Vierailija

Miten se on sinulta pois, jos joku toinen näin tekee oman kumppaninsa kanssa?

Lisäksi jos toinen osapuoli suhteessa pitää kosintaa/häitä tosi tärkeänä ja toiselle on ns. ihan sama, niin miksi asiat pitäisi tehdä sen tyylillä jolle asialla on vähemmän merkitystä?

• ylös 57
  • alas 51

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Jep. Ihmisiä häiritsee jos joku muu tykkää jostain mistä he eivät. "et tarvitse tuollaista!" en, mutta HALUAN.

• ylös 65
  • alas 21
Vierailija

Minä en ainakaan halua mitään isoja mustalaishäitä ja julkisia super noloja kosintoja....

• ylös 54
  • alas 32
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua mitään isoja mustalaishäitä ja julkisia super noloja kosintoja....

Usko tai älä, sinä voit tehdä ihan niin kun haluat riippumatta siitä, mitä muut ajattelevat. Ja jos jollain toisella on mielestäsi "nolo" kosinta tai häät, senkään ei pitäisi sinun takapuoltasi kamalasti kutittaa.

• ylös 88
  • alas 10
Vierailija

Saa kai sitä nimittää prinsessailuksi mutta ihan yhtä lailla saa sellaiset itselleen järjestää. Älä kuitenkaan odota että muut osallistuvat niihin tai niiden kustannuksiin. Voi olla että osallistuvat mutta ei se ole heidän velvollisuutensa.

• ylös 75
  • alas 4
Vierailija

Kukaan ei muista kenenkään häitä vuoden kuluttua, ellei siellä kuollut vieras tai morsian oksentanut päälleen. ..ja sitten joku oikeasti miettii kukkia ja teemavärejä..

• ylös 57
  • alas 19
Vierailija

Yhteen päivään kannattaa ehdottomasti upottaa loputtomasti euroja, stressata ja suunnitella niitä kuukausikaupalla ja sitten tiuskia häissä vieraille ja tarjoilijoille, kun yksi kielon varsi oli väärään suuntaan hääparin pöydän kukka-asetelmassa. Oi mikä onni ja autuus!

• ylös 75
  • alas 7
Vierailija

Egoismia ja narsismia. Luulisi sitä olevan niin kiirekin elämässä, ettei isoja häitä voi ehtiä järjestää. Ilmeisesti monilla ei ole. Tulee ainakin prioriteetit selviksi, kun katsoo häitä.

• ylös 22
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Egoismia ja narsismia. Luulisi sitä olevan niin kiirekin elämässä, ettei isoja häitä voi ehtiä järjestää. Ilmeisesti monilla ei ole. Tulee ainakin prioriteetit selviksi, kun katsoo häitä.

Miksi olisi niin kiire ettei ehdi juhlia järjestää...?

• ylös 30
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi kurjuus, kun joku päättää priorisoida elämässään itselleen tärkeän suhteen ja päivän juhlistamisen suurella porukalla. Mitähän nämä sinun "kiireet" mahtaa olla, aika ankealta kuulostaa.

• ylös 29
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä heikommissa kantimissa suhde on, sitä isommat häät

Juuri tällaisia kommentteja tarkoitan. Jos joku järjestää vaikka isot 50-vuotisjuhlat, ei tule lähellekään tällaista negistelyä ovista ja ikkunoista, miksi siis jonkun toisen häistä, jotka ovat tosi iloinen juhla, pitää vetää tällaisia mihinkään perustumattomia johtopäätöksiä. Kuulostaa aika katkeralta.

T: AP

• ylös 48
  • alas 15
Studis

Olen aina unelmoinut isoista/näyttävistä häistä.
Eikö unelmiaan saa siis tavoitella?

Ja jos minä ja mieheni säästämme ja kulutamme paljon rahaa häihimme koska haluamme niin miten se on keneltään pois? Varsinkaan sukulaisilta ja ystäviltä jotka pääsevät päivästä nauttimaan?

• ylös 20
  • alas 13
Vierailija

Mitä isommat häät , sitä enemmän morsiamella on yleensä nestettä päässä. Olen tarjoillut lukemattomissa ja taas lukemattomissa häissä , ja tämän voin kertoa ihan kiistattomana faktana.

• ylös 35
  • alas 10
Vierailija

Mielestäni näillä "suurien häiden" ihastelijoilla on jäänyt lapsuuden prinsessaleikit päälle.

• ylös 28
  • alas 15
Vierailija

Jokainen järjestää ihan sellaiset häät kuin haluaa. Eikä suuret häät todellakaan ole minulta pois. Päinvastoin. Mitä suuremmat ja kalliimmat häät, sitä pienempi häälahja mun tarvitsee rikkaalle morsiusparille antaa. 

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

No, tietyt "miesaktivistit" käyttävät mielellään kaikki tilaisuudet haukkuakseen naisia, joten osa "prinsessailu"-kritiikistä tulee heiltä ja johtuu ihan puhtaasta naisvihasta. Se on noloa ja siitä ei kannata välittää.

Itse en missään nimessä haukkuisi ketään, joka haluaa isot häät, mutta toivoisin, että useammat naiset pohtisivat hiukan syitä sille, miksi haluavat vetää läpi sen äärimmäisen feminiinisen morsiamen roolin. Prinsessahäät ovat miesvaltaisen kulttuurin antifeministinen ilmentymä ja mielestäni naiset haluavat niitä, koska heidän silmänsä eivät ole avautuneet sille, mitä ne edustavat (patriarkaatin valtaa).

• ylös 17
  • alas 16

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat