Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän matka häiritsee

Vierailija
30.06.2017 |

On lähdössä ensi viikolla kolmeksi viikoksi reissaamaan eurooppaa ympäri seuranaan: 2 miespuolista ystävää, miespuolinen pikkuserkku ja miespuolisen ystävän miespuolinen tyttikselle tuntemattomampi kaveri.
Olenko ihan neuroottinen kun mielestäni ei oo ok? Viettää koko kesälomastaan vaan viikon mun kanssa...

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSLAP.

Brittiläisen naisten perustaman yksityisetsivätoimistonkin mukaan jopa 80% naisista, joita mies epäili, ovat pettäjiä, miehillä pettämisprosentti oli huomattavasti pienempi. Aika selvää kauraa.

Vierailija
22/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset saavat lähteä minne tahansa, vaikka Gambiaan "rantalomalle". Naiset eivät koskaan petä, miehet pettävät taas jopa kioskireissuillaan. -av-mammojen korkein neuvosto-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minusta outoa ollenkaan, jos pidät tuota epänormaalina. Mielestäni on hieman kummallista, että tyttöystäväsi haluaa matkustaa miesporukassa, muita naisiahan porukkaan ei ilmeisesti kuulu? Itselleni ainakin olisi lähinnä kiusallista... Mutta kyllähän tietyntyyliset tytöt tykkäävät. :-)

Niin tai sellaiset jotka kohtaavat ihmisen ihmisenä, ei sukupuolena :)

24/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mies ja kiellä häntä matkustamasta. Hän testaa oletko vässykkä vai tosimies. Naiset tykkää kun mies on jämäkkä ja osoittaa olevansa vähän mustasukkainen.

Ylläri, että tuli tällainen vastaus 😂 jos olisi ollut toisinpäin, tulisi pelkkää pillitystä siitä miten pitää jättää tuollainen nainen, joka mustasukkaisuudellaan kahlitsee ja rajoittaa elämää.

Vierailija
25/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa olennainen tieto: oliko matka suunniteltu/varattu jo ennen suhteenne alkua?

Jos vasta suhteenne aikana, niin mitä sanoit tyttöystävälle kun hän sitä alkoi suunnitella? Kerroitko, ettet toivoisi hänen lähtevän vaan viettävän enemmän aikaa sinun kanssasi?

Vierailija
26/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa lähtisikö meillä, HUUTONAURUA

Vierailija
27/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taas lähdössä nyt viikonlopuksi vuokramökille miesporukalla. Olen ainoa nainen porukassa. En vain voi mitään sille, että minulla on tasan yksi naispuolinen ystävä, joka on nyt niin kipeänä ja kuumeessa, ettei pääse lähtemään mukaan mökille. Mukaan lähtevät miehet ovat parhaimpia ystäviäni.

-n27

nii juu :D taitaa olla röörit täynnä lihaa viimeistään kun saunaan pääsette :D

Minullakin on kaveripiirissä melkein pelkästään miehiä. Yhden kanssa ollaan oltu kavereita ala-asteelta lähtien, kolmen yläasteelta ja kahden lukiosta asti. Lukiossa koko porukka tutustui toisiinsa ja olla todella kiinteä porukka. Suhtaudutaan toisiimme kuin sisaruksiin, ja on kyllä vähän ällö edes ajatus, että jonkun heidän kanssa mitää romanttista tai eroottista tulisi :D

-eri n28

Vierailija
28/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mimmi kuitenkin haluaa seurustella sun kanssa, joten ihan sama jos nyt kerran reissullansa vähän muiden kanssa sekstailee. Se on vain seksiä, ei mitään maata mullistavaa.

Vierailija
29/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin jätä se sika.

Vierailija
30/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelma, jonka itse näen on noin iso porukka. Toiveet tuskin menevät kolmen viikon aikana täysin yksiin, joten luultavasti porukka vähän jakaantuu. 

Mutta itsekin Eurooppaa kiertäneenä sanoisin, että sinuna olisin enemmän huolissani, jos tyttöystäväsi lähtisi tyttöporukassa matkaan. Tuskinpa kovin moni aikaan uskaltaa tulla ahdistelemaan, kun on miesporukassa liikkeellä. 

Vierailija
31/97 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo keskustelu. Mun miesystäväni reissasi suhteen alkuaikoina paljon kaveriporukan kanssa, jossa suurin osa oli naisia. Yöpyi joskus naisten kanssa samassa hotellihuoneessa. Mulla ei ollut rahaa eikä mahdollisuutta ajallisesti lähteä mukaan, en halunnut olla erossa omista lapsista viikkotolkulla. En tajunnut olla mustasukkainen. Olin iloinen, että mies reissasi ja hänellä oli kivaa.

Nykyään (yhdessä 4v) matkustellaan yleensä vain yhdessä. Joko kahdestaan tai mun lasten kanssa. Keväällä mies oli viikon reissulla kavereiden kanssa, mutta se ilmeisesti palstan mukaan ok, kun kaikki oli miehiä.

Vierailija
32/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos matkasta on sovittu jo ennen seurustelunalkua ja yhteisymmärryksessä seurustelun aikana niin se on ihan ok. Suunnitteluun, varaamiseen ja säästämiseen menee kuitenkin oma aikansa. Jos nainen matkustaa miesten kanssa niin ei se tarkoita, että hän h**ra. Hän lähtee matkaan ystävien kanssa.

Joo ei tarkoita että on maksullinen nainen. Ap:n tyttöystävää en tunne on mutta semmoisia naisia tiedän jotka tykkäävät kovasti miesten huomiosta eivätkä tule toimeen naisten kanssa. Ei sekään kovin nättiä ole.

Sinä näet miehet miehinä, minä taas näen miehet ihmisinä. Sinun näkökulmastasi kyse on miesten huomiosta, minun näkökulmastani kyse on ystävyydestä.

Vierailija
33/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut saa aina miettimään, että mitähän he tekisivät minun tapauksessani. Olen bi, joten enkö saisi matkustaa kenenkään kanssa? Kuitenkin hässisin naisia ja panisin miehiä? Omassa kaveripiirissä on sekä miehiä että naisia ystävinä enkä todellakaan sukupuolien kautta ajattele heitä. Omaa tyttöystävääni rakastan ja olen kaikessa muussa liberaalisuudessani äärimmäisen konservatiivinen yksiavioisesta elämäntavasta.

Juttele ensinnäkin tyttöystäväsi kanssa. Ei syyllistämistä, ivaamista, haukkumista tai epäilemistä, vaan avointa keskustelua siitä, että koet olosi epävarmaksi. Avoimen keskustelun jälkeen toivottavasti kummatkin osapuolet kokevat parempaa mieltä matkasta.

Vierailija
34/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on vähän erikoista. En minäkään tykkäisi jos poikaystävä lähtisi naisporukan kanssa reissuun eikä minua edes pyydettäisi mukaan. Onhan tuossa sekin kurjaa että viettää naiden kavereidensa kanssa lomastaan kolme viikkoa ja sinun seurassasi lomailemisen mahdollisuutta on vain viikko.

Päästäisin oman tyttiksen tuon tyyppiseen reissuun paljo mielummin poika porukassa ja vielä sukulainen, kuin pelkässä tyttöporukassa. Eurooppa on toki isoalue ja voi sattua kaikenlaista, On hyvä että on miehiä mukana. Paljon olen reissannut ja tietyissä maissa jossain hostelissa tapaamani reissaaja tytöt ovat usein pyytäneet minua päiväksi mukaan katsomaan nähtävyyksiä.

Ei kai ne minusta olleet kiinnostuneita ilmeni, vaan heidän on helpompi liikkua, kun oli mies mukana. Välimeren maat lienee aina olleet sellaisia, mutta nyt näitä uueurooppalaisia on jo kolmannessa polvessa joka puolella länsieurooppaa.

Toisaalta reissaavia tyttö porukoita Suomesta seurannut, niin olihan ne paikalliset miehet lähes koko matkan tarkoitus.

Työkaveri freelancer, jolle oli töitä parhaimmillaan viikoksi pariksi kuussa, oli kuitenkin kaikki lomat Rohdoksella.

Kysyin että miten hänellä rahat riittää, mutta paikan päällä oli kuulemma kaikki ilmaista.

Vierailija
35/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minusta outoa ollenkaan, jos pidät tuota epänormaalina. Mielestäni on hieman kummallista, että tyttöystäväsi haluaa matkustaa miesporukassa, muita naisiahan porukkaan ei ilmeisesti kuulu? Itselleni ainakin olisi lähinnä kiusallista... Mutta kyllähän tietyntyyliset tytöt tykkäävät. :-)

Sukupuoli on kiinteä osa ihmistä.

Vierailija
36/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa se Eurooppa olevan vaarallinen paikka, kun siellä ei voi edes naiset yksin kulkea :"D. Missä peräkylässä nämä kommentoijat asuvat, ja miten he kuvittelevat että paikallinen naisväestö pärjää siellä" Euroopassa"?!

Vierailija
37/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli on kiinteä osa ihmistä.

Estääkö se ystävyyden?

Vierailija
38/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua häiritsisi tuo ajankäyttö. Jos lomalla ei haluta olla yhdessä niin miksi olla yhdessä?

Miten se, miten lomaansa haluaa viettää, vaikuttaa siihen kannattaako olla yhdessä? Itselläni on 3viikkoa kesälomaa, josta 2viikkoa olen ulkomailla ystäväni ja tämän poikaystävän kanssa. Avomiehelläni ei ollut tänä kesänä mahdollista lähteä ulkomaille, pitäisikö minun jättää tämä reissu sitten välistä? Yhdessä kuitenkin asutaan ja reissataankin paljon. Parin viikon erillään olo vain tuo hyviä juttuja mielestäni suhteeseen. Ihanaa, kun tulee ikävä.

Jos epäilyttää toisen lähteminen ja menemiset. Siinä vaiheessa voi kysyä itseltään, miksi olla yhdessä?

Vierailija
39/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki vaan keskittyy siihen, onko matkakumppanit miehiä vai naisia. Kyllä minua lähinnä häiritsisi se, että tyttö/ poikaystäväni viettäisi suurimman osan lomastaan kavereidensa kanssa, eikä minua edes pyydettäisi mukaan. Tuntisin itseni tosi ulkopuoliseksi ja syrjityksi. Eiköhän suurin osa ihmisistä tuntisi näin?

Vierailija
40/97 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Luuletko olevasi fiksukin, kun tällaisen provon kehittelit. Ja "tyttis", puhu suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä