Mikä varattuja miehiä VAIVAA???????
Kommentit (27)
Johan on aikoihin eletty, jos naimisissa olevat eivät saisivat käydä baareissa ilman puolisoitaan. Minä en ikimaailmassa suostuisi moiseen. Mikään ei voita ihanaa tyttöjen iltaa, kun mennään baariin tanssimaan ja pitään hauskaa! Olen ollut 8 vuotta naimisissa - ja kotiin olen joka kerta baarista lähtenyt.
on vain tanssimista ja kännäämistä baareissa yömyöhällä. Eikö sitä muuta voi kavereiden kanssa tehdä.
Nehän on ihan parhaita. Pääsee eroon heti aamulla.
En usein viihteellä käy ja saa melko vähiin käydäkin kun aina on joku ukkomies vonkaamassa. Nytkin eräs itse asiassa tuttu hlö jota olen pitänyt suoraselkäisenä miehenä olisi ihan väen vängällä halunnut ihan jotain muuta kuin pari tanssia.
Olen näitäkin nähnyt :-)) Ja mistäs ihmeestä sinkkuneiti tietää jokaisen pelimiehen olevan ukkomies?? Voi sinua raukkaa kun AINA on juuri ukkomiehet iskemässä ;-))) Miksi et kelpaisi sinkkumiehille?
koska niistä todellakin pääsee aamulla jouhevasti eroon -ei ole pelkoa, että soittelevat perään. Tätä piirrettä arvostaa silloin, kun on itsekin varattu, mutta haluaa vaihtelua tai mun tapauksessa edes ylipäätänsä seksiä!
Jostakin syystä oman mieheni halut ovat nimittäin viimeiset 5 vuotta olleet ihan minimissä. Ja, kyllä syytä tähän on kyselty ja keskusteltu juurta jaksain yhdessä, mutta kumpikaan meistä ei osaa syytä miehen haluttomuuteen sanoa. On silkkaa hurskastelelua väittää, etteikö nainenkin -esim. minä- haluaisi vain pelkkää, puhdasta seksiä! Pari päivää sitten harrastin seksiä tuntemattoman, varatun miehen kanssa -kyllä se aina kotiolot hakkaa.
Vapaat miehet ei iske mutta kyllä varatut iskee!
täysin luonnollista, että aikuisella miehellä/naisella on myös parisuhteen ulkopuolista elämää. Vain suhteen symbioottisessa alkuvaiheessa on "pakko" kyhjätä vain siipan kanssa.
Vaikka meillä on miehen kanssa edelleen, 21 yhdessäolovuoden jälkeen hauskaa kahdestaankin, on silti asioita, joista on hauskempi puhua naispuolisen ystävättären kanssa. Ravintolassa käyn aniharvoin, mutta en todellakaan tuomitse kaveri-iltoja tai vaikkapa työpaikan yhteisiä rientoja automaattisesti vonkaus-reissuiksi.
Joten kyllä se kuulkaa niin menee, hyvät siskot, että JOS ihmisellä on moraali kohdallaan, hän ei vonkaa sivusuhdetta, vaikka olisikin siihen tilaisuus! Pettämistä on aivan turha yrittää selitellä humalalla tai sillä, että vaimo ei muka anna tarpeeksi usein.