Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun menin pelkästä rakkaudesta avioon ja

Vierailija
30.03.2006 |

rahaa en miettinyt yhtään. Ukko vielä sairastui ja joutui jättään vakipaikkansa. Onko muille käynyt niin et on huomannut et raha tulee tärkeeksi kun rakkaus hiipuu tai muuttaa muotoaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulen, ettei Donald Trumpinkaan rahat riittäis siihen, että ottaisin jonkun ällön ukon vaan rahan takia. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta raha ei tee onnelliseks. Onnellinen olen mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja hän minua. Rahasta viis, vaikka sitä niin onkin, että hyvin pärjätään. Molemmilla on hyvä koulutus ja koulutusta vastaava palkka, joten rahat kyllä riittää meidän elintason ylläpitoon. Matkustellaan, sisustetaan, käydään ravintoloissa jne.

Vierailija
2/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin opiskelijoina ja asunnottomina ja nuorina ja olemme saaneet ihania lapsia ja olen onnelline etten aikoinani ajatellut järkisyitä. Vaikka tunteet muuttuvat kyllä aina on vähän kipinää ja kiintymystä. Suosittelen lämpimästi alkuaikojen ihanien tunteiden muistelua yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menin minäkin rakkaudesta avioon, ja arki alkaa koittamaan pikku hiljaa, turhan rankastikkin. Raha asioita ei ole tarvinnut miettiä, mutta toisaalta jos tarvitsisi niin olisi edes jotain muuta mietittävää.

Kai se vaan on niin, ettei ikinä ole hyvä olla ja aina löytää ne valituksen aiheet.

Vierailija
4/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilanne on se, että miehen työ sanelee asuinpaikan. Ja tiesin kyllä jo naimisiin mennessäni, etten tule tässä paikassa viihtymään, mutta jotenkin vain ummistin silmäni ja ajattelin, että kyllä asiat järjestyvät.

No, asiat eivät ole nyt järjestyneet millään tavalla parempaan, ja kieltämättä joskus tulen miettineeksi, että olisiko sittenkin pitänyt jättää perhe perustamatta juuri tämän miehen kanssa. Mutta kaikesta huolimatta rakkauden määrä tässä ei ole vähentynyt. Olen nyt kuitenkin oppinut sen, että rakkaus ei ole mikään kaikkivoipa voima, joka korjaa kaiken. Kyllä elämässä on muitankin ulottuvuuksia kuin rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi