Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain hyvää itsestäsi?

Vierailija
30.03.2006 |

Täällä niin harmittavan usein lukee negatiivisia asioita läskeistä sun muusta niin eikös olis jo aika kehua itseään hiukan, jokaisessa meissä on jotain hyvää.

Mä olen tyytyväinen itseeni ja mulla on kaunis tukka...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, en keksi mitään vikaa, muuta kuin että vesi sataa nokkaan joskus.

Vierailija
2/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä negatiivistä on tuo isohko takamus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla kukaan muu vaikken täydellinen olekkaan.

Vierailija
4/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen ylpeä ja onnellinen vatsastani / vyötäröstäni. Se on hoikka ja täydellinen, vaikka kolmesti olen synnyttänyt. :)

Vierailija
5/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itseni kannalta huono asia, muiden kannalta hyvä...)

Vierailija
6/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itseni kannalta huono asia, muiden kannalta hyvä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani hyvä äiti, sillä pystyn samastumaan moniin eri asioihin, ihmisiin ja tilanteisiin eikä katsontakanta ole naiivin mustavalkoinen...



Tämän lisäksi olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja olen sinut itseni kanssa muutenkin.

Vierailija
8/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät mulla myös omastakin mielestä kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kantapään kautta) oppinut olemaan hyvä äiti, ja nyt olen loistava äiti lapsilleni! Olen myös vihdoin oppinut hyväksymään itseni juuri tälläisenä kuin olen ja olen tosi kiva tyyppi :)

Vierailija
10/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ylpeä äitiydestäni, ja siitä miten paljon kärsivällisyyttä se on mulle kasvattanut.

Toisaalta olen ylpeä naiseudestani ja siitä, että parisuhteemme on kestänyt jo 15 vuotta ja olemme kyenneet selviämään monista karikoista ja silti rakastamme.

Olen hyvä työssäni, ja saan jatkuvasti positiivista palautetta. Itsetuntoni ei aina ole ollut kohdallaan, mutta nykyisin on hienoa huomata, että ihan oikeasti osaan asioita (siis työjutuista puhun nyt) ja selviän monenlaisista vastuista.

Olen hyvä ystävä, ja rakkaimmat ystäväni ovat olleet ystäviäni kauan. Tutustun helposti ihmisiin ja osaan luodan miellyttävän ilmapiirin keskusteluihin. Mulle on sanottu usein, että saan ihmiset viihtymään ja otan muita huomioon.



Tulipas kehuttua :)