

Hän hiplaili hetken, ja sitten koin elämäni noloimman hetken kun vahingossa ruikautin mällit hänen kädelle.. Hän purskahti pilkalliseen nauruun ja sanoi "oho miten se noin" ja käski käydä wcssä pyyhkimässä.

Kun tulin takaisin, hän käski vielä laskea housut ja tarkasteli vielä hetken. Kun olin lähdössä, hän vielä sanoi "elä häpeile äskeistä, pääasia on että etsimällä löydettiin ja näytti toimivankin. Kaikilla on erikokoiset vehkeet"

Sen jälkeenen ole kehdannut kaverini luona enää vierailla ja olen mittaillut joko se kasvaisi mutta ei.

4cm löysänä, parhaimmillaan 7cm kovana, ympärysmittä 8cm ja kivekset ovat pienet eikä roiku. Ainoastaan murrosiässä pehko kasvoi ympärille. Toki vahinkolaukaukset suurin ongelma..

Parisuhteeni on kaatunut monesti kun en petihommiin uskalla ryhtyä..

Vähä aikaa sitten sähläilin yhden kauniin mukavan mimmin kanssa ja päätin että nyt ryhdistäydyn. Kun hetkeen päästiin ja hän riisui housuni alas, työnsin häntä loitommas peläten vahinkolaukausta ja käskin hänen riisuutua kunnes boxerit kastui. Hän repesi nauruun ja ihmetteli kuinka se voi olla mahdollista ilman minkäänlaista koskettelua.

Lopulta hän ymmärsi jännitykseni ja veti boxerit alas. Hetken oli hiljaista ja virnettä pidätellen hän esitti kuin kaikki olisi kunnossa ja rupesi sormilla hiplailemaa jotta saisi pippelini stondikseen. Hetken päästä hän rupesi vielä kielellä nuolemaan kunnes minä tulin jälleen.

Viimeiset sanat oli "ei hyväluoja mä lähen kotiin" naurulla säestäen.

Myöhemmin laitoin hänelle viestiä jos voitaisiin kokeilla uudestaan kun viimeksi niin jännitti. Vastaus oli

" kyllä sä yksinkin pärjäät, se karvapehko kutittelee sun pientä jöpöttävää beibi piliäs niin et pusikosta ruikku valuu. En Oo valmis selibaattiin"

Maailmas on kummempiiki tapahtunu ja tää on yks tosi tarina jonka koin. Tarviiko näi mitättömästä asiasta pelkää seurustelun etenemistä. Ymmärrän jos aluks kauhistuu kun pöksyjen takaa paljastuu puska josta pieni jöpö kilkkara kurkistaa mut kukaan ei viitti ikinä yrittää siihen asti et sais erektion jotta pääsis itte asiaan. Mitä välii sillä lepomitalla on... ?

Naiset älkää hemmetissä naurako. Jotkut naiset ovat päässeet hengestään nauramalla tai vinoilemallaM50+.

Vierailija
25/46 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle voi tuottaa nautintoa niin monella tapaa, ettei se vehkeen koko todellakaan ole mikään kynnyskysymys. Koolla on jonkinlaista merkitystä vain ja ainoastaan silloin, jos kyseessä on oikeasti todella iso. Muuten sillä munan koolla ei ole mitään merkitystä. Jos joku nainen teille nauraa, niin antakaa vaikka lähimmän hevostallin osoite ja heittäkää pihalle.

Vierailija
26/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle voi tuottaa nautintoa niin monella tapaa, ettei se vehkeen koko todellakaan ole mikään kynnyskysymys. Koolla on jonkinlaista merkitystä vain ja ainoastaan silloin, jos kyseessä on oikeasti todella iso. Muuten sillä munan koolla ei ole mitään merkitystä. Jos joku nainen teille nauraa, niin antakaa vaikka lähimmän hevostallin osoite ja heittäkää pihalle.

Jos rupee kaikki naiset nakkaan hevostalliin jotka pikkumunaisille tirskuu niin ei paljoa jää jäljelle.. vaikka tyydyttää voi monin eri tavoin, niin usea naisista tahtoo myös sitä yhdyntää. Minä en jöpö skiguleita huoli kun niiden kanssa ei se yhdyntä luonnistu. Minimunaisille voi omat pikkuhousut antaa liian isojen boxerien sijaan ja käskeä sitten poistua..

Vierailija
27/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei näy. 95% miehistä ei saisi ikinä pillua jos vehkeiden koko olisi vain ulkoapäin katsomalla.

No voihan siitä seksistä kieltyätyä senkin jälkeen kun on nähnyt elimen erektiossa. Ei siihen ole pakko alkaa jos vaikuttaakin siltä, ettei saa itse tyydytystä.

Vierailija
28/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle sillä on kyllä väliä. En saa tarpeitani tyydytettyä jos penis ei hiero emättimen pohjaa.

Vierailija
29/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo neuvot, joissa kehotetaan kertomaan, että voi tyydyttää muutenkin niin onhan se toki mahdollista löytää nainen, joka ei ole niin yhdyntäkeskeinen ja hoitaa seksielämä suuseksillä puolin ja toisin mutta on se kuitenkin hyvä ajoissa kertoa, että seksiin ei tule yhdyntä kuulumaan. Joillekin naisille se on kuitenkin välttämätön osa seksiä.

Vierailija
30/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä liioittelua:D varsinkin suomalaisilla miehillä harvoin on iso. Normaaleja löytyy paljon mutta myös pieniä on paljon, ja erittäin pikkumunaisia sattuu kohdalle. Naisten mukaan usealle.. uskon että useat ovat päässeet hihittämään minimunaisille

Olin monta vuotta yhden naisen kanssa ja keski-ikäisiä oltiin molemmat. Alkuun oli pari-kolme vuotta niin innokas että luulin koon riittävän. Eihän se tavis kalu mihinkään riitä. Kaikki kuten hänkin jotka ovat isoa munaa saaneet haluaa oikeasti sellaista uudestaan. Tavis on naisille pieni. 

Vierailija
31/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei näy. 95% miehistä ei saisi ikinä pillua jos vehkeiden koko olisi vain ulkoapäin katsomalla.

Parhaimmillaan olen kertonut naiselle että on pieni, olen laittanut kuvan kalustani, yhtä pitkä kuin huulirasva tuubi, ei vieläkään haitannut ollenkaan. Pantiin vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
32/46 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko jutuissa vain miesten koolla näyttää olevan merkitystä. Ihan loogista siinä mielessä kun suurin osa tekemisestä ja osaamisesta sängyssä on miehen vastuulla. Naisen osuus on lähinnä arvostelu että voiko tuolle antaa toistekkin? Saati jatkuvasti. Helppoa kun uusia miehiä saa helpommin kuin hullu puuroa.

Vierailija
33/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos näin on niin mikä on kohdallasi pieni ? Keskustelun aloittajalla on totisesti pieni, siitä ei voi kukaan olla muuta mieltä. Yli 14cm rupee oleen jo iso.

Totta kai keskiarvoa suuremmat on isoja. Eri asia sitten onko riittävän iso naisille. Täällä ainakin monet puhuu, että 18cm pitäisi olla.

Jos keskiarvo on 13-14cm, niin suurella osalla miehistä on oltava tätä pienempi. Silloin siis niitä oikeasti pieniäkin on paaljon.

Vierailija
34/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki suomalaisnaisen ymmärryksestä miestä kohtaan. Aika paljon itsellekin tullut näin viittä kymppiä lähentelevänä miehenä naisia vastaan, joilla on jos jonkinlaista vaivaa. On ollut kuivuutta, kaikenlaisia vuotoja ja kipuja jopa virtsankarkailua puhumattakaan alkoholin vaikutuksista. Ei ole silti tullut mieleen kiukutella kun toinen ei ole valmis seksiin silloin kun minä olen.

Vierailija
35/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan siitä seksistä kieltäytyä siinäkin vaiheessa kun on täysi erektio.

Vierailija
36/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain häpäisyfantasialta eli provolta. Oikeasti naiset eivät alkaisi nauraa tuollaisissa tilanteissa, se ei olisi varmasti kellään se reaktio. Eikä kukaan mies saisi siinä tilanteessa, jos aidosti jännittäisi negatiivisessa mielessä.

Pienivarusteisille miehilke neuvon opettelemaan hyväksi suulka ja sormilla. Valtaosa naisista ei saa yhdynnässä vaan vain siten.

Yhdyntä voi silti olla hyvin tärkeä vaikkei siinä saisikaan.

Vierailija
37/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle yhdyntä on aivan välttämättön, jotta saan tarpeeni tyydytettyä, joten kyllä sen peniksen pitää olla itselle sopiva.

Vierailija
38/46 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki tämän palstan naiset jakorasioita kun tuntuu kohdalle useinkin sattuvan ja tapahtuvan.

Vierailija
39/46 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos näin on niin mikä on kohdallasi pieni ? Keskustelun aloittajalla on totisesti pieni, siitä ei voi kukaan olla muuta mieltä. Yli 14cm rupee oleen jo iso.

Totta kai keskiarvoa suuremmat on isoja. Eri asia sitten onko riittävän iso naisille. Täällä ainakin monet puhuu, että 18cm pitäisi olla.

Jos keskiarvo on 13-14cm, niin suurella osalla miehistä on oltava tätä pienempi. Silloin siis niitä oikeasti pieniäkin on paaljon.

Ja sitten naiset valittaa miten miehillä on epärealistiset odotukset naisten kehoista. Kuitenkin naisista löytyy aika paljon niitä, jotka haluisivat miehellä olevan selkeästi keskiarvoa isompi muna.

Vierailija
40/46 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei näy ulospäin? Siskon miehellä pullottaa karseen iso ja paksu kulli housuissa ja aina kun ollaan tekemisissä minulla housut likomärkänä kun kuvittelen miltä tuo tuntuisi sisälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän