Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän matka häiritsee

Vierailija
30.06.2017 |

On lähdössä ensi viikolla kolmeksi viikoksi reissaamaan eurooppaa ympäri seuranaan: 2 miespuolista ystävää, miespuolinen pikkuserkku ja miespuolisen ystävän miespuolinen tyttikselle tuntemattomampi kaveri.
Olenko ihan neuroottinen kun mielestäni ei oo ok? Viettää koko kesälomastaan vaan viikon mun kanssa...

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kun tyttöystäväsi seurustelee kanssasi, hänellä ei saa olla miespuolisia ystäviä ja kaikki vapaa-aika täytyy viettää sinun kanssasi.

Olet mustasukkainen kontrollifriikki, joka ei luota seurustelukumppaniinsa. Onnea vaan parisuhteeseenne, sitä tarvitaan.

Kivat oletukset taas...

Ehkä AP onkin vain ihminen, jonka elämään ei parisuhteessa ole kuuluneet tuollaiset kolmen viikon huvittelureissut kaveriporukalla ilman kumppania. En ymmärrä sellaista minäkään.

Ihan eri tilanne jos AP esim. kieltäisi miespuolisten kavereiden tapaamisen kokonaan tai yrittäisi sabotoida tyttöystävän työmatkaa.

Jos haluaa elää ilman kompromisseja ja toisen tunteita huomioimatta, kannattanee olla sinkku tai etsiä samanmielinen kumppani. Onhan noita "trävellereita", joille matkustaminen menee kaiken edelle.

Mä taas en ymmärrä, miksi pitää viettää kumppanin kanssa arjen lisäksi suurin osa lomastakin. Miksi matkalle lähtö kaveriporukalla on yhtäkkiä matkustamisen laittamista kaiken edelle? Että joo, kivat oletukset tosiaan. Mäkin voisin kysyä, että oletko sinä kenties niitä, jotka kieltävät puolisoltaan viikonlopun mökkireissutkin?

Emme myöskään tiedä ap:n kokonaistilannetta. Miten usein tyttöystävä näkee näitä nimenomaisia kavereita? Oliko matka varattu ja hotellit maksettu jo ennen suhteen alkua? Onko kyseessä Interrail? Suhteessa toki pitää ottaa toisen tunteet huomioon, mutta onko ap vaivautunut kertaakaan avaamaan suutaan ja sanomaan, mikä mättää? Jos suhde alkoi matkan sopimisen jälkeen tai näkee näitä nimenomaisia kavereita vain pari kertaa vuodessa, ei todellakaan kannata peruuttaa omaa osallistumistaan ja jättää kavereita kuin nallit kalliolle.

Viettävätkö ap ja tämän tyttöystävä arkena aikaa paljon yhdessä ja kiehnäävät toistensa kyljessä kiinni? Jos näin, tekee ehkä ihan hyvää viettää aikaa kaveriporukalla vähän kauemmin. Vaikka on parisuhteessa, ei se tarkoita, että pitää olla toisen kanssa koko ajan. Jos jostain syystä suhde loppuukin jossain vaiheessa, voi hyvin pian huomata, ettei kavereita ole paljon enää jäljellä, kun ei ajanvietto heidän kanssaan kiinnostanut. Olen tämän itse kokenut, joten sen takia särähtää vähän korvaan, kun joku loukkaantuu jostain tällaisesta.

Eli jos aloitus ei ollut provo, niin kannattaa oikeasti sanoa asiasta tyttöystävälle, ap!

Vierailija
82/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa muka joku ongelma? Kaikesta ne ihmiset jaksavatkin vääntää. Matkahullut ihmiset ovat ihan oma lajinsa jota kaikki eivät ymmärrä, matkalle lähdetään vaikka itsensä pirun kanssa jos matkakohde on kiinnostava eli matka kiinnostaa, eivät ihmiset. Ole iloinen etteivät he lähde kolmeksi kuukaudeksi.

Jos et halua mukaan tai ei ole varaa lähteä älä valita vaan ala säästää että pääset ensi kesänä mukaan, matkahullua ei parisuhde pitele ja miksi pitäisikään pidellä, viettävät jotkut miehetkin päiväkausia ralleissa tai muissa äijätapahtumissa joissa pyörii laumoittain puolialastomia naisia jotka "kuuluvat asiaan".

Mahdollista pettämistä et pysty estämään, siihen ei tarvita matkaa miesporukan kanssa vaan se onnistuu ihan missä vaan, eli nyt se mustasukkaisuuden pieni piru sieltä kallon uumenista pois ja vaikka kattoa maalaamaan tai jotain muuta mikä vie nämä pikkumaiset ajatukset pois mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nythän sulla on monta viikkoa omaa aikaa tehdä niitä juttuja mistä tykkäät ja niiden kanssa kenestä tykkäät. Hopihopi omaa matkaasi / aikaasi suunnittelemaan.

Vierailija
84/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime kesänä kolmen miespuolisen kaverin kanssa pari viikkoa reppureissaamassa, olin porukan ainut nainen. Miehellä ei ollut kesälomaa niin olisiko minun pitänyt jäädä kotiin vaikka itsellä oli sekä aikaa, rahaa että halua matkustaa? Asiasta juteltiin ja reissu oli miehelle ok. Olemme olleet nyt kuusi vuotta yhdessä, niin siinä ajassa luulisi pystyvän sanomaan rehellisesti etukäteen, jos jokin asia kaivelee.

Ja niistä miespuolisista kavereista... näistä jokainen oli tahollaan parisuhteessa ja yksi kaiken päälle homo. Ei tulisi mieleenkään yrittää rikkoa kenenkään parisuhteita. Mulle kaverit ja panot ovat aina olleet eri asioita. Toki ihmiset ovat erilaisia, mutta jollei aloittajalta löydy luottoa tyttöystävää kohtaan niin kannattaa lähteä lätkimään.

Vierailija
85/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl päästäis naista noin monen miehen seuraan. Nakkia varmasti uitetaan joka kolossa moneen kertaan tuolla reissulla.

Vierailija
86/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän mitään kultaista sääntöä ole. Itse naisena viihdyn ehdottomasti paremmin miesporukassa. Voisin ihan hyvin kuvitella lähteväni, eikä mies olisi moksiskaan. Luottamustahan se vaatii, mutta se on myös ansaittu.

Pari kertaa olen ollut yötä jopa exällä (!!) yksin, miehen kanssa toki juteltu ensin. Eikä mitään tapahtunut (ei ne jutut yleensä vaan "tapahdu" jossei itse halua tapahtuvan).

Luotatko naiseesi? Siitä kai tässä kyse. Jos luotat ja olet keskustellut asiasta, että vähän pidät matkaa outona niin anna mennä. Jos alat kummalliseksi mustikseksi, ei suhteella ole tulevaisuutta.

Vierailija
87/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...mitä ihmettä sä siellä exän luona yksin yötä sitten olet?? Ei onnistuisi meillä ja miksi pitäisikään.

Vierailija
88/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kirjoitti:

Tuota...mitä ihmettä sä siellä exän luona yksin yötä sitten olet?? Ei onnistuisi meillä ja miksi pitäisikään.

No onpa hyvä, että sä olet sitten meistä se parempi ihminen. En ole kommenttin kirjoittaja, mutta itse myöhästyin kerran erään paikkakunnan viimeisestä bussista ja nukuin sitten yön eksän sohvalla. Mikäs siinä, erottiin kavereina ja pidetään edelleen yhteyttä.

Luottamus on kaiken a ja o. Jos ei luota kumppaniinsa, miksi olla yhdessä?

Vierailija
89/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä vähän että jos kyseessä ei ole se lyhythiuksinen "mä oon yks jätkistä" tyyppi niin että mitähän ne siellä tekee. Ei oma tyttöystäväkään tykkäisi jos lähtisin omien naispuolisten kavereiden kanssa reissuun ilman häntä. Vaikka luotetaan molemmat toisiimme niin mielestäni on hyvä olla joku raja.

Nainen voi lähteä nykykäsityksen mukaan Gambiaan ja se on kulttuuriin tutustumista ja naisella on oikeus omaan kehoonsa mutta mies vilkaisi ohikävelevän naisen peppua, hyi mikä sika!!

Vierailija
90/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas lähdössä nyt viikonlopuksi vuokramökille miesporukalla. Olen ainoa nainen porukassa. En vain voi mitään sille, että minulla on tasan yksi naispuolinen ystävä, joka on nyt niin kipeänä ja kuumeessa, ettei pääse lähtemään mukaan mökille. Mukaan lähtevät miehet ovat parhaimpia ystäviäni.

-n27

nii juu :D taitaa olla röörit täynnä lihaa viimeistään kun saunaan pääsette :D

Minullakin on kaveripiirissä melkein pelkästään miehiä. Yhden kanssa ollaan oltu kavereita ala-asteelta lähtien, kolmen yläasteelta ja kahden lukiosta asti. Lukiossa koko porukka tutustui toisiinsa ja olla todella kiinteä porukka. Suhtaudutaan toisiimme kuin sisaruksiin, ja on kyllä vähän ällö edes ajatus, että jonkun heidän kanssa mitää romanttista tai eroottista tulisi :D

-eri n28

Tässä on se ongelma että jos nainen ei oikeasti näytä miltään 120kg ja varoitusvärihiukset-naiselta, niin osa niistä kavereista ei välttämättä ajattele näitä sun tavalla ajattelevia kun "siskoina". Omassa kaveripiirissäni oli joskus tällainen nainen ja eräs tyyppi oli ihastunut ja naisen ollessa kännissä siirtyivät omaan huoneeseen eräässä illanvietossa. Nainen selitti aina miten "porukan tyypit ovat hänelle pelkkiä kavereita". Eräs toinen kaveri meni sitten kertomaan naisen avomiehelle ja sanoi, että älä syytä tätä miestä vaan naisen vikahan se on. Erohan siitä tuli mikä oli paras vaihtoehto. Naisella kuulemma samanlainen uusi "kaveripiiri" nykyisin mutta kuulemma ei kumppania.

Vierailija
91/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minusta outoa ollenkaan, jos pidät tuota epänormaalina. Mielestäni on hieman kummallista, että tyttöystäväsi haluaa matkustaa miesporukassa, muita naisiahan porukkaan ei ilmeisesti kuulu? Itselleni ainakin olisi lähinnä kiusallista... Mutta kyllähän tietyntyyliset tytöt tykkäävät. :-)

Mitkä "tietyntyyliset"? Itselläni on miespuolisia kavereita ihan yhtä lailla kuin naispuolisiakin, enkä ymmärrä mitä kiusallista siinä olisi että reissaisi porukassa jossa on itse ainut nainen?

Vierailija
92/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSLAP.

Brittiläisen naisten perustaman yksityisetsivätoimistonkin mukaan jopa 80% naisista, joita mies epäili, ovat pettäjiä, miehillä pettämisprosentti oli huomattavasti pienempi. Aika selvää kauraa.

Ja koska etsivätoimiston otos on satunnaisotanta Britannian naisista, niin tieto on absoluuttinen totuus, jonka virhemarginaali on +-0. Tän mukaan teidän on elettävä, arvon naiset 😊

Vierailija
93/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas lähdössä nyt viikonlopuksi vuokramökille miesporukalla. Olen ainoa nainen porukassa. En vain voi mitään sille, että minulla on tasan yksi naispuolinen ystävä, joka on nyt niin kipeänä ja kuumeessa, ettei pääse lähtemään mukaan mökille. Mukaan lähtevät miehet ovat parhaimpia ystäviäni.

-n27

nii juu :D taitaa olla röörit täynnä lihaa viimeistään kun saunaan pääsette :D

Minullakin on kaveripiirissä melkein pelkästään miehiä. Yhden kanssa ollaan oltu kavereita ala-asteelta lähtien, kolmen yläasteelta ja kahden lukiosta asti. Lukiossa koko porukka tutustui toisiinsa ja olla todella kiinteä porukka. Suhtaudutaan toisiimme kuin sisaruksiin, ja on kyllä vähän ällö edes ajatus, että jonkun heidän kanssa mitää romanttista tai eroottista tulisi :D

-eri n28

Tässä on se ongelma että jos nainen ei oikeasti näytä miltään 120kg ja varoitusvärihiukset-naiselta, niin osa niistä kavereista ei välttämättä ajattele näitä sun tavalla ajattelevia kun "siskoina". Omassa kaveripiirissäni oli joskus tällainen nainen ja eräs tyyppi oli ihastunut ja naisen ollessa kännissä siirtyivät omaan huoneeseen eräässä illanvietossa. Nainen selitti aina miten "porukan tyypit ovat hänelle pelkkiä kavereita". Eräs toinen kaveri meni sitten kertomaan naisen avomiehelle ja sanoi, että älä syytä tätä miestä vaan naisen vikahan se on. Erohan siitä tuli mikä oli paras vaihtoehto. Naisella kuulemma samanlainen uusi "kaveripiiri" nykyisin mutta kuulemma ei kumppania.

Jaaha, selvä. Vaikka sun kaveripiirissä on jakorasioita, niin se ei tarkoita, ettei muut pysty suhtautumaan kavereihinsa terveellä tavalla. Ja mitenköhän ihmeessä ulkonäkö liittyy tähän? Kai miehet yhtä lailla kuvailemiisi naisiin ihastuu kuin muihinkin, heitä on Suomi pullollaan. Mutta, jälleen kerran: muiden käytöksen perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä kenestäkään. Maailmassa on myös kypsiä ihmisiä.

Vierailija
94/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin kyllä vähän että jos kyseessä ei ole se lyhythiuksinen "mä oon yks jätkistä" tyyppi niin että mitähän ne siellä tekee. Ei oma tyttöystäväkään tykkäisi jos lähtisin omien naispuolisten kavereiden kanssa reissuun ilman häntä. Vaikka luotetaan molemmat toisiimme niin mielestäni on hyvä olla joku raja.

Nainen voi lähteä nykykäsityksen mukaan Gambiaan ja se on kulttuuriin tutustumista ja naisella on oikeus omaan kehoonsa mutta mies vilkaisi ohikävelevän naisen peppua, hyi mikä sika!!

Niin kuin tässä on jo moneen kertaan sanottu, niin kypsät ihmiset pystyvät viettämään aikaa kavereidensa kanssa ihan vain kavereina. Rajat ovat sitä paitsi kaikille erit. Ihan mielenkiintoista, että sun tyttöystävä ei päästä sua reissuun ilman häntä, mutta kaikki eivät ole niin vainoharhaisia.

Sitä paitsi, sinuna miettisin, että miksi seksi on monella tässä ketjussa päällimmäisenä mielessä. Juttukin kääntyy johonkin Gambian seksiturismiin ja perseiden tuijottamiseen, vaikka kyse oli Euroopan matkasta. Aika jännää myös se, että sulla on jotenkin stereotyyppinen kuva lyhythiuksisista naisista. Että hyi hyi, ei kai sellaisten kanssa voi mitään sutinaa olla, kun nehän ovat kuin jätkiä!

Mutta ehkä ihan hyvä, että kaikki eivät käy reissussa pelkän vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun henkinen ikä ei taitaisi riittää asian käsittelyyn.

Vierailija
95/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-seksuaalit ei voi vissiin olla kenenkään kanssa kavereita :D mahtaa olla yksinäistä

Vierailija
96/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilaiset vastaukset kuin ketjussa, jossa mies oli lähdössä pyöräreissulle Eurooppaan naispuolisen ystävän kanssa. Siinä ei puhuttukaan muusta kuin siitä miten teltassa peitto heiluu 😃

Vierailija
97/97 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkun jälkeen tarkennus vai lisäys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lähdössä ensi viikolla kolmeksi viikoksi reissaamaan eurooppaa ympäri seuranaan: 2 miespuolista ystävää, miespuolinen pikkuserkku ja miespuolisen ystävän miespuolinen tyttikselle tuntemattomampi kaveri.

Olenko ihan neuroottinen kun mielestäni ei oo ok? Viettää koko kesälomastaan vaan viikon mun kanssa...

Olenko ainut, joka miettii tässä, onko niitä seuralaisia kaksi vai neljä? Tekstin voi käsittää niin, että on kaksi miespuolista ystävää, jotka ovat pikkuserkku ja hänen kaverinsa. Toinen vaihtoehto on tulkita, että on kaksi miespuolista ystävää, ja niiden lisänä pikkuserkku ja kaverinsa. 

Hyvä huomio, enpä ajatellutkaan noin. Luotin, että AP hallitsisi pilkkusäännöt, mutta eihän sitä tosiaan tiedä. Luulin, että miehiä olisi neljä, kunnon haaremi jo. Jos miehiä on vain kaksi, joista toinen on jopa sukua, sitä voi pitää lieventävänä asianhaarana. Mitään uskottomuutta tuskin tapahtuu. Sitten jäljelle jää vain kysymys, onko oikein jättää kumppani yksin kolmeksi viikoksi tällaisen takia. Paras olla sitten todella sydänystävä pikkuserkku. Ei mee muuten mun tajuun.

Sellainen korjaus, ettei tässä ole kyse pilkkusäännöistä. Ilmaisu "2 miespuolista ystävää, miespuolinen pikkuserkku ja miespuolisen ystävän miespuolinen tyttikselle tuntemattomampi kaveri" on pilkutettu oikein. Siitä huolimatta se on kaksitulkintainen. Siis ensin kerrotaan kahdesta miespuolisesta ystävästä. Tämän jälkeen on pilkku, jota voi kielioppisääntöjen mukaan seurata tarkentava lisäys ,eli näistä ystävistä kertominen. Yhtä hyvin pilkku voi olla luettelon osa, jolloin näihden kahden ystävän jälkeen tulee uusia henkilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi