Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä terveydellinen ongelma rasittaa eniten elämääsi?

Vierailija
30.06.2017 |

jos joku pitää sanoa

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläselän massiiviset kivut ja jumit, jotka johtuvat päätetyöskentelystä. Kaikenlaisia ergonomisia apuvälineitä on kokeilu töissä, mutta ei auta. Lomalla selkä on oireeton. Unelmoin taloudellisesta riippumattomuudesta jotta minun ei tarvitsisi enää koskeakaan tietokoneeseen.

Vierailija
82/171 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole selvinnyt :( jatkuvasti lamaannuttavia kipuja, jotka säteilee alaselästä jalkoihin. Ei siis kykene ollenkaan liikkumaan useampaan tuntiin. Noin 5 vuotta etsitty diagnoosia ties mistä. Lähes työkyvytön olen tätä nykyä, mutta ei oikein madollisuuksia saada tarvittavaa tukea ilman sitä pirun diagnoosia. No, saapahan pötkötellä kaiket päivät, jos ei muuta hyvää tähän keksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polymyalgia eli monilihastulehdus. Alkoi yhtäkkiä lihasten jäykistymisenä. Aiheuttajaa ei tiedetä. Hoito kestää pitkään. Kortisonilääkitys ja sen ikävät sivuvaikutukset huolestuttavat. Eikä syyttä, on jo ilmennyt kaihi jne.

Vierailija
84/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkitys kirjoitti:

Yläselän massiiviset kivut ja jumit, jotka johtuvat päätetyöskentelystä. Kaikenlaisia ergonomisia apuvälineitä on kokeilu töissä, mutta ei auta. Lomalla selkä on oireeton. Unelmoin taloudellisesta riippumattomuudesta jotta minun ei tarvitsisi enää koskeakaan tietokoneeseen.

Minulla auttoi se, että vaihdoin tuolityypin sellaiseen, jossa on selkänojana vain kapea levy, eikä olkapäille tule sivusuunnassa tukea. Ja sitten kun siinä on kallistus, vaihtelen istuma-asentoa usein. Nojailen taaksepäin näppis polvilla. Jos olen pidempään etukumarassa kädet pöydän varassa, olkapäät jumittavat. Ja puheluita soittaessa usein nousen kävelemään.

Vierailija
85/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida että tällä hetkellä olen onnekas, ei mitään sairauksia tai muista terveydellisiä ongelmia..

Vierailija
86/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö. Useimmiten elämä ja kaikki kanssakäyminen ihmisten kanssa tuntuu v***n vaikealta.

Vierailija
87/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi

Vierailija
88/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa eniten äitini sairaus, selkäranka on reuman seurauksena romahtanut. Äiti asuu naapurissa ja autan parhaani mukaan. Tänä kesänä hän ei enää mökillekään oikein pääse kanssani, vaikka on vasta 60+

Itseltä jos pitää mainita, niin likinäköisyys on kovaa luokkaa, vaikka eipä se niin häiritse.

Vierailija
89/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn rappeuma ja neuropaattiset kivut sen takia, paniikkikohtaukset.

Vierailija
90/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamsemi kirjoitti:

Ahdistuneisuushäiriö

Minulla sama, sekamuotoinen ahdistuneisuushäiriö. Ja siihen lisäksi paniikkikohtaukset. Ai kun elämä helppoa ja mistään ei saa kunnollista apua.

Vierailija
91/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, johon ei löydy syytä. Tai ei edes etsitä. Kaikki energia menee töissä, vapaa-aika menee levätessä.

Vierailija
92/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen masennus, vähäisestäkin stressistä paheneva ahdistuneisuus ja pakko-oireisuus. Pakko-oireet liittyvät pääasiassa itsensä pakonomaiseen tarkkailuun, mutta heti jos elämässä on pientä epätasapainoisuutta tai stressiä niin pakonomaiset tarkastelurutiinit alkavat.. Löytyy myös vaativan persoonallisuushäiriön piirteitä.

Ulospäin tämä ei minusta varsinaisesti näy ja pyrin sitä ihan tiedostomattakin peittelemään. Harmittaa, että olen antanut itsestäni kunnianhimoisen ja tavoitteellisen kuvan ja että olen lähtenyt opiskelemaan yliopistoon, jossa selviän vuosi vuodelta huonommin. Haaveilen, että voisin asua rauhallisessa paikassa maaseudulla, olla luonnon ja yksinkertaisten asioiden ympäröimänä ja tehdä vaikka osa-aikaisesti jotain helppoa työtä.

Vierailija
93/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Vierailija
94/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajataitteisuus silmissä ja "laiskan silmän" huomattavasti huonontunut näkö.

Vierailija
95/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha polvivamma joka äityy välillä todella pahaksi.

Vierailija
96/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somaattisesti refluksi, henkisesti riippuvuus rauhoittavista.

Mistähän nykyään saa rauhoittavia? Itsellä riittää yksi pakkaus vuosikausia. En ota helposti.

Kannattaa lopettaa koska kohta ne kielletään kokonaan, luulen niin.

Itseä stressas kans refluksi, nyt parempi. Rytmihäiriöitä joskus, kolesteroli korkea, mutta lääkkeillä kuris. Väsymys ja saamattomuus ehkä stressaa, jalkakivut.

Vierailija
97/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumasta johtuva tulehduksellinen jatkuva kuume ja ahdistuneisuushäiriö.

Vierailija
98/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja astma. Jotain positiivistakin: juuri tänä aamuna mietin, miten 5v sitten tehty FESS-leikkaus paransi elämänlaatua huomattavasti, pääsin eroon 10v kestäneestä ikiflunssasta.

Vierailija
99/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumiutuneet hartiat, en enää jaksa laskea vuosia kauanko vaivannut

Vierailija
100/171 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuma - enkä voi syödä sytostaatteja.