Kerro jotain hyvää itsestäsi?
Täällä niin harmittavan usein lukee negatiivisia asioita läskeistä sun muusta niin eikös olis jo aika kehua itseään hiukan, jokaisessa meissä on jotain hyvää.
Mä olen tyytyväinen itseeni ja mulla on kaunis tukka...
Kommentit (10)
ja sitä negatiivistä on tuo isohko takamus.
En haluaisi olla kukaan muu vaikken täydellinen olekkaan.
Olen ylpeä ja onnellinen vatsastani / vyötäröstäni. Se on hoikka ja täydellinen, vaikka kolmesti olen synnyttänyt. :)
(itseni kannalta huono asia, muiden kannalta hyvä...)
(itseni kannalta huono asia, muiden kannalta hyvä...)
Tunnen olevani hyvä äiti, sillä pystyn samastumaan moniin eri asioihin, ihmisiin ja tilanteisiin eikä katsontakanta ole naiivin mustavalkoinen...
Tämän lisäksi olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja olen sinut itseni kanssa muutenkin.
Silmät mulla myös omastakin mielestä kauniit.
(kantapään kautta) oppinut olemaan hyvä äiti, ja nyt olen loistava äiti lapsilleni! Olen myös vihdoin oppinut hyväksymään itseni juuri tälläisenä kuin olen ja olen tosi kiva tyyppi :)
No olen ylpeä äitiydestäni, ja siitä miten paljon kärsivällisyyttä se on mulle kasvattanut.
Toisaalta olen ylpeä naiseudestani ja siitä, että parisuhteemme on kestänyt jo 15 vuotta ja olemme kyenneet selviämään monista karikoista ja silti rakastamme.
Olen hyvä työssäni, ja saan jatkuvasti positiivista palautetta. Itsetuntoni ei aina ole ollut kohdallaan, mutta nykyisin on hienoa huomata, että ihan oikeasti osaan asioita (siis työjutuista puhun nyt) ja selviän monenlaisista vastuista.
Olen hyvä ystävä, ja rakkaimmat ystäväni ovat olleet ystäviäni kauan. Tutustun helposti ihmisiin ja osaan luodan miellyttävän ilmapiirin keskusteluihin. Mulle on sanottu usein, että saan ihmiset viihtymään ja otan muita huomioon.
Tulipas kehuttua :)
kaikki, en keksi mitään vikaa, muuta kuin että vesi sataa nokkaan joskus.